Oletteko huomanneet tlankin nerokkaan ja omintakeisen kirjoitustyylin? Kaikki haukkujat ovat vain liian tyhmiä tajuamaan, että tlank on taiteilija. Väärinymmärretty taiteilija, joka on valitettavasti syntynyt noin 100 vuotta liian aikaisin. Tulevaisuudessa jokainen kouluikäinen osaa ulkoa tlankin tarinat.
Tlankin tarinoissa on aivan loistavia sivujuonia, jotka harhauttavat lukijaa. Mutta parasta näissä novelleissa on se, että ne ovat niin lyhyitä. Vain nero pystyy tekemään näin lyhyitä novelleja, jotka silti käsittelevät elämän peruskysymyksiä näin syvällisesti.
Tlank on ilmiömäinen NERO!
19
2389
Vastaukset
- hih hii
Mä repesin kun luin ton sun jutun xD vai että Tlank on nero? siinä tapauksessa minusta tulee isona presidentti ja maalimanvalloittaja!
- tlank
Kiitos sinulle, JayJay, joka pidät novelleistani.
- Aha..
Kuule tlank, miten voit niitä edes novelleiksi sanoa? Ne on vain pari lausetta... ^__________^
- falcon
Jopa Tlank on yllättynyt siitä, että joku ääliö kehuu tuolla lailla tommosta paskaa!!!
- Nagi.
Olet aivan oikeassa!! sitä olen minäkin yrittänyt selittää näille paskoille homoille, jotka eivät ymmärrä hyvää huumoria! Pisteet sinulle siitä.
- falcon
Oletat siis että kaikki Tlankin novellien haukkujat ovat miehiä, ja vielä homoja.
HAISTA VIT*U SAATA*AN OULULAINEN!!!!!!!!! - wolfy & falcon
taidat itse olla homo kun niin sitä sanaa niin tekee mieli hokea. HA! salaisuutesi paljastui!xP
taidat olla oikein kunnon harrastelija!!!
-wolfy- XD
Oululaishomo!!!!!!!!! xD xD xD
-falcon- - tlank
wolfy & falcon kirjoitti:
taidat itse olla homo kun niin sitä sanaa niin tekee mieli hokea. HA! salaisuutesi paljastui!xP
taidat olla oikein kunnon harrastelija!!!
-wolfy- XD
Oululaishomo!!!!!!!!! xD xD xD
-falcon-Asun Virttaalla ja sillä selvä.
- falcon
tlank kirjoitti:
Asun Virttaalla ja sillä selvä.
Oululainen=tyhmä ääliö, Tlank=tyhmä ääliö.
Joten Tlank=oululainen xD xD - kuule....
falcon kirjoitti:
Joten Tlank=oululainen xD xDfalcon että välillä pelastaa tuon Tlankin kirjoittaman paskan keskellä palstanlukuhetken noi sun oululaisjutut,kiitos kovasti,ja samaa mieltä olen kanssasi tuosta "laadukkaasta" kirjoitusten tasosta Tlankilla ja muutamalla muulla.
- wolfy_91
falcon kirjoitti:
Joten Tlank=oululainen xD xDolen absoluuttisesti samaa mieltä kuin falcon.
nuo, "nomellit", eivät täytä novellin kriteerejä, ja sen te, VARSINKIN PIENI JA VÄHÄPÄTÖINEN YSTÄVÄMME TLANK on varmasti saanut huomata. miten se jaksaa??? eikö sillä ole korvien välissä kuin sahanpurua kun ei sana uppoa?
ja lopuksi kuvaus TLANKISTA:
-massiivisesta kallostaan huolimatta hänellä on mitättömän pienet aivot, jos niitä n yt on ollenkaan-(falcon tuntee tekstin;)
- wolfy_91
oolulaisia!XD
- falcon
ilmiömäinen paska... xD xD xD xD xD xD xD xD xD
Aika hyvä wolfy!!!
Olen muuten samaa mieltä!!! - Oululainen.
falcon kirjoitti:
ilmiömäinen paska... xD xD xD xD xD xD xD xD xD
Aika hyvä wolfy!!!
Olen muuten samaa mieltä!!!Olette _todella_ lapsellisia jos haukutte joitain sen perusteella missä he asuvat tai ovat kotoisin. Se on kypsymättömyyden merkki. Ei millään pahalla.
- Rouva Kilttiheimo (codename)
Oululainen. kirjoitti:
Olette _todella_ lapsellisia jos haukutte joitain sen perusteella missä he asuvat tai ovat kotoisin. Se on kypsymättömyyden merkki. Ei millään pahalla.
falcon,wolfy ja tlank ovat kaikki samantapaisia paskiaisia
- Samaa mieltä
Rouva Kilttiheimo (codename) kirjoitti:
falcon,wolfy ja tlank ovat kaikki samantapaisia paskiaisia
Eivätpä kyllä paljon ole tlankia parempia ihmisiä.
- ottaa päähän.
Samaa mieltä kirjoitti:
Eivätpä kyllä paljon ole tlankia parempia ihmisiä.
s**marin Oululais stereotypejä.
- on se.
ottaa päähän. kirjoitti:
s**marin Oululais stereotypejä.
rouva kilttiheimo.
- EiJumala
Tähän tämä maailma on mennyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1344159Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232116Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31844Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481841- 1061760
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411709Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4631568MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531335Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441286Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4611280