Uskomatonta, että tällaiselle roskalle perustetaan oma palstansa. Kertokaapa nyt mitä kivaa on siinä, että hypitään valtavana lössinä jonkin tyhjäpäisen teknojumputuksen tahdissa ympäripäissään, vedetään huumeita ja herätään aamulla omassa oksennuksessaan maaten ja joku täysin tuntematon vieressään. Eikä tarvitse tulla selittelemään, ettei pari kaljaa mitään tee. Tarvitseeko ottaa paria kaljaa? Muka lisää sosiaalisuutta, täysin paskapuhetta. Ei sosiaalisuuteen etanolia tarvitse, joko on sosiaalinen tai sitten ei. Kertokaa teini-ihqpissikset yksikin hyvä syy sekoittaa päänsä kemikaaleilla. Alkoholi tekee niin paljon pahaa maailmassa, että kieltolaki olisi vähintäänkin aiheellinen. Sama koskee tietysti myös tupakkaa ja huumeita.
Saatanan teinit
15
2431
Vastaukset
- siinä on asiaa.
Saman voisin kysyä myös hakkeriltani... Hän taitaa kuulua juuri mainitsemaksesi teiniksi.
- noufeissi
älähän nyt. itsekin olen teini ja bileissä joskus käyn, en juo. bileissähän osa porukasta yli 18 että kyllä sieltä kännisiäkin löytyy, ja en väitä etteivät jotkut alaikäisetkin joisi.
sitä paitsi ekoissa bileissänikin olin jo viidesluokkalaisena, eikä siellä kyllä ollut mitään limua vahvempaa mutta ihan kivaa kuitenkin. miksei nuoretkin voisi samantapaisia bileitä pitää? hauskaa voi pitää ilman viinaakin, joka yleensä vaan pilaa kaiken.- hmmmmms
Mun viesti, jossa haukuin aiheen aloittajaa nörtiksi poistettiin.
Sen sijaan koko provo aihe saa jäädä, jossa haukutaan ihmisiä, joille kyseinen henkilö on katkera.
Ei kai bailut ole sama kuin viina ja huumeet?
Voi sitä pitää bileitä ihan ilman niitäkin.
Itse palvon teknojumputusta. Ihan vaan sen takia, että se on mun sydämessä. Voisin rakastella sitä musaa.
Ja kun sitä tanssii, niin kuin joissakin BAILUISSA tehdään, se on kuin huumetta.
Bailut ei aina tarkota ryyppäämistä, huumeita, oksennusta ja tuntemattomia kumppaneita. Ei vitussa, pahis- hyvä.
Alkoholi on syntiä sinäänsä, mutta tuo se myös tarpeen tullen sen rennon ja huolettoman olon. Tupakka sinäänsä on paskaa. Huumeet on Jumalan lahja. Ne tappaa paljon paskiaisia.- pahis
"Itse palvon teknojumputusta."
Pistä metronomi tikittämään, sama asia, mutta vähemmän mökää.
"Huumeet on Jumalan lahja. Ne tappaa paljon paskiaisia."
lol. pahis kirjoitti:
"Itse palvon teknojumputusta."
Pistä metronomi tikittämään, sama asia, mutta vähemmän mökää.
"Huumeet on Jumalan lahja. Ne tappaa paljon paskiaisia."
lol.Maailma kärsii heikot pois ja jäljelle jäävät vahvat, jotka tuottavat lisää jälkeläisiä. Ja minun mielestäni täytyy olla hyvin heikko, että koskee huumeisiin.
Jokaisella on oma musamakunsa. Tekno on kaunista.
Metronomista ei juuri musiikkia saa. Mutta ehkäpä se sopii paremmin sinun korvillesi...- jubelius
PusuMurmeli kirjoitti:
Maailma kärsii heikot pois ja jäljelle jäävät vahvat, jotka tuottavat lisää jälkeläisiä. Ja minun mielestäni täytyy olla hyvin heikko, että koskee huumeisiin.
Jokaisella on oma musamakunsa. Tekno on kaunista.
Metronomista ei juuri musiikkia saa. Mutta ehkäpä se sopii paremmin sinun korvillesi...Ensinnäkin ei tarvitse olla heikko jos sortuu huumeisiin,Viihdekäyttäjät sekä ongelmakäyttäjät ovat erikseen,itse olen viihde käyttäjä ja tykkään silloin tällöin esim.poltella kannabista...siis ovatko kaikki huumeita kokeilleet ja esim.kannabista polttelevat heikkoja ihmisiä?Eivät todellakaan ole!Teknoa myös itse kuuntelen aika lailla ja saan siitä enemmän irti kamoissa tai kännissä!niin se vaan menee,että tämä ihmiskunta on tuomittu tuhoon,eikä kukaan sitä voi muuttaa,kjäh,kjäh,kjäh.
Ps.Sori sekavainen teksti,olen pökissä!!!!!!!! - noufeissi
jubelius kirjoitti:
Ensinnäkin ei tarvitse olla heikko jos sortuu huumeisiin,Viihdekäyttäjät sekä ongelmakäyttäjät ovat erikseen,itse olen viihde käyttäjä ja tykkään silloin tällöin esim.poltella kannabista...siis ovatko kaikki huumeita kokeilleet ja esim.kannabista polttelevat heikkoja ihmisiä?Eivät todellakaan ole!Teknoa myös itse kuuntelen aika lailla ja saan siitä enemmän irti kamoissa tai kännissä!niin se vaan menee,että tämä ihmiskunta on tuomittu tuhoon,eikä kukaan sitä voi muuttaa,kjäh,kjäh,kjäh.
Ps.Sori sekavainen teksti,olen pökissä!!!!!!!!minä henkilökohtaisesti en edes laske kannabista huumeeksi, vaikka se laissa siksi luokitellaankin.
kannabikseen ei varmasti kukaan kuole, ellei sitten niin paljoa polta että sairastuu keuhkosyöpään. ja kannabiksen polttokin on paljon kivempaa kuin esimerkiksi viinan juonti, sen lisäksi vielä paljon terveellisempää.
ihmettelen kyllä kovasti miksi näin päin. viina voisi olla laitonta ja pilvi laillista. viinaan sentään voi kuolla, pilvestä parhaimmillaan tulla vain mielisairaaksi jos omaa heikon psyykkeen.
mutta ihmiset jotka koskevat vähänkin vahvempiin aineisiin: he ovat heikkoja. vaikka selittäisivät itsellensä olevansa viihdekäyttäjiä. pas[i][/i]kat sanon minä. olen itse yksi niistä heikoista. - juu
jubelius kirjoitti:
Ensinnäkin ei tarvitse olla heikko jos sortuu huumeisiin,Viihdekäyttäjät sekä ongelmakäyttäjät ovat erikseen,itse olen viihde käyttäjä ja tykkään silloin tällöin esim.poltella kannabista...siis ovatko kaikki huumeita kokeilleet ja esim.kannabista polttelevat heikkoja ihmisiä?Eivät todellakaan ole!Teknoa myös itse kuuntelen aika lailla ja saan siitä enemmän irti kamoissa tai kännissä!niin se vaan menee,että tämä ihmiskunta on tuomittu tuhoon,eikä kukaan sitä voi muuttaa,kjäh,kjäh,kjäh.
Ps.Sori sekavainen teksti,olen pökissä!!!!!!!!Kuka laskee kannabiksen huumeeksi,kuka ei!Itse en myös huumeeksi sitä lske mutta useimmat laskevat ja tottahan se on että huumehan se on,ei vaan niin yhtä paha kuin alkoholi!kannabis lailliseksi ja vahvat viinat pois markkinoilta,sitä mieiltä olen!
- noufeissi
juu kirjoitti:
Kuka laskee kannabiksen huumeeksi,kuka ei!Itse en myös huumeeksi sitä lske mutta useimmat laskevat ja tottahan se on että huumehan se on,ei vaan niin yhtä paha kuin alkoholi!kannabis lailliseksi ja vahvat viinat pois markkinoilta,sitä mieiltä olen!
samaa mieltä, mutta koska viinaa on käytetty iät ja ajat, niin sen kieltäminen tulee olemaan lähes mahdotonta, ettei jopa täysin.
- nowkki
taidat olla hintti
- teinies
Suksi jeesus vittuun...
- ................
Joo no ne varmaa vetää siks et niitä ei jännittäs lähestyy tuntemattomia ihmisiä.Mistä niistä koskaa tietää.Mut ehkä toi on jokaisen oma asia.
- SuperRrRrPissixXxXxXxTeINIxXxX
MUt hei oiqeesti ihqdaa hei mään, dogaus on iHQQ!
Viddu mä vedin eqat qännit jo 12weenä, mun broisqu tarjos siduqqaa! IhQ!
Oon nyt 14wee ja joqa vqonlobbu pitää päästä doksaa stagelle, mä en voi olla veqe qu jää qaiqqi näqemättä! Sit Suzzu vidduilee mul et jäi hyvät qännit/bailut väliin!
Vidu vanhat basqat tei ette tajuu!
Ja oon ollu vast 7 jätqän qaa, Miqsun, Joren, Henqan.. juu nou, häh?, ei oo paljoo, sais olla enempiqi mutqu mun tissit on nii pienet, mä haluun olla ku Suzzu, joqa vqonlobbu uus jätqä! IhQqQqQqQUU!
Ja mulla onqi lomaa, vidun aiquiset, ahihihihähähää, oon iHQDaaa! - jossu
voi kuule!!! ehkä jotain kiinnostaa ottaa alkoholia! ehkä kato kaikki ei oo saman laisia pellejä ku sä joka valitat jostain tollasesta pakasta! kaikki saa mun mielestä kuluttaa elämäänsä niinku vittu itteä kiinnostaa! vai voikko väittää toisin!? mee paasaamaan jonnekki punaselle tosille lätäkön toiselle puolelle noista asioistas, siel tää ehkä on vähä suurempi haitta! ja mitä vikaa on tränses!!!!!!!???? tuu kuule pelle päin naamaa haukkumaan sitä musiikkia ni mä näytän sulle mistä saatanasta kana kusee!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363