.. Hehe ...hehehe ...
Taas on uusi automalli syntynyt.
Nissanrimeraan laitettiin almeran keula ja takavalot ... ja kas :
UUSI NISSANRIMERA ! Vau!
Heeheehee .... !
hmm..
10
1066
Vastaukset
- .
... oo laitettu!
- komiata
... laitettu !
- .
komiata kirjoitti:
... laitettu !
..oo !
- komiata
. kirjoitti:
..oo !
... on on !
- .
komiata kirjoitti:
... on on !
.. niinpäs onkin, joo !
- asdf
. kirjoitti:
.. niinpäs onkin, joo !
Jos haluaa voittaa väittelyn, kannattaa tehdä niin kuin tuo edellinen heppu: väittele itsesi kanssa !
- Ei säväyttänyt
No ei todellakaan ole uudessa rimerassa paljon muutoksia edelliseen malliin verrattuna.
On yhtä muovinen kuin vanhakin ja mainosvalttina jarruassistentti,joka on Citikassa ja Pösössäkin vakiona. - joo
No samanhan voi sanoa seat-skoda-vw-audistakin, mutta siinä vain laitettiin mm. golfin alusta, moottori, kojelauta, sähkövempeleet, sisutus, eri merkki keulaan ja saatiin aikaan Octavia (combi/sedan), Leon, A3, ja tietysti Golf!
Tuo asia naurattaa enemmän kuin omen merkin sisällä tapahtuva yhdennäköistäminen.....
Puhumattakaan citikka-pösö-renault koneista.....- Nimimerkki(*
Ai Pökö-Citikka-Rellu? Taitaa mennä opiskelut uusiksi.
Harva ostaa auton alustan mallin perusteella. Ennemminkin persoonallinen ulkonäkö vaikuttaa. Vai olenko aivan väärässä. Almera on kyllä helposti sekoitettavissa "uuteen" Primeraan. Tuota ei voi kiistää! - Nismo
Nimimerkki(* kirjoitti:
Ai Pökö-Citikka-Rellu? Taitaa mennä opiskelut uusiksi.
Harva ostaa auton alustan mallin perusteella. Ennemminkin persoonallinen ulkonäkö vaikuttaa. Vai olenko aivan väärässä. Almera on kyllä helposti sekoitettavissa "uuteen" Primeraan. Tuota ei voi kiistää!Kyllä ne nissanin miehet hommansa osaa ku meillekki tekee niin hienoja uusia primeroita, nooh, onhan uusimmat almeratkin ihan näpsäköitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 24447
- 47417
- 30406