Joo olen tuossa nyt katsellut ja tutkinut Motorolan rokr e1 puhelinta ja tänään menin tutustumaan itse puhelimeen verkkokauppaan ja ilmeni sellainen kysymys, että tallentaako puhelin lähetetyt tekstiviestit?
Löysin tekstiviesti osasta ainoastaan tekstiviestin luonnin, saapuneet, lähtetävät jne. En kuitenkaan löytänyt Lähetetyt- kansiota. Tallentaako puhelin mahdollisesti lähetyt viestit mahdollisesti lähtevien viestien kansioon?
Tämä lähetettyjen tekstiviestien toiminto ei ole tärkeä toiminto, mutta hyödyllinen..
Motorola Rokr E1
2
454
Vastaukset
- Nappulakenka
Tuohon samaan syssyyn voisi lisätä että mitä mietteitä teillä on kyseisestä puhelimesta? Minkälainen se on toimminnoiltaan ja käytettävyydeltään noin yleisesti?
Onko se hyvä ostos ihmiselle joka on käyttänyt nokian puhelimia lähes koko ajan. Nyt on samsung tää kusee niin totaallisesti että on uuden aika.
HUOM tää samsung on vasta kolmisen viikkoa vanha ja olen todella pettynyt. Kauoas vaikutti erinomaiselta vaihtoehdolta, mutta sitten arki käytössä totaallinen floppi kaikilta toiminnoiltaan- minä
tallenna ainakaan mun kokemusten mukaan niitä lähetettyjä. Eikä Samsung ole muutenkaan musta hyvä merkki. Ihan yli mainostettu ja kännyköissä pahoja puutteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026