TAMMERKOSKEN KOULU

mää

onks kukaan Tammerkosken yläasteella?

17

5436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nou

      Mä en tiedä ketään kuka olis käyny...

    • sunshine

      Olin Tammerkosken yläasteella kuvisluokalla. Tosin pääsin sieltä pois viime keväänä. Aivan mahtava koulu mun mielestä! Hyvä ilmapiiri ja suurimmaks osaks mukavia opettajia... Ei siis mitään valittamista. Kyllä siellä menee kolme vuotta ja vielä pitempäänkin, jos haluaa jatkaa lukiossa. Tsemppiä!

      • somebody else

        en, mutta käyn siellä köksän tunneilla, ja tunnen sieltä pari entistä luokkalaista =)


    • muutanhelsinkiin

      Oon menossa vuoden päästä ja noi nykyset seiskat aikoo hyökätä 50 jätkää mun kimppuun ja kavereitakin on ihan vitusti mulla huikeat 0 , this it not good :(

    • hehee

      ei kai nyt ketään tampereen kouluun mee :D

      • Dkdkd

        Hääh en nyt oikee ymmärtäny? Jos tarkotit ettei kukaan tampereella voi kouluu käydä nii totta helvetissä voi. Juhannuskylän koulu on iha sairaan hyvä koulu??


    • Anonyymi

      Vähä vanha keskustelu mut meen sinne kuvisluokalle yläasteelle(: toivon kovasti, et siel on mukavia opettajia ja se olis muutenki kiva koulu:'D

      • Anonyymi

        Täällä on parhaat opet! Kiusaamiseen myös puututaan välittömästi kun se huomataan, löytyy aktiivinen hallitus, kipsa, eli kioski missä saa jäätelöö viidelläkytä sentillä. Perunoista tehdään n. kerran viikossa paistettuja sipsin näköisiä juttuja. Kunhan käyttäydyt ruotsin, köksän, kuviksen, varsinkin musiikin ja matikan opelle kiltisti, niin ne kunnioittaa sua ja koulusta tulee kivempaa. Koulun alussa valitaan luokan "isäntä" ja "emäntä", jotka ovat "vapaaehtoisia" luottamushenkilöitä. Heidän tehtävänä on hakea monisteita ja äänestää hallituksen vaaleissa. Tervetuloa Juhnuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on parhaat opet! Kiusaamiseen myös puututaan välittömästi kun se huomataan, löytyy aktiivinen hallitus, kipsa, eli kioski missä saa jäätelöö viidelläkytä sentillä. Perunoista tehdään n. kerran viikossa paistettuja sipsin näköisiä juttuja. Kunhan käyttäydyt ruotsin, köksän, kuviksen, varsinkin musiikin ja matikan opelle kiltisti, niin ne kunnioittaa sua ja koulusta tulee kivempaa. Koulun alussa valitaan luokan "isäntä" ja "emäntä", jotka ovat "vapaaehtoisia" luottamushenkilöitä. Heidän tehtävänä on hakea monisteita ja äänestää hallituksen vaaleissa. Tervetuloa Juhnuun!

        Meillä huono kokemus ja harkitaan koulun vaihtoa. Erotettiin kuudennen luokan kavereista kun seiskalle jaettiin luokat. Ei auttanut pitkät keskustelut vararehtorin kanssa. Sanoivat että kyllä uusia kavereita löytyy. No ei löytynyt. Sen sijaan löytyi neljän hengen kiusaajaporukka joka pitää huolta ettei ole yhtään kaveria luokalla. Syrjitään, erotetaan ryhmästä, haukutaan, tönitään ja lyödään. Koulu ei yrityksistä huolimatta saanut muutosta aikaiseksi. Yksi opettaja ei edes kertonut vanhemmille vaikka näki tilanteen. Mikä koulu tällainen on? Opettajat eivät näe mitään eikä heillä ole mitään koulutusta kiusaamisen tunnistamiseksi tai kitkemiseksi. Mitään eivät näe tai kuule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on parhaat opet! Kiusaamiseen myös puututaan välittömästi kun se huomataan, löytyy aktiivinen hallitus, kipsa, eli kioski missä saa jäätelöö viidelläkytä sentillä. Perunoista tehdään n. kerran viikossa paistettuja sipsin näköisiä juttuja. Kunhan käyttäydyt ruotsin, köksän, kuviksen, varsinkin musiikin ja matikan opelle kiltisti, niin ne kunnioittaa sua ja koulusta tulee kivempaa. Koulun alussa valitaan luokan "isäntä" ja "emäntä", jotka ovat "vapaaehtoisia" luottamushenkilöitä. Heidän tehtävänä on hakea monisteita ja äänestää hallituksen vaaleissa. Tervetuloa Juhnuun!

        Ja vitut oo, veivät mun röökit vaa. Ja reksi iha pimee jätkä. Onneks pääsin sielt vittuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vitut oo, veivät mun röökit vaa. Ja reksi iha pimee jätkä. Onneks pääsin sielt vittuu

        vitun pedo fihlman sai monoo onneks


    • Anonyymi

      En oo

    • Anonyymi

      siis siellä sai olla sen kolme vuotta ja jumalauta kun teki mieli tappaa itteni siel

    • Anonyymi

      Ite menos pienryhmään loman jälkeen. Oisko kokemuksia tai tän hetkisiä OTE-luokkalaisia?? Itellä tavote käydä yläkoulu 4 vuodessa ja vikalle vuodelle ehtii mukaan vielä tukikoira, joka on tulossa maaliskuusta lähtien pentukoulutukseen ja sit aikuisena lähetään treenaan ihan tosi-hommia:) Onko kokemuksia tuki/avustajakoirasta koulussa?? Ollu 6kk tauko koulusta nii muutenkin jännittää ja oon siis vaihtamassa juhikselle:)

      • Anonyymi

        Korjaus, JOPO-luokka, olin aiemmin OTE-luokassa


      • Anonyymi

        Mitäköhän taas sekoilin siis OTE luokka, ei JOPO🥲😅


    • Anonyymi

      minä olen fanit täältä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      219
      1778
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      951
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      80
      922
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      606
    Aihe