N.E.S.A.R.A

viestejä kiitos

Saisko niitä N.E.S.A.R.A.N tiedotteita tänne aina kun niitä käännöksiä tulee Sheldon Nidleltä ym. olisi kiva pysyä tämänhetken käänteissä mukana.

4

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollo Peloton

      Kyllä se Olli niitä Suomentaa kunhan kerkiää. Muista vielä se että hän Suomentaa niitä täysin ilmaiseksi.

    • viestien vastaanottajana

      Onkohan mahdollista, että avaruusystävämme käyttäisivät minua kanavanaan ja antaisivat minulle telepaattisesti tai miten nyt niitä viestejään antavat, niin viestejä joita voisin sitten kirjoitella vaikka tänne, mieluiten suomeksi koska en osaa mitään muuta kieltä. Odottelen joskos minä voisin alkaa toimia avaruusystäviemme yhtenä kanavoijana teille.

      • Herra humanoidi

        Siitä vaan otat sen kynän siihen kauniiseen käteesi ja alat kirjoittaa. Sama se mitä soopaa sieltä kynästäsi lähtee aivan kuin Niddlenkin kynästä niin tuppaavat kaikki sanat uskovan. Kuten aina nyt on se hetki ja nyt on se aika jolloin muutokset alkavat... Tässä Niddlen kynästä saadaan kuunnella samaa laulua seuraavat 7-10 vuotta ja mitään erikoisempaa muutosta ei tapahdu.

        Kosminen sykli kyllä vaihtuu tahtoi turakaiset sitä vai ei.


      • marcus
        Herra humanoidi kirjoitti:

        Siitä vaan otat sen kynän siihen kauniiseen käteesi ja alat kirjoittaa. Sama se mitä soopaa sieltä kynästäsi lähtee aivan kuin Niddlenkin kynästä niin tuppaavat kaikki sanat uskovan. Kuten aina nyt on se hetki ja nyt on se aika jolloin muutokset alkavat... Tässä Niddlen kynästä saadaan kuunnella samaa laulua seuraavat 7-10 vuotta ja mitään erikoisempaa muutosta ei tapahdu.

        Kosminen sykli kyllä vaihtuu tahtoi turakaiset sitä vai ei.

        Voiskohan tolle Sheldan Niddlelle lähettää ehdotuksia että mitä vaikka seuraavaks vois tapahtua, jos se ei enää keksi mitään.
        Mulla olis jotai hyviä ideoita. Galaktinen liitto vois vaikka seuraavaks tiedottaa että ne viettää omaan kulttuuriinsa liittyvää juhlavuotta ja ne vois vaikka lahjoittaa meille jonkun hyvän reseptin että miten me voitais valmistaa jotain heidän ruokiaan. Eikö olis aika hauska juttu.
        Lähettäkää joku tää ehdotus sille Niddlelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe