ei ulos

pössöpää

asumme naisystäväni kanssa maalla naapurin kesämökkiin on n.1km. meillä on kaksi karkeakarvaista collieta eloisia veijareita olemme kuitenkin töissä päivisin n.12h. ja koirat kyllästyvät sisällä ja sotkevat paikat emme pääse sopuun koirien ulkoiluttamisesta ystäväni haluaisi pitää koirat sisällä eivät kuulemma halua mennä ulos ja minä antaisin olla iltaisin ulkona pysyvät kyllä ihan talon nurkalla joten karkaamisen pelkoa ei ole.tuntuu erikoiselta asua erämaassa ja pitää koiria sisällä 23h. päivässä.
miten pitäisi toimia...

5

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hatam

että tuntuu erikoiselta pitää koiria sisällä 23 tuntia vuorokaudessa. Tämän mukaan koiria siis kuljetetaan korkeintaan tunti per päivä ulkona. Kyllä se hiukan vähältä kuullostaa ja aivan varmasti energiaa riittää pahantekoon.
      Minä en kyllä päästäisi niitä koiria yksistään sinne ulos, vaikka maalla asuttekin, mutta eikö niiden kanssa voisi harrastaa edes jotakin. Ette kai te sentään joka päivä 12 tuntia töissä ole? Kai sitä joutoaikaa teilläkin on, vaan eikö sitä ole koirille?

• haloo

miksi olette koiran ottaneet jos teette noin pitkiä työpäiviä??? tottakai koirat sotkevat jos joutuvat noin kauan yksin olemaan! ei ´koirankaan rakko loputtomiin kestä..!! ja koirat tarvitsevat enemmän lenkkeilyä ja ulkoilua päivässä kun vain yhden tunnin!!

• niksu

juoksutarha ja siihen lämmitetty koppi. Katsotte vaan, että molemmat pääsee koppiin. Toinen vaihtoehto on tehdä kaksipaikkainen koppi eli molemmille oma makuutila.
      Irti en jättäisi koiria kaksistaan valvommatta pihaan. koirista ei koskaan tiedä, mikä ne innostaa lähtemään.
      Tarhan voi rajata talon seinään, niin ei tarvitse tehdä kaikkia sivuja.

Kyllä koira mieluummin ulkona on kuin sisällä. Lämmin tila pitää talvella olla.
      Itselläni on suurin osa koirista aina ulkona. Niillä on lämmitetty tila, missä on noin 10 C lämmintä.

• Tietämätönkö?

karkeakarvainen collie? Mikä se semmoinen rotu on?
      En ole kuullutkaan...

• Ei karkeekarvaista collieta mun mielestä ole edes olemassa... jos se on joku nimitys tietynlaiselle sekarotuiselle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5056
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3596
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2983
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2975
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2876
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1828
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1760
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      134
      1612
    Aihe