Miksi mig-hitsiä (ainakin Kempomateja) ei saisi kuljettaa vaaka-asennossa. Henkilöautolla tuo on usein ainoa mahdollisuus. Jotkut sanoo että voi, mutta täytyy olla varovainen ja vältellä kuoppia. Eli mikä siellä voi mennä rikki?
Mig-hitsin kuljetus
3
1479
Vastaukset
ainakin kannattaa ottaa pois, kun kuljettelee, eikä ne muutkaan sisuskalut ole tehty vaaka-asennossa olemista varten esim.piirilevyt voi kärsiä samoin käämien kiinnitykset taipua jos kovin hyppyyttää,
ha.sta vois kannattaa ottaa penkki irti niin sopis ehkä pystyynkin.
Muutenkin se kuljetus aika riskipeliä jos kone on kopin sisäpuolella, melkonen kiljotiini jos mälli
sattuu kohdalle.- 20v pelannu
sitä en tiedä miksei sais pullo hommat nyt irti tietenkin, kela systeemi päällepäin kone vaan kylelleen ja menoksi.
- kuorma-autonlavaa tms.
Toi kuljetusjuttu tarkottaa kuorma-auton lavaa jne. Pullo ja kela erilleen ja kiinni kunnolla. Ne voi liikkua helposti. Ovat sen muotosia. Itse laitteen sisällä ei ole mitään sellaista, mikä menisi rikki vaikka kuljetan sitä vehjettä alaspäin! Mitkään kelat tai piirilevyt ei tuollaisesta rikki mene. Pitäisi olla satojen g-kiihtyvyyksiä, enne ku hajoo. Eli kuski hajoo kyllä ennemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398