missä mahtaa olla vika?kun painan kaasun pohjaan nopeasti ikäänkuin tukehtuisi ja kun nostan taas pelittää,normaalissa ajossa ei mitään ongelmia.1.6icarina.
mikä on
4
842
Vastaukset
ilmeisesti liian vähän bensaa kiihdytettäessä. Tarkasta kiihdytyspumpun toiminta.
Jos kunnossa, putsaa ja tarkasta koko sytytysjärjestelmä, myös alipainesäätimen toiminta. Ellei korjaannu, mietitään lisää sillä mahdollisia vikakohteita kyllä riittää...- sep
paljon on vaihdettu:tulpat,tulpanjohdot,virranjakaja,bensapumppu,lambda,useampia releitä,kaasuläpän anturi,bensanpaineensäädin,alipainesäädin,bensasuodatin,älyboxi,tankkiin laitettu ruiskun puhdistusainetta,päästöarvot ok,lataus mitattu ok,vikakoodi testi ok,ym,kone kehrää kuin kissa ei mitään sivuääniä.minulla on toinen samanlainen kunnossa oleva carina olen vaihtanut siitä osia, ostanut myös uutta osaa.
- alipaine letkut
ihan varmasti oikein,
syy voi tietysti olla jos saa liikaa bensaa vika voisi olla likainen ilman suodatin.
Myös huohotin venttiili voi olla tukossa. - sep
alipaine letkut kirjoitti:
ihan varmasti oikein,
syy voi tietysti olla jos saa liikaa bensaa vika voisi olla likainen ilman suodatin.
Myös huohotin venttiili voi olla tukossa.myös ne on tarkastettu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991