Tyttöystävä..

Saada....

En oikein mitenkään saa tyttöö koulusta jossa olen. Olen 193 cm ja komea, ja ei tahdo tulla.

Jotku tytöt jää aina katsomaan jos kävelen jostain ohi. (melkein kaikki) kahtoo vain mua.

Sanokaapa te. Itsetuntoki on - 0 (reilusti) enkä kehtaa puhua kellekkään :(

11

1464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emma

itsetuntos taitaa näkyä ja se kyllä muutenki vaikuttaa asiaan.
      mene ny puhumaan likoille :)
      rohkase mieles ja tee jotian.

• ...

Koska ulkonäöstä se ei ainakaan voi johtua!

• ... kirjoitti:

Koska ulkonäöstä se ei ainakaan voi johtua!

ja sitten treffeille!

• t16

itse tuntoa kohottammaa ja sasssin. suhteen alkuvaiheessa ei haittaa vaikka toisella olisikin paska itetunto mutta pitemmän päälle hyvin rasittavaa. siksi kartan huonoitsetuntosia jätkiä ´parhaani mukaan. kaversini seurusteli 1v miehenkanssa jolla oli itetunto niin paska että haukku kokoajan sitä mun kaveria. yritti varmaa löytää itestä parempia puolia ja unohtaa ne huonot puolet..sikamainen ukko!haukku kunnes tyttö kyllästy ja etti uuen. ei voi tietenkää yllleistäää että kaikki huonoitsetuntoiset haukkkus mutta mun silimissä asia on näin. siispä eneees vilikase niitä ruohonjuuritasollla eläjiä.

• t16

mutta kuitenkin, tsemppiä sulle ja ilosempaa naamaa ni kyllä kaikki iloksi muuttuu!

• t16

EI SULLA VOI OLLA HUONO ITSETUNTO JOS VOIT MYÖNTÄÄ OLEVASI KOMEA =)

• emma

..että tää ois vaan keksitty juttu :)
        tuntuu vaan hassulta, yleens komeet jätkät on liianki varmoja ittestänsä.
        tollasen jos sais :D

• ellu-
        emma kirjoitti:

..että tää ois vaan keksitty juttu :)
        tuntuu vaan hassulta, yleens komeet jätkät on liianki varmoja ittestänsä.
        tollasen jos sais :D

Ne on just pahimpia, (yleensä ottaen) jotka
        tietää olevansa hyvännäkösii!

Mutta ehkei tytötkään uskalla tulla puhuun sulle jos näytät hyvältä ja itsevarmalta, vaikket sitä todellisuudessa olisikaan (itsevarma siis).
        Ehkä ne vaan tyytyy katteleen kaukaa, koska ajattelee et no sehän vaan nauurais mulle, ku oon tän näkönenki.Meijänki luokal on miljoona kertaa paremmannäkösii likkoi ku mä, tai jotain vastaavaa.
        Ja saatat nyt ajatella, et en mä ikinä voi näyttää itsevarmalta, mutta kyl hyvinki saatat antaa sellasen vaikutelman.
        Nimittäin mä olin ennen aivan kauheen ujo (tai olen vieläkin) ja epävarma itsestäni, hyvä itsetunto oli mulle ihan vieras käsitekkin.
        Mut mun nykynen poikaystävä on kertonu, että se oli katelly ja ollu ihastunu muhun jo pitkään, mutta oli ajatellu,et en mä huolis sitä ikinä ku se on kans melko ujo, ja mä näytän kuulemma aina niin itsevarmalta.
        No nykysin oonkin saanut rutkasti lisää itseluottamusta ja oon varmempi itestäni, mutta ennen, nou vei.:)
        Että ehkä säkin näytät itsevarmalta ja ehkä jollakin tapaa klovalta niin tytöt ei uskalla lähestyy.Mut näytä et sä oot mukava ja rento heppu niin kyllä se siitä. :)

Eli rohkeesti morjenstaan vaik alus vaan.
        Sit näät vaik joskus tytön josta oot kiinnostunu, yksin istumas, meet juttelee et mitäs sulle kuuluu, mikä tunti sul on, ja voit vaikka pyytää kahville koulun jälkeen.
        (tai eihän sen tarvi yksin istuu, mut anyway, voi tuntuu helpommalta alottaa keskustelu jos ei oo kauhia kaverilauma siin vieres.

• siis!!!

siis sä oot ihanan pitkä jos mä olisin sun koulus niin mä ainakin haluisin sut... tykkään pitkist pojist

• Lapio on mun nimeni

Hei oikeesti, ei kukaa jätkä ala nauraa päin naamaa tytölle jos uskaltautuu tulla puhuun. Jos nauraa ni joku mielisairas ihmissyöjä sitte :D:D:D (puhun ensikerrasta niinku). Pojat vaan on jotkut vaitonaisii ja niille pitää vaan uskaltaa tulla puhuu, ei tuu mitää negaa kommenttia! Ulkonäkö ei kerro kyllä paljoa shittiä siitä, mitä tyyppi ajattelee tms. Mullakin on ongelmii puhuu tytöille (en kyll tajuu miks) mut jos ne alottaa puhuu ni kyll mää sit alan iha juttelee eikä oo mitää ongelmaa olemassakaa. Sit kattoo vaa silmii eikä alemmas nii hyvin menee, ellei tämä muija siitä tykkää.

• Kaikki tytöt tietää et pojat vaan haluaa sitä samaa ja aina tytöltä:isot tissit,hyvä perse ja hyvä alapää..oletteko samaa mieltä?mun poikaystävä halusi sitä aina samaa joten mä erosin siitä ja otin uuden mut tämä joka nyt mulla on se ei välitä isoista tisseistä,hyvästä perseestä tms.Silläkin oli ollut huono itsetunto joten mä vähän helppasin sitä ja ny se elää täyttä elämää kuin pikajuna konsanaa.ja kaikille tytöille muistutus:MUISTAKAA ET NAISTENHEMMOTTELUPÄIVÄ LÄHESTYY!VARAUTUKAA!MÄKIN TYKKÄÄN KOMEISTA,HYVÄNNÄKÖSISTÄ POJISTA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5479
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3637
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2995
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      296
      1866
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1397
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe