Minulla on kansiossani mpeg elokuvatiedosto, mutta se ei aukea, eikä anna poistaa tai tehdä mitään muutakaan, ainoat vaihtoehdot ovat lisääminen toisto-, synkronointi-, soitto-, tallennusletteloon, tai avaaminen sovelluksessa tai lähettäminen, esim. omiin tiedostoihin tai E-asemalle.
Mitä voisin tehdä? Ei ole ennen osunut kohdalle.
Mpeg ei anna poistaa
5
239
Vastaukset
...se on sidottu jollain ohjelmalla, seuraavan käynnistyksen jälkeen sen varmaankin voi poistaa. Ellei auta, katso löytyykö se tiedostonimi rekisteristä ja poista siihen viittaavat avaimet (rekisterin varmuuskopiointi suositeltavaa ennen sen muokkaamista).
- wintöööös
wintoosan esikatselu on jämähtänyt siihen. buutti yleensä auttaa. sitten menee vaikeammaksi ellei, joten palataan siihen.... kerro miten kävi.
- Trooper
Asenna koneeseesi Unlocker 1.7.6 ja sen jälkeen hiiren oikealla klikkaan ko. tiedostoa, jonka haluat poistaa ja valitset avautuvasta valikosta tuon Unlockerin... Ohjelmassa poista kaikki lukitukset ja sen jälkeen voitkin deletoida fileen.
- ei hätää
jos ei toi unlockeri jeesaa niin vikasietotilassa onnistuu eli buutti ja F8 pohjaan siihen asti kun tulee sellanen valikko...
- Einari
Ei auttanut uudelleen käynnistys, ei unlockerkaan(ei anna vaihtoehdoksi), ei auta edes vikasietotila; en edes pääse vikasietotilaan, kun yritän avata vikasietotilan, etenee normaalisti, mutta kättiksenvalinnan ja enterin jälkeen jämähtää ja tulee seuraava viesti: "multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS\system32\ntoskrn.exe"
Missähän mättää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2466314
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284287- 952834
- 412247
- 332032
- 491984
- 1091850
- 221739
- 271542
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311481