Ihastus teki itsemurhan

surusilmin katson tähtiin.....

Mä haluun kertoo teille mun surullisen tarinan, tää sisältää myös pienen opetuksen :):

Muutama vuosi sitten ihastuin tyttöön joka oli itseäni 2 vuotta nuorempi. Mä aina haaveilin siitä tytöstä ja kaikkee sellasta. Mä mietin aina mitä mieltä se tyttö on must. Mä en ikinä kuitenkaan uskaltanu mennä jutteleen sille tytölle, olin tosi ujo. Joskus mietin miksi se tyttö on niin yksinäinen ja silleen... Sit se tyttö pukeutu aina mustiin vaatteisiin... No nää asiat ei haitannu mua, mä elin mun kuvitteellisessa maailmassani haaveillen tytöstä. Muistan kuinka töhertelin seiniin ja vihkoihin ja koulukirjoihin ja joka paikkaan, että *poika

9

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Voimia sulle. Oot oikeessa. Kannattaa kertoa ajoissa
      jos välittää jostakin.

    • Xx-x_DDx-

      Nooh. Et sie välttämättä ois voinut edes muuttaa mitään tulevaisuutta.. Yleensä sen ihmisen, jonka ois tavallaan ''tarkoitus'' lohduttaa jotain tyyppiä pitäis olla juuri se ''erikoinen''. Siis sellainen joka siihen oikeasti pystyis.

    • Pahis

      tuntuu tosi pahalta lukee tollasta..mä seurustelin 1,5 vuotta yhen kundin, Valtterin kaa.se oli mua 5 vuotta vanhempi mut me oikeesti rakastettiin toisiamme.
      Kerran me oltii yhel rannal ja sinne tuli yks toinen kundi joka alko sekoilee jotai,se oli kamois ja meiän iha hyvä frendi.mut se kävi Valtterin kimppuu ja ne alko tappelee.sit se kundi viils puukolla Valluu kaulaa ja Vallu kaatu maahan.mä juoksin Vallun luo ja polvistuin sen viereen.se katto mua ja sano: "Mä rakastan sua aina. Mä lupaan kattoo sua tähtenä taivaalta ja laitan sulle lentosuukkoja." Ja sen jälkeen Vallu ei enää noussu. Mä olin iha skitsona sille tappajalle.mä itkin ja huusin sille ja menin sen kimppuun.sit mä muistan ku se hakkas mua ja mä tipahin.
      Seuraavan kerran heräsin seuraavana päivänä sairaalasta.mun isä ja sisko istu mun vieressä ja itki.ja mä muistin heti mitä edellisenä iltana tapahtu.
      Joka hetki mä muistan sen maanantain ku Vallu lähti pois.ja sitä mä en tuu koskaan unohtaa,enkä antaa anteeks sille kusipäälle joka Vallun tappo ja istuu tällä hetkellä Sukevalla suljetulla osastolla elinkautista kahesta taposta.

      • Tyttö

        nimim. Pahis, toi sun juttus nosti kyyneleet silmiin.
        Ei tarttis tollasten idioottien elää jotka tulee ja tappaa tuosta vaan.
        Voimia sulle :)


      • - - -

        Toi oli kyllä oikeesti tosi surullinen juttu. Apua, melkein kyyneleet meinas tulla.. Siis oikeesti, miten voi olla tollasia ääliöitä!! Voimia sulle ja kyllä se elämä vielä hymyilee sullekin, usko pois. Voimia ja jaksamista.


    • lillajou

      ja otan osaa. koita jaksaa

    • kohta14v

      Joo.. Mulla onkin eri juttu oon aika ujo ja tyttö josta tykkään ei ole koulukiusattu.. Pitäs varmaan kertoo sille mutta kun en uskalla.

      • itkettää

        Meinasin ruveta pillittämään, kun luin tota juttua. Varmaan kova pala, kun tyyppi, josta älyttömästi tykkää, tekee itsarin. Ite en kestäis tommosta tilannetta, olin sitten ihastus tai ihastunut. Itsemurha ei kyllä koskaan ole mikää ratkaisu. Täytyy olla kyllä jo pahasti pielessä, jos tekee itsarin.


    • Anonyymi

      Otan osaa. En voi kuvitella noin karmeaa menetystä :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe