onks kukaan Tammerkosken yläasteella?
TAMMERKOSKEN KOULU
17
5436
Vastaukset
- nou
Mä en tiedä ketään kuka olis käyny...
- sunshine
Olin Tammerkosken yläasteella kuvisluokalla. Tosin pääsin sieltä pois viime keväänä. Aivan mahtava koulu mun mielestä! Hyvä ilmapiiri ja suurimmaks osaks mukavia opettajia... Ei siis mitään valittamista. Kyllä siellä menee kolme vuotta ja vielä pitempäänkin, jos haluaa jatkaa lukiossa. Tsemppiä!
- somebody else
en, mutta käyn siellä köksän tunneilla, ja tunnen sieltä pari entistä luokkalaista =)
- muutanhelsinkiin
Oon menossa vuoden päästä ja noi nykyset seiskat aikoo hyökätä 50 jätkää mun kimppuun ja kavereitakin on ihan vitusti mulla huikeat 0 , this it not good :(
- hehee
ei kai nyt ketään tampereen kouluun mee :D
- Dkdkd
Hääh en nyt oikee ymmärtäny? Jos tarkotit ettei kukaan tampereella voi kouluu käydä nii totta helvetissä voi. Juhannuskylän koulu on iha sairaan hyvä koulu??
- Anonyymi
Vähä vanha keskustelu mut meen sinne kuvisluokalle yläasteelle(: toivon kovasti, et siel on mukavia opettajia ja se olis muutenki kiva koulu:'D
- Anonyymi
Täällä on parhaat opet! Kiusaamiseen myös puututaan välittömästi kun se huomataan, löytyy aktiivinen hallitus, kipsa, eli kioski missä saa jäätelöö viidelläkytä sentillä. Perunoista tehdään n. kerran viikossa paistettuja sipsin näköisiä juttuja. Kunhan käyttäydyt ruotsin, köksän, kuviksen, varsinkin musiikin ja matikan opelle kiltisti, niin ne kunnioittaa sua ja koulusta tulee kivempaa. Koulun alussa valitaan luokan "isäntä" ja "emäntä", jotka ovat "vapaaehtoisia" luottamushenkilöitä. Heidän tehtävänä on hakea monisteita ja äänestää hallituksen vaaleissa. Tervetuloa Juhnuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on parhaat opet! Kiusaamiseen myös puututaan välittömästi kun se huomataan, löytyy aktiivinen hallitus, kipsa, eli kioski missä saa jäätelöö viidelläkytä sentillä. Perunoista tehdään n. kerran viikossa paistettuja sipsin näköisiä juttuja. Kunhan käyttäydyt ruotsin, köksän, kuviksen, varsinkin musiikin ja matikan opelle kiltisti, niin ne kunnioittaa sua ja koulusta tulee kivempaa. Koulun alussa valitaan luokan "isäntä" ja "emäntä", jotka ovat "vapaaehtoisia" luottamushenkilöitä. Heidän tehtävänä on hakea monisteita ja äänestää hallituksen vaaleissa. Tervetuloa Juhnuun!
Meillä huono kokemus ja harkitaan koulun vaihtoa. Erotettiin kuudennen luokan kavereista kun seiskalle jaettiin luokat. Ei auttanut pitkät keskustelut vararehtorin kanssa. Sanoivat että kyllä uusia kavereita löytyy. No ei löytynyt. Sen sijaan löytyi neljän hengen kiusaajaporukka joka pitää huolta ettei ole yhtään kaveria luokalla. Syrjitään, erotetaan ryhmästä, haukutaan, tönitään ja lyödään. Koulu ei yrityksistä huolimatta saanut muutosta aikaiseksi. Yksi opettaja ei edes kertonut vanhemmille vaikka näki tilanteen. Mikä koulu tällainen on? Opettajat eivät näe mitään eikä heillä ole mitään koulutusta kiusaamisen tunnistamiseksi tai kitkemiseksi. Mitään eivät näe tai kuule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on parhaat opet! Kiusaamiseen myös puututaan välittömästi kun se huomataan, löytyy aktiivinen hallitus, kipsa, eli kioski missä saa jäätelöö viidelläkytä sentillä. Perunoista tehdään n. kerran viikossa paistettuja sipsin näköisiä juttuja. Kunhan käyttäydyt ruotsin, köksän, kuviksen, varsinkin musiikin ja matikan opelle kiltisti, niin ne kunnioittaa sua ja koulusta tulee kivempaa. Koulun alussa valitaan luokan "isäntä" ja "emäntä", jotka ovat "vapaaehtoisia" luottamushenkilöitä. Heidän tehtävänä on hakea monisteita ja äänestää hallituksen vaaleissa. Tervetuloa Juhnuun!
Ja vitut oo, veivät mun röökit vaa. Ja reksi iha pimee jätkä. Onneks pääsin sielt vittuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vitut oo, veivät mun röökit vaa. Ja reksi iha pimee jätkä. Onneks pääsin sielt vittuu
vitun pedo fihlman sai monoo onneks
- Anonyymi
En oo
- Anonyymi
siis siellä sai olla sen kolme vuotta ja jumalauta kun teki mieli tappaa itteni siel
- Anonyymi
Ite menos pienryhmään loman jälkeen. Oisko kokemuksia tai tän hetkisiä OTE-luokkalaisia?? Itellä tavote käydä yläkoulu 4 vuodessa ja vikalle vuodelle ehtii mukaan vielä tukikoira, joka on tulossa maaliskuusta lähtien pentukoulutukseen ja sit aikuisena lähetään treenaan ihan tosi-hommia:) Onko kokemuksia tuki/avustajakoirasta koulussa?? Ollu 6kk tauko koulusta nii muutenkin jännittää ja oon siis vaihtamassa juhikselle:)
- Anonyymi
Korjaus, JOPO-luokka, olin aiemmin OTE-luokassa
- Anonyymi
Mitäköhän taas sekoilin siis OTE luokka, ei JOPO🥲😅
- Anonyymi
minä olen fanit täältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2191778- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111951- 80922
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606