Onnitelkaa Tarja Halosta

Täyttää 24.12 pyöreitä vuosia!

28

1779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiti

      Ei täytä pyöreitä vuosia!

      • mummeliini.

        Saada onnitteluja näinä väli vuosinakin. Eihän me ite tiijetä milloin on viimeinen syntymäpäivä.
        Eräs värssy sanookin näin:" Jokainen uusi päivä on syntymäpäivä". Onnea vain kaikille juhlijoille!


      • capt.cöpenick evp

        Onhan Taku Suomen vaikutusvaltaisin nainen.


    • erimielineN

      Miksi onnittelisin, kun en tunne häntä? Ei hänkään kutsunut minua juhliinsa, kun ei tunne minua...
      Alkaa olla eläkeiässä!

      • Ilman poikkeuslakia Suomessa vain kaksi (2) kautta voidaan valita presidentiksi.



        Ei minuakaan ole linnanjuhliin kutsuttu, mutta nainen presidenttinä
        on aina onnittelun väärti merkkipäivänään!

        Harvinainen syntymäpäivä


      • OliviaKoo
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Ilman poikkeuslakia Suomessa vain kaksi (2) kautta voidaan valita presidentiksi.



        Ei minuakaan ole linnanjuhliin kutsuttu, mutta nainen presidenttinä
        on aina onnittelun väärti merkkipäivänään!

        Harvinainen syntymäpäivä

        Olen tasan samaa mieltä kanssasi.
        Ja emmeköhän ole samaa mieltä siinäkin, että Tarja Halonen myös jatkaa presidenttinä (ainakin, jos se on minusta kiinni;)...).

        Ja Sinusta?


      • capt.cöpenick evp
        OliviaKoo kirjoitti:

        Olen tasan samaa mieltä kanssasi.
        Ja emmeköhän ole samaa mieltä siinäkin, että Tarja Halonen myös jatkaa presidenttinä (ainakin, jos se on minusta kiinni;)...).

        Ja Sinusta?

        Äänestän presidentti kand. Halosta. Hyvä Olivia!

        Jo 4.1.2006 ennakkoon.


      • Zenja
        capt.cöpenick evp kirjoitti:

        Äänestän presidentti kand. Halosta. Hyvä Olivia!

        Jo 4.1.2006 ennakkoon.

        4.1.06 käyn äänestämässä Tarja Halosta.
        Äänestän aina ennakkoon.


      • capt.cöpenick evp kirjoitti:

        Äänestän presidentti kand. Halosta. Hyvä Olivia!

        Jo 4.1.2006 ennakkoon.

        äänestänyt ennakkoon. Minusta se on suurta tuhlausta, jos ehdin käydä vaalipäivänä äänestämässä. Muistan hieman järkyttyneeni kuultuani kuinka paljon ylimääräisiä kuluja koitui ennakkoäänistä. Se oli muistaakseni jotain parin kymmenen markan luokkaa per ääni postiäänestyksen aikaan. Mielestäni sen rahan voisi käyttää paremminkin.


      • erimielineN
        Zenja kirjoitti:

        4.1.06 käyn äänestämässä Tarja Halosta.
        Äänestän aina ennakkoon.

        ...äänestä naista vain siksi, että hän on nainen! Pitäisi olla sopiva presidentiksemme; nykyinen ei ole. Eihän hän taida kuulua edes kirkkoon!
        Presidentillä pitää poliittisten avujen lisäksi olla myös hyvä tyylitaju ja edustavuutta.


      • mummeliini.
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        äänestänyt ennakkoon. Minusta se on suurta tuhlausta, jos ehdin käydä vaalipäivänä äänestämässä. Muistan hieman järkyttyneeni kuultuani kuinka paljon ylimääräisiä kuluja koitui ennakkoäänistä. Se oli muistaakseni jotain parin kymmenen markan luokkaa per ääni postiäänestyksen aikaan. Mielestäni sen rahan voisi käyttää paremminkin.

        HYVÄ! Heti sen tullessa käyttöön olen äänestänyt kauppareissulla. Ei ole niin virallista ja kankeaa kuin vaalipäivänä. Eipä tartte miettiä kenen kyydissä menee sinne tai kenen kanssa. Matkaa tulee kuitenkin 10km mutkin. Näin se hoituu helpoiten.
        Suosittelen sen käyttöä. Nytkin sattuu lapsenlapsen syntymäpäivä 15pv ja juhla on toisella paikkakunnalla. Ennakkoon.ennakkoo :))


      • mummeliini.
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        äänestänyt ennakkoon. Minusta se on suurta tuhlausta, jos ehdin käydä vaalipäivänä äänestämässä. Muistan hieman järkyttyneeni kuultuani kuinka paljon ylimääräisiä kuluja koitui ennakkoäänistä. Se oli muistaakseni jotain parin kymmenen markan luokkaa per ääni postiäänestyksen aikaan. Mielestäni sen rahan voisi käyttää paremminkin.

        Maksaahan se tietysti mutta täällä se työllistää pari ihmistä niiksi päiviksi,joten on se työllistäväkin tekijä se ennakkoon äänestäminen.


      • Iili
        mummeliini. kirjoitti:

        Maksaahan se tietysti mutta täällä se työllistää pari ihmistä niiksi päiviksi,joten on se työllistäväkin tekijä se ennakkoon äänestäminen.

        ...ennakkoäänestyksen järjestäjät. Pääasiallisina kilpakumppaneina ovat olleet Suomen Posti ja Rautakirja. En nyt muista onko ollut aina niin, että posti on voittanut. R-kioskit ovat joka tapauksessa usean kerran yrittäneet saada ennakkoäänestyksen itselleen.

        Onhan siinä jotakin hohtoa, että samalla kun kansa käy ostamassa kaljaa ja tupakkaa, vuokraamassa elokuvia ja ostamassa karkkia, se siinä sivussa myös valitsee myös presidentin.


      • Katleija
        Iili kirjoitti:

        ...ennakkoäänestyksen järjestäjät. Pääasiallisina kilpakumppaneina ovat olleet Suomen Posti ja Rautakirja. En nyt muista onko ollut aina niin, että posti on voittanut. R-kioskit ovat joka tapauksessa usean kerran yrittäneet saada ennakkoäänestyksen itselleen.

        Onhan siinä jotakin hohtoa, että samalla kun kansa käy ostamassa kaljaa ja tupakkaa, vuokraamassa elokuvia ja ostamassa karkkia, se siinä sivussa myös valitsee myös presidentin.

        Eikös nuo isot marketit olisi voineet hoitaa tuo ennakkoäänestyksen ihan ilmaiseksi. Niillä on ne neuvonnat, jossa se hoituisi. Muutama äänestyskoppi vaan viereen. Olisivat samalla lisänneet myyntiään.


    • Kaino Untamoinen

      ... Jeesus ovat syntyneet samana päivänä. Maallista ja taivaallista valtaa voimme onnitella samana päivänä.

    • Onnittelija

      Onnitelkaa capt.Cöpenickíä joka toimii median lailla mainostaa Tahjaa, vaikka sivustoilla mainostaminen on kiellettyä????
      Paljonko maksoit operaattorille? Tosi hyvää mutta haiskahtaa vähän kerran syödylle tekstisi.

      • Klara*

        Miten voi ehdokkaista edes keskustella, jos heidän nimiään ei saa sanoa?

        Jos minä sanon Tarja Halonen, se on siis mainostamista, mutta jos sanon sen ehdokkaan nimen, jota sinä aiot äänestää, se ei tietenkään ole mainostamista. Eikö niin?


      • Luotan siihen, että palstanvalvoja poistaa kielletyn materiaalin palstoilta.

        Olen pettynyt, ellei minulle tarjota ilmaiskahveja vaalikiertueilla.
        (edes leikattu cocnac-plörökin kävisi)


    • Syntymä- ja nimipäiväonnittelujen ja -lahjojen perusteet ovat säilyneet minulle myystereinä.

      Kenelläkään meistä ei ole omaa ansiota syntymäänsä! Miksi siis juhlia sitä? No, vanhemmat ymmärrän.

      Nimipäivät?! Jollain koodijärjestelmällähän meidät täytyy tunnistaa. Onko se juhlimisen aihe??

      • muualla ei

        Miksi meillä?


      • muualla ei kirjoitti:

        Miksi meillä?

        asiallinen viestini poistettiin tältä palstalta? Siksikö, että en aikonut äänestää Tarja Halosta ja vielä perustelinkin päätökseni? Ei siinä mitään sellaista ollut, joka ei jo muutenkin olisi tiedossamme. Kaikki me olemme lehdistä lukeneet hänen kieltäneen jalkaväkimiinat ja kaikki me tiedämme, kenelle siitä on etua. Kaikki me tiedämme, että hänen nimensä on esiintynyt DDR-yhteyksissä. Kaikki me tiedämme myös, että hän hyväksyi Fortumin optiot.

        Voisiko seriffi vastata ja perustella, miksi teki niinkuin teki? Eikö täällä saa olla eri mieltä sosialistien kanssa?


      • muuallakin
        muualla ei kirjoitti:

        Miksi meillä?

        Tietääkseni ainakin Venäjällä nimipäivinä on jopa suuremmat juhlat, kuin syntymäpäivinä.


      • ja jää
        muuallakin kirjoitti:

        Tietääkseni ainakin Venäjällä nimipäivinä on jopa suuremmat juhlat, kuin syntymäpäivinä.

        sinne


      • irja
        sitroen kirjoitti:

        asiallinen viestini poistettiin tältä palstalta? Siksikö, että en aikonut äänestää Tarja Halosta ja vielä perustelinkin päätökseni? Ei siinä mitään sellaista ollut, joka ei jo muutenkin olisi tiedossamme. Kaikki me olemme lehdistä lukeneet hänen kieltäneen jalkaväkimiinat ja kaikki me tiedämme, kenelle siitä on etua. Kaikki me tiedämme, että hänen nimensä on esiintynyt DDR-yhteyksissä. Kaikki me tiedämme myös, että hän hyväksyi Fortumin optiot.

        Voisiko seriffi vastata ja perustella, miksi teki niinkuin teki? Eikö täällä saa olla eri mieltä sosialistien kanssa?

        Tutustuisit paremmin miten optiot määräytyvät
        Suomessa.
        Presidentti ei niitä määrää eikä hyväksy.
        Nykyistä presidenttiämme ei voi verrata
        diktaattori Kekkoseen.


      • muuallakin kirjoitti:

        Tietääkseni ainakin Venäjällä nimipäivinä on jopa suuremmat juhlat, kuin syntymäpäivinä.

        Nimipäivistä nyt eritoraa? Tyyli ja elämän areena vapaat!

        Omaisten haudoilla enemmän kuskin ominaisuudessa.

        Puuttuu vain kapea ortodoksinen perinne; ruokaa haudoille.

        Ehdin onnitella muuten pikapääministeri Anneliakin.
        Nopea toimija kun on, Hän lähetti jopa kiitoskirjeenkin.


      • Jos oikein v-maisen elämän jaksais upertaa, se palkittais: Kato perkele,
        olihan sekin kuolevainen, sanoisivat.
        (l-lasse olisi ehkä neutraali)


      • ??????????
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Nimipäivistä nyt eritoraa? Tyyli ja elämän areena vapaat!

        Omaisten haudoilla enemmän kuskin ominaisuudessa.

        Puuttuu vain kapea ortodoksinen perinne; ruokaa haudoille.

        Ehdin onnitella muuten pikapääministeri Anneliakin.
        Nopea toimija kun on, Hän lähetti jopa kiitoskirjeenkin.

        ????


      • Minulla ei ole
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Jos oikein v-maisen elämän jaksais upertaa, se palkittais: Kato perkele,
        olihan sekin kuolevainen, sanoisivat.
        (l-lasse olisi ehkä neutraali)

        YHTÄÄN MITÄÄN JUOMISTASI VASTAAN, päinvastoin, kannatan sitä.

        Mutta voisitko viestiä aamuisin selvänä tänne.

        SILLÄ HALUAISIN SAADA SELVÄÄ. On ikävä yrittää selvittää sotkuisia rivejä, joista ei löydy järjen jyvää.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe