.. Hehe ...hehehe ...
Taas on uusi automalli syntynyt.
Nissanrimeraan laitettiin almeran keula ja takavalot ... ja kas :
UUSI NISSANRIMERA ! Vau!
Heeheehee .... !
hmm..
10
1065
Vastaukset
- .
... oo laitettu!
- komiata
... laitettu !
- .
komiata kirjoitti:
... laitettu !
..oo !
- komiata
. kirjoitti:
..oo !
... on on !
- .
komiata kirjoitti:
... on on !
.. niinpäs onkin, joo !
- asdf
. kirjoitti:
.. niinpäs onkin, joo !
Jos haluaa voittaa väittelyn, kannattaa tehdä niin kuin tuo edellinen heppu: väittele itsesi kanssa !
- Ei säväyttänyt
No ei todellakaan ole uudessa rimerassa paljon muutoksia edelliseen malliin verrattuna.
On yhtä muovinen kuin vanhakin ja mainosvalttina jarruassistentti,joka on Citikassa ja Pösössäkin vakiona. - joo
No samanhan voi sanoa seat-skoda-vw-audistakin, mutta siinä vain laitettiin mm. golfin alusta, moottori, kojelauta, sähkövempeleet, sisutus, eri merkki keulaan ja saatiin aikaan Octavia (combi/sedan), Leon, A3, ja tietysti Golf!
Tuo asia naurattaa enemmän kuin omen merkin sisällä tapahtuva yhdennäköistäminen.....
Puhumattakaan citikka-pösö-renault koneista.....- Nimimerkki(*
Ai Pökö-Citikka-Rellu? Taitaa mennä opiskelut uusiksi.
Harva ostaa auton alustan mallin perusteella. Ennemminkin persoonallinen ulkonäkö vaikuttaa. Vai olenko aivan väärässä. Almera on kyllä helposti sekoitettavissa "uuteen" Primeraan. Tuota ei voi kiistää! - Nismo
Nimimerkki(* kirjoitti:
Ai Pökö-Citikka-Rellu? Taitaa mennä opiskelut uusiksi.
Harva ostaa auton alustan mallin perusteella. Ennemminkin persoonallinen ulkonäkö vaikuttaa. Vai olenko aivan väärässä. Almera on kyllä helposti sekoitettavissa "uuteen" Primeraan. Tuota ei voi kiistää!Kyllä ne nissanin miehet hommansa osaa ku meillekki tekee niin hienoja uusia primeroita, nooh, onhan uusimmat almeratkin ihan näpsäköitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42667
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639