aikuisen naisen kanssa

eka kerta

mä olin mun vanhempieni kanssa piiku jouluissa, kun mun äidin työkaveri tuli kselee multaettä onko mulla veilä poikkus tallella.. mä siihen sanooin että
"on, mut kovasti olen yrittänyt siitä pois päästä"
hän kyseli mun mittaa ja mun seksi fantasioita.. en mä tietenkää siihen mitään osannut sanoa..
mä olin aina toivonut että joku vaan tulee ja ottaa mun neitsyyyden multa pois, mulla oli tyrröystävä, mutta en hänen kanssaan ollut uskaltanut ottaa asiaa puheeksi, mun tyttöystäv oli näissä samoissa bileisä..
Jonkin ajan kuluttua tää mun äidin nuoruuden ystävä tuli mun luo ja pyys vähän sivummalle..
tietysti mä menin..
mentiin jonnekkin äidin firman varastoon ja tää vanhempi nainen kysyi multa että mistä mä pidän, mä sanoin
"mä pidän musiikista ja elokuvista"
Tää naine nauroi ja avasi samalla mun housut.. se otti mun bokserit tieltä ja otti mun terskan suuhunsa.. nuoli siitä mun reisiä ja palleja.. tää vanhempi naine otti mun pallit suuhunsa ja piti putoa änntä..
mä sanoin sille että
"mitä sä teet? toi on niin väärin.. sä olet munäitini ikäinen"
johon se vastasi ähinällä että
"joskus sun on tästä päästävä eroon ja parhaiten se käy aikuisen naisen käsittelyssä"
mä olin ihan hämilläni ja olisin toivonut että se ei olisi tehnyt mulle mitään.. koska mä halusin säästää itteeni avioliittoon..
Kun nainen oli nuolut mua ja saanut mun penikseni jäykäksi niin hän katsoi mua ja sanoi
"kukaan ei tule tänne, kukaan ei saa tietää meistä ja sun tyttöystävä on vaan kiitollinen sit kn te rupeette näihin puuhiin"
Mä pyristelin vastaan, mutta hän vain otti penikseni ja hieroi sitä.. hän pakotti minut ottamaan häneltä suihin.. hän sanoi
"laita kielesi pilluni päälle ja nuole sitä ensin hitaasti ja sitten rajummin.."
otin häneltä suihin ja hän kostui..kuulimme juhlien musiikin varasto huoneeseen ja olin koko ajan peloissani koska tyttöystäväni oli juhlissa.
Nainen ott penikseni ja nuoli vielä kyrpääni, otti sen käteensä tiukasti ja asetti sen hänen pillunsa päälle.. mietin että mitä minä nyt tekisin, mutta nainenopasti siinäkin
"tunge se syvälle minuun, haluan tuntea sinun neitsyydellisen peniksen sisälläni!
Panin häntä edes takaisin ja nainen otti sen välillä pois ja nuoli kyrpääni, se tuntui aivan mahtavalta.
Naine asetti sen taas pillunsa päälle ja alkoi heilua sen mukana koko ajan nopeuttaen tahtia...
juuri kun aloin nauttia tästä kunnolla niin tyttöystäväni astui sisään.. hän kysyi mnulta että mitä tein.. ennen kuin ennetin vastata niin tämä vanhempi nainen meni hänen luokseen ja sanoi tyttöystävälleni
"rentoudu"
hän otti hitaasti tyttöystältäni Tiinalta oaidan pois ja alkoi nuolla tämän rintoja..siirtyi siitä koko ajan alas päin ja lopulta pääsi Tiinan karvaiseen pilluun..nuoli sitä hetken aikaa ja ohjasi minun kyrpäni hänen jalkoväliinsä..
hiljalleen vanhemman naisen opastuksesta työnnyin Tiinan sisään.. työnsin ja työnsin.. tiina päästi tuskaisia huudahtuksia joista misä onnostuin entistä enemmän, työnnyin kokonaan hänen sisäänsä, työnnyin kokonaan.. tiinakin rupesi nauttimaan.. vanhempi naine sanoi tiinalle, että
"anna minä nousen välillä satulaan"
vanhempi nainen pani minua kunnolla samalla kun tiina nuoli minun pallejani..
misä laukesin vanhemman naisen sisään. Heti sen jälkeen vanhempi nainen otti Tiinan pillun suuhunsa ja otti tältä suihin loppuun asti, tiina huokaisi nautinnosta.
Tästä päivästä eteen päin panimme säännöllisesti Tiinan kanssa toisiamme..
se oli ihanaa aikaa!!

7

20383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuope
      • Harjoittele!

        Mielikuvitusta tuntuu riittävän, mutta voiko joku vielä suomessa kirjoittaa noin päin persettä!


    • piiuliiu

      Älä runkkaa samaan aikaan, kun kirjotat niin ei tule virheitä. Mutta aihe oli hyvä ja mielikuvitusta tuntuu piisaavan.

    • Routama

      "Naine asetti sen [kyrvän] taas pillunsa päälle ja alkoi heilua sen mukana koko ajan nopeuttaen tahtia"

      *Reps*

      1. Kyrpä pistetään pilluun, ei pillun päälle.

      2. Naine[n] ei heilu kyrvän mukana! Vai onko niin, että kyrpä heiluttaa naista? Aika vahva penis tän tarinan päähenkilöllä :).

    • enemmän hupia

      ehkä viinalla asiaan osuutta, kirjoita humalaiset tarinat ensin vihkoon ja tule selvänä sitten kirjoittamaan ne tänne.. teet kaikille palveluksen tällä tavoin.
      Muuten kyllä ihan mielikuvituksellinen aihe, jos nyt niin voi sanoa.

      Tsemppiä!!

    • joo

      Nainen ott penikseni ja nuoli vielä kyrpääni
      jumatsuka ,.missäs muna oli?

    • tämä oli

      todella aidon oloinen ja uskottava tarina. Just noi kirjotusvirheet tekee siitä uskottavan. Noi viimmesenpäälle sliipatut ammattikirjailijoiden tusinatuotteet ei saa mua syttymään, mutta tämä sai mut aivan villiksi. Lisää tällasia sitoja ekakokemuksia.

      PS. Noi äidinkielenopettaja pellet ei oo varmaan ikinä saanu orkkua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe