Mitä mieltä olette porvoon koirapuistoista,itse käyn koiruuteni kanssa usen kamppulan koirapuistos ja sit olen käyny silloin tällöin kevarin koirikses ja olen kyl ollu ihan tyytyväinen kyseisiin puistoihin,mitä ny eräät ihmiset parkkeeravat autonsa niin lähelle porttia ettei muut sinne pääse koiriensa kanssa.
Porvoon koirapuistot
8
1412
Vastaukset
- -janiina-
mun mielestä kevarin koira puisto on ainakin aivan peestä..!! pieni ja ei koirilla tilaa edes melkein juosta..!!! sit se yks muija yritää omia koko puiston aina iltasin..!!!
- milla
hei! olen uus asukas porvoossa ja haluaisin tietää että missä ne puistot ovat? :) niin oma koiira pääsisi moikkamaan toisia koiria :)
- antura
Kevarin puistohan on siisti ja ihan riittävä koiran juosta. Tilaa saa kun sitä pyytää tai jaksaa hetken ventata.
Kamppulan puisto on paskaa täynnä. Koskaan nähnyt siellä autoa niin lähellä porttia etteikö sisään mahtuisi.
Huhtisissa on kuuleman mukaan myös puisto jossa on pienille eritelty oma puolensa. Siellä tarttis varmaan käydä visiitillä. - milla
antura kirjoitti:
Kevarin puistohan on siisti ja ihan riittävä koiran juosta. Tilaa saa kun sitä pyytää tai jaksaa hetken ventata.
Kamppulan puisto on paskaa täynnä. Koskaan nähnyt siellä autoa niin lähellä porttia etteikö sisään mahtuisi.
Huhtisissa on kuuleman mukaan myös puisto jossa on pienille eritelty oma puolensa. Siellä tarttis varmaan käydä visiitillä.nyt pitäis vaan löytää sinne :D
- heidiii
antura kirjoitti:
Huhtisissa on kuuleman mukaan myös puisto jossa on pienille eritelty oma puolensa. Siellä tarttis varmaan käydä visiitillä.Huhtisissa on tosiaan kans tosi kiva puisto, ja tosi kivasti kun siellä on erikseen "isojen ja pienten puoli" ite tykkään siitä tosi paljon. Tulee hyvä lenkki kun kävelee sinne ja koirat saa juosta siellä. :)
- kevari
heidiii kirjoitti:
Huhtisissa on tosiaan kans tosi kiva puisto, ja tosi kivasti kun siellä on erikseen "isojen ja pienten puoli" ite tykkään siitä tosi paljon. Tulee hyvä lenkki kun kävelee sinne ja koirat saa juosta siellä. :)
Kevarin takana on myös epävirallinen koirametsä. Fantsu mesta. Saa koirat paahtaa vapaana. :)
- Puuh
Mekin käydään kevarin ja huhtisten puistoissa. Minusta kevarin puisto on ainakin tarpeeksi iso jopa jätti kokoiselle koiralle, ainoa huono puoli näin pimeän aikaan on ettei siellä ole minkään laisia valoja. Huhtisten puisto on hieman pienempi mutta mukava sekin, ja erityisesti on mukavaa kun pienille ja isoille on eri puolet. Ja kyllä me joka kerta ollaan puistoon päästy joko kun on kysytty sopiiko sekaan tai sitten kysytään että kauan vielä olette ja käydään välillä pienellä kävelyllä =) kyllä sopu sijaa antaa!
- Huhtisten
Koirapuisto sijaitsee kartalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 834535
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854401Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163473Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102744En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152673IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392073Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581738Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1011288