Teit sodanvastaisen Dreamer -biisin, oikein John Lennonin Imagine -kappaletta kunnioittaen. Sitten oletkin jo george w. bushin leirissä irakin sodan kannalla. Miksi Ozzy, miksi? En voi kuunnella levyjäsi niin kauan kun olet sen paskiaisen puolella.
Miksi Ozzy?
3
1129
Vastaukset
- Janne
mistä moinen tieto peräisin, että Ozzy olisi Irakin sodan kannalla? Olisiko linkkiä?
- grbl
ei ole linkkiä, mutta lehdissä, silloin kun oli jenkkien presidentin vaalit, listattiin kenen puolella kukakin julkkis oli. Ozzy oli Bushin puolella. Ja olihan ozzy Bushin juhlissa, silloin sen ensimmäisellä kaudella.
No okei voidaan ottaa huomioon lieventävät asianhaarat: Lehdet ei välttämättä ole aina luotettavia ja Ozzy ei välttämättä ole aina asioista perillä. Mutta silti. - Ruis
grbl kirjoitti:
ei ole linkkiä, mutta lehdissä, silloin kun oli jenkkien presidentin vaalit, listattiin kenen puolella kukakin julkkis oli. Ozzy oli Bushin puolella. Ja olihan ozzy Bushin juhlissa, silloin sen ensimmäisellä kaudella.
No okei voidaan ottaa huomioon lieventävät asianhaarat: Lehdet ei välttämättä ole aina luotettavia ja Ozzy ei välttämättä ole aina asioista perillä. Mutta silti.Pikkasen tarkempaa ja luotettavampaa tietoa kaipaisin asiasta, ennen kuin itse uskoisin jutun. Itse en voisi kuvitella Ozzya minään sotahulluna bushin kannattajana...onhan Ozzy tehnyt vuosien mittaan muitakin hienoja kantaaottavia kappaleita kuin dreamer esim. Revelation (mother earth)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805