Olen 16 vuotias tyttö ja mietn että voinko enää aloittaa jalkapallon pelaamista? En ole mikään erityisen hyvä, enkä ole koskaan pelannut tosissani. Niin että onko ikäisilleni minkäänlaisia aloittelija ryhmiä?
Kerokaa...
3
652
Vastaukset
- Appen
Riippuu tietenkin siitä haluatko vaan harrastaa vai ajattelitko aloittaa pelaamaan ihan tosissaan. Näitä harrastelia seuroja löytyy paljonkin. Ja kannattaa aloittaa vähän pienemmästä seurasta josta oi sitten kun oppii pelaamaan paremmin niin voi nousta parempiin seuroihin. Harjoittele Omalla ajalla pelaamaan käy vaikka yksin treenaamassa käännöksiä ja vetoja yms. ja pomputtelu tietenkin se tuntuu tylsältä ja turhalta mutta kehittää hyvin pallonhallintaa.
- mursu
Itekkin haluaisin alottaa futiksen, oon saman ikänen, mutta noita harrastelija ryhmiä ei tahdo näkyä täälä netissä.. olisi mukavaa tietää linkkiä tai jotain
- piina93
moi.. musta on ihan sama minkäikäsenä alottaa jaliksen.. koska se on vaan peliä. se on harrastus. siitä kehittyy kyllä jos jaksaa harjotella.pääasia on että pitää olla hauskaa. ite oon alottanu jaliksen sillon kun olin eskarissa..mutta hyvä harrastus se on. ja se kannaattaa alottaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048