TAMMERKOSKEN KOULU

mää

onks kukaan Tammerkosken yläasteella?

17

5293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nou

Mä en tiedä ketään kuka olis käyny...

• sunshine

Olin Tammerkosken yläasteella kuvisluokalla. Tosin pääsin sieltä pois viime keväänä. Aivan mahtava koulu mun mielestä! Hyvä ilmapiiri ja suurimmaks osaks mukavia opettajia... Ei siis mitään valittamista. Kyllä siellä menee kolme vuotta ja vielä pitempäänkin, jos haluaa jatkaa lukiossa. Tsemppiä!

• somebody else

en, mutta käyn siellä köksän tunneilla, ja tunnen sieltä pari entistä luokkalaista =)

• muutanhelsinkiin

Oon menossa vuoden päästä ja noi nykyset seiskat aikoo hyökätä 50 jätkää mun kimppuun ja kavereitakin on ihan vitusti mulla huikeat 0 , this it not good :(

• hehee

ei kai nyt ketään tampereen kouluun mee :D

• Dkdkd

Hääh en nyt oikee ymmärtäny? Jos tarkotit ettei kukaan tampereella voi kouluu käydä nii totta helvetissä voi. Juhannuskylän koulu on iha sairaan hyvä koulu??

• Anonyymi

Vähä vanha keskustelu mut meen sinne kuvisluokalle yläasteelle(: toivon kovasti, et siel on mukavia opettajia ja se olis muutenki kiva koulu:'D

• Anonyymi

Täällä on parhaat opet! Kiusaamiseen myös puututaan välittömästi kun se huomataan, löytyy aktiivinen hallitus, kipsa, eli kioski missä saa jäätelöö viidelläkytä sentillä. Perunoista tehdään n. kerran viikossa paistettuja sipsin näköisiä juttuja. Kunhan käyttäydyt ruotsin, köksän, kuviksen, varsinkin musiikin ja matikan opelle kiltisti, niin ne kunnioittaa sua ja koulusta tulee kivempaa. Koulun alussa valitaan luokan "isäntä" ja "emäntä", jotka ovat "vapaaehtoisia" luottamushenkilöitä. Heidän tehtävänä on hakea monisteita ja äänestää hallituksen vaaleissa. Tervetuloa Juhnuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on parhaat opet! Kiusaamiseen myös puututaan välittömästi kun se huomataan, löytyy aktiivinen hallitus, kipsa, eli kioski missä saa jäätelöö viidelläkytä sentillä. Perunoista tehdään n. kerran viikossa paistettuja sipsin näköisiä juttuja. Kunhan käyttäydyt ruotsin, köksän, kuviksen, varsinkin musiikin ja matikan opelle kiltisti, niin ne kunnioittaa sua ja koulusta tulee kivempaa. Koulun alussa valitaan luokan "isäntä" ja "emäntä", jotka ovat "vapaaehtoisia" luottamushenkilöitä. Heidän tehtävänä on hakea monisteita ja äänestää hallituksen vaaleissa. Tervetuloa Juhnuun!

Meillä huono kokemus ja harkitaan koulun vaihtoa. Erotettiin kuudennen luokan kavereista kun seiskalle jaettiin luokat. Ei auttanut pitkät keskustelut vararehtorin kanssa. Sanoivat että kyllä uusia kavereita löytyy. No ei löytynyt. Sen sijaan löytyi neljän hengen kiusaajaporukka joka pitää huolta ettei ole yhtään kaveria luokalla. Syrjitään, erotetaan ryhmästä, haukutaan, tönitään ja lyödään. Koulu ei yrityksistä huolimatta saanut muutosta aikaiseksi. Yksi opettaja ei edes kertonut vanhemmille vaikka näki tilanteen. Mikä koulu tällainen on? Opettajat eivät näe mitään eikä heillä ole mitään koulutusta kiusaamisen tunnistamiseksi tai kitkemiseksi. Mitään eivät näe tai kuule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vitut oo, veivät mun röökit vaa. Ja reksi iha pimee jätkä. Onneks pääsin sielt vittuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vitut oo, veivät mun röökit vaa. Ja reksi iha pimee jätkä. Onneks pääsin sielt vittuu

vitun pedo fihlman sai monoo onneks

• Anonyymi

En oo

• Anonyymi

siis siellä sai olla sen kolme vuotta ja jumalauta kun teki mieli tappaa itteni siel

• Anonyymi

Ite menos pienryhmään loman jälkeen. Oisko kokemuksia tai tän hetkisiä OTE-luokkalaisia?? Itellä tavote käydä yläkoulu 4 vuodessa ja vikalle vuodelle ehtii mukaan vielä tukikoira, joka on tulossa maaliskuusta lähtien pentukoulutukseen ja sit aikuisena lähetään treenaan ihan tosi-hommia:) Onko kokemuksia tuki/avustajakoirasta koulussa?? Ollu 6kk tauko koulusta nii muutenkin jännittää ja oon siis vaihtamassa juhikselle:)

• Anonyymi

Korjaus, JOPO-luokka, olin aiemmin OTE-luokassa

• Anonyymi

Mitäköhän taas sekoilin siis OTE luokka, ei JOPO🥲😅

• Anonyymi

minä olen fanit täältä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      283
      4865
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      100
      3596
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      29
      3129
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2380
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      102
      2299
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      94
      1595
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1339
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1336
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      76
      1324
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      69
      999
    Aihe