Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä niin vaarallista?

first_prophet

ACIMissa on että se piti haudata elävältä palstauudistuksen yhteydessä?
Siltä ainakin näyttää kun katsoo nykyistä tilannetta.
Löytyykö kenties ylläpidosta fundamentalistisen kristinuskon tulkinnan kannattajia?

Vai olenko taas paranoidi? pitäiskö ottaa lääkkeeni...
:)

3

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapuri

      Ei vaarallista, mutta sen ainoa ymmärtäjä on tullut toisiin aatoksiin.

    • admata.

      ...Joten Ihmeiden oppikurssin täytyi tehdä tilaa muille palstoille palstauudistuksen yhteydessä.

      Uskonnot & uskomukset juurihakemistossa on selitys tästä:
      "Oman kategoriansa saivat myös muut uskonnolliset liikkeet ja yhteisöt, jotka Suomessa eivät ole virallisia kirkkoja."

      Olisi tietysti kiva, jos IOK olisi vaikkapa kristinuskon alla, mutta kun IOK ei edusta perinteistä kristinuskoa niin ei tätä sinnekään hyväksytä. Kristinuskon altahan saivat lähteä myös Jehovan todistajat ja Mormoonit, mutta ne pääsivät uskontojen juurihakemistoon koska niillä on organisaatio / kirkko suomessa.

      Harkitsin itse pitkään valittaa ylläpidolle tästä IOK:n kohtalosta, mutta kun mietin jakoa niin siinä on logiikka. Sama juttuhan koskee tuossa naapurissa olevia noitia, satanisteja ja luonnonuskovaisia. Näitä palstojahan ei yhdistä mikään muu kuin se että kaikki on luokiteltu sarjaan:

      --> Muut pienemmät aatesuuntaukset.

      En löydä perusteluita miksi juuri IOK:n tulisi olla juurihakemistossa ja nuo naapurit ei? Jos puolestaan kaikki laitettaisiin joukkoon Uskonnot & uskomukset, niin siellä olisi liikaa palstoja.

      Toki itsekin haluaisin että tämä palsta olisi "paremmassa paikassa", mutta kuten totesin niin en löydä sille riittävästi perusteluita että voisin tätä ylläpidolta pyytää.

      Vaikka tämä onkin tällä hetkellä lähes kuollut palsta, niin voi tämä tästä vielä vilkastuakin. Parempi paikka tämä kuitenkin on kuin käyttäjien palstat, jollaista luokittelua ei enää edes ole.

      Jos aihe yhtään kiinnostaa niin tee ihmeessä avauksia. Niitähän voi joku lukea ja kommentoida pidemmänkin ajan jälkeen. Keskustelu synnyttää keskustelua ja kun ainakin joku käy täällä välillä palstaa kurkistamassa, niin siitähän tämä keskustelu voisi piristyäkin.

    • acim la i ne n

      ..vastauksen kysymykseesi mutta minulle tuli tästä mieleen eräs toinen juttu.

      Miksi ACIM saattaa olla kirkonmiehien mielestä vaarallista? Siksi että se on itseopiskelukurssi ja ohjaa ihmisen Jumalan luo ilman pappeja. Mitä tapahtuisi pappien viroille ja kirkoille jos kirkkokansa ryhtyisikin sankoin joukoin opiskelemaan Ihmeiden Oppikurssia? Itse olen eronnut luterilaisesta kirkosta joulukuussa 2005 koska koín että en sitä enää tarvitse. En tarvitse myöskään hautajaisia enkä edes hautapaikkaa koska voin lahjoittaa koko ruumiini tutkimukseen sekä sen kaikki elimet niitä paremmin tarvitseville. Eikö olekin paljon mielekkäämpi käyttö kropalle jota en itse enää tarvitse?

      Kirkon järjestämä hautajaisjumalanpalvelus korvautuu täten lähimmäisen palvelemisella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe