Tlank on ilmiömäinen NERO!

JayJay

Oletteko huomanneet tlankin nerokkaan ja omintakeisen kirjoitustyylin? Kaikki haukkujat ovat vain liian tyhmiä tajuamaan, että tlank on taiteilija. Väärinymmärretty taiteilija, joka on valitettavasti syntynyt noin 100 vuotta liian aikaisin. Tulevaisuudessa jokainen kouluikäinen osaa ulkoa tlankin tarinat.
Tlankin tarinoissa on aivan loistavia sivujuonia, jotka harhauttavat lukijaa. Mutta parasta näissä novelleissa on se, että ne ovat niin lyhyitä. Vain nero pystyy tekemään näin lyhyitä novelleja, jotka silti käsittelevät elämän peruskysymyksiä näin syvällisesti.

19

2061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hih hii

      Mä repesin kun luin ton sun jutun xD vai että Tlank on nero? siinä tapauksessa minusta tulee isona presidentti ja maalimanvalloittaja!

    • tlank

      Kiitos sinulle, JayJay, joka pidät novelleistani.

      • Aha..

        Kuule tlank, miten voit niitä edes novelleiksi sanoa? Ne on vain pari lausetta... ^__________^


      • falcon

        Jopa Tlank on yllättynyt siitä, että joku ääliö kehuu tuolla lailla tommosta paskaa!!!


    • Nagi.

      Olet aivan oikeassa!! sitä olen minäkin yrittänyt selittää näille paskoille homoille, jotka eivät ymmärrä hyvää huumoria! Pisteet sinulle siitä.

      • falcon

        Oletat siis että kaikki Tlankin novellien haukkujat ovat miehiä, ja vielä homoja.
        HAISTA VIT*U SAATA*AN OULULAINEN!!!!!!!!!


      • wolfy & falcon

        taidat itse olla homo kun niin sitä sanaa niin tekee mieli hokea. HA! salaisuutesi paljastui!xP
        taidat olla oikein kunnon harrastelija!!!

        -wolfy- XD

        Oululaishomo!!!!!!!!! xD xD xD
        -falcon-


      • tlank
        wolfy & falcon kirjoitti:

        taidat itse olla homo kun niin sitä sanaa niin tekee mieli hokea. HA! salaisuutesi paljastui!xP
        taidat olla oikein kunnon harrastelija!!!

        -wolfy- XD

        Oululaishomo!!!!!!!!! xD xD xD
        -falcon-

        Asun Virttaalla ja sillä selvä.


      • falcon
        tlank kirjoitti:

        Asun Virttaalla ja sillä selvä.

        Oululainen=tyhmä ääliö, Tlank=tyhmä ääliö.
        Joten Tlank=oululainen xD xD


      • kuule....
        falcon kirjoitti:

        Oululainen=tyhmä ääliö, Tlank=tyhmä ääliö.
        Joten Tlank=oululainen xD xD

        falcon että välillä pelastaa tuon Tlankin kirjoittaman paskan keskellä palstanlukuhetken noi sun oululaisjutut,kiitos kovasti,ja samaa mieltä olen kanssasi tuosta "laadukkaasta" kirjoitusten tasosta Tlankilla ja muutamalla muulla.


      • wolfy_91
        falcon kirjoitti:

        Oululainen=tyhmä ääliö, Tlank=tyhmä ääliö.
        Joten Tlank=oululainen xD xD

        olen absoluuttisesti samaa mieltä kuin falcon.
        nuo, "nomellit", eivät täytä novellin kriteerejä, ja sen te, VARSINKIN PIENI JA VÄHÄPÄTÖINEN YSTÄVÄMME TLANK on varmasti saanut huomata. miten se jaksaa??? eikö sillä ole korvien välissä kuin sahanpurua kun ei sana uppoa?
        ja lopuksi kuvaus TLANKISTA:
        -massiivisesta kallostaan huolimatta hänellä on mitättömän pienet aivot, jos niitä n yt on ollenkaan-(falcon tuntee tekstin;)


    • wolfy_91

      oolulaisia!XD

      • falcon

        ilmiömäinen paska... xD xD xD xD xD xD xD xD xD
        Aika hyvä wolfy!!!
        Olen muuten samaa mieltä!!!


      • Oululainen.
        falcon kirjoitti:

        ilmiömäinen paska... xD xD xD xD xD xD xD xD xD
        Aika hyvä wolfy!!!
        Olen muuten samaa mieltä!!!

        Olette _todella_ lapsellisia jos haukutte joitain sen perusteella missä he asuvat tai ovat kotoisin. Se on kypsymättömyyden merkki. Ei millään pahalla.


      • Rouva Kilttiheimo (codename)
        Oululainen. kirjoitti:

        Olette _todella_ lapsellisia jos haukutte joitain sen perusteella missä he asuvat tai ovat kotoisin. Se on kypsymättömyyden merkki. Ei millään pahalla.

        falcon,wolfy ja tlank ovat kaikki samantapaisia paskiaisia


      • Samaa mieltä
        Rouva Kilttiheimo (codename) kirjoitti:

        falcon,wolfy ja tlank ovat kaikki samantapaisia paskiaisia

        Eivätpä kyllä paljon ole tlankia parempia ihmisiä.


      • ottaa päähän.
        Samaa mieltä kirjoitti:

        Eivätpä kyllä paljon ole tlankia parempia ihmisiä.

        s**marin Oululais stereotypejä.


      • on se.
        ottaa päähän. kirjoitti:

        s**marin Oululais stereotypejä.

        rouva kilttiheimo.


    • EiJumala

      Tähän tämä maailma on mennyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe