TAMMERKOSKEN KOULU

mää

onks kukaan Tammerkosken yläasteella?

13

4636

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nou

      Mä en tiedä ketään kuka olis käyny...

    • sunshine

      Olin Tammerkosken yläasteella kuvisluokalla. Tosin pääsin sieltä pois viime keväänä. Aivan mahtava koulu mun mielestä! Hyvä ilmapiiri ja suurimmaks osaks mukavia opettajia... Ei siis mitään valittamista. Kyllä siellä menee kolme vuotta ja vielä pitempäänkin, jos haluaa jatkaa lukiossa. Tsemppiä!

      • somebody else

        en, mutta käyn siellä köksän tunneilla, ja tunnen sieltä pari entistä luokkalaista =)


    • muutanhelsinkiin

      Oon menossa vuoden päästä ja noi nykyset seiskat aikoo hyökätä 50 jätkää mun kimppuun ja kavereitakin on ihan vitusti mulla huikeat 0 , this it not good :(

    • hehee

      ei kai nyt ketään tampereen kouluun mee :D

      • Dkdkd

        Hääh en nyt oikee ymmärtäny? Jos tarkotit ettei kukaan tampereella voi kouluu käydä nii totta helvetissä voi. Juhannuskylän koulu on iha sairaan hyvä koulu??


    • Anonyymi

      Vähä vanha keskustelu mut meen sinne kuvisluokalle yläasteelle(: toivon kovasti, et siel on mukavia opettajia ja se olis muutenki kiva koulu:'D

      • Anonyymi

        Täällä on parhaat opet! Kiusaamiseen myös puututaan välittömästi kun se huomataan, löytyy aktiivinen hallitus, kipsa, eli kioski missä saa jäätelöö viidelläkytä sentillä. Perunoista tehdään n. kerran viikossa paistettuja sipsin näköisiä juttuja. Kunhan käyttäydyt ruotsin, köksän, kuviksen, varsinkin musiikin ja matikan opelle kiltisti, niin ne kunnioittaa sua ja koulusta tulee kivempaa. Koulun alussa valitaan luokan "isäntä" ja "emäntä", jotka ovat "vapaaehtoisia" luottamushenkilöitä. Heidän tehtävänä on hakea monisteita ja äänestää hallituksen vaaleissa. Tervetuloa Juhnuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on parhaat opet! Kiusaamiseen myös puututaan välittömästi kun se huomataan, löytyy aktiivinen hallitus, kipsa, eli kioski missä saa jäätelöö viidelläkytä sentillä. Perunoista tehdään n. kerran viikossa paistettuja sipsin näköisiä juttuja. Kunhan käyttäydyt ruotsin, köksän, kuviksen, varsinkin musiikin ja matikan opelle kiltisti, niin ne kunnioittaa sua ja koulusta tulee kivempaa. Koulun alussa valitaan luokan "isäntä" ja "emäntä", jotka ovat "vapaaehtoisia" luottamushenkilöitä. Heidän tehtävänä on hakea monisteita ja äänestää hallituksen vaaleissa. Tervetuloa Juhnuun!

        Meillä huono kokemus ja harkitaan koulun vaihtoa. Erotettiin kuudennen luokan kavereista kun seiskalle jaettiin luokat. Ei auttanut pitkät keskustelut vararehtorin kanssa. Sanoivat että kyllä uusia kavereita löytyy. No ei löytynyt. Sen sijaan löytyi neljän hengen kiusaajaporukka joka pitää huolta ettei ole yhtään kaveria luokalla. Syrjitään, erotetaan ryhmästä, haukutaan, tönitään ja lyödään. Koulu ei yrityksistä huolimatta saanut muutosta aikaiseksi. Yksi opettaja ei edes kertonut vanhemmille vaikka näki tilanteen. Mikä koulu tällainen on? Opettajat eivät näe mitään eikä heillä ole mitään koulutusta kiusaamisen tunnistamiseksi tai kitkemiseksi. Mitään eivät näe tai kuule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on parhaat opet! Kiusaamiseen myös puututaan välittömästi kun se huomataan, löytyy aktiivinen hallitus, kipsa, eli kioski missä saa jäätelöö viidelläkytä sentillä. Perunoista tehdään n. kerran viikossa paistettuja sipsin näköisiä juttuja. Kunhan käyttäydyt ruotsin, köksän, kuviksen, varsinkin musiikin ja matikan opelle kiltisti, niin ne kunnioittaa sua ja koulusta tulee kivempaa. Koulun alussa valitaan luokan "isäntä" ja "emäntä", jotka ovat "vapaaehtoisia" luottamushenkilöitä. Heidän tehtävänä on hakea monisteita ja äänestää hallituksen vaaleissa. Tervetuloa Juhnuun!

        Ja vitut oo, veivät mun röökit vaa. Ja reksi iha pimee jätkä. Onneks pääsin sielt vittuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vitut oo, veivät mun röökit vaa. Ja reksi iha pimee jätkä. Onneks pääsin sielt vittuu

        vitun pedo fihlman sai monoo onneks


    • Anonyymi

      En oo

    • Anonyymi

      siis siellä sai olla sen kolme vuotta ja jumalauta kun teki mieli tappaa itteni siel

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe