Rakasta koiraasi!!!!
Tyttö Bokseri
4
2191
Vastaukset
- Always german bokser!!!
Pitäis saada boksereitten oma keskustelu sivu?Aina kun kattoo niin on jotain mastifffien sivuja....Kiinnostais keskustella boksereista paljon????
- bokset on söpöi<3
nii! mut ku kaikki arvostelee niit ulkomuodon perusteella! joittenki mielest ne näyttää pelottavilta! mun kaveri ku oli meil ekaa kertaa ni se näytti sen pelkosa meijän bokserille ja otti mua kädest ja lähti viemää mua mun huoneesee ku se pelkäs sit koiraa. sit remu(meijän koira) otti sen jalasta kiinni. sitte vähän ajan päästä se sano sit rumaks ja ei sit sen takii voinu olla sen ja mun kaa missää tekemisis... nytte se kehuu sitä jatkuvasti ja rapsuttaa sitä ku remu tuli kerran nuolee sen kättä...
- Riko
HALUAISIN OLLA TAMPEREEN TIIKEREITTEN KANSSA YHTEYDESSÄ JA MUUTKIN VÄRIT KÄY.EI SAA SBY:N KANSSA SELKOO MISSÄ ON TAPAHTUMAT BOKSEREITTEN KANSSA....TAMPEREELLA....kIINNOSTAA SUOJELU AIKA PALJON ETTÄ TAVOITE ON ATIBOXI....HAEN VELJELTÄ TUKEE...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922