onks kukaan Tammerkosken yläasteella?
TAMMERKOSKEN KOULU
17
5269
Vastaukset
- nou
Mä en tiedä ketään kuka olis käyny...
- sunshine
Olin Tammerkosken yläasteella kuvisluokalla. Tosin pääsin sieltä pois viime keväänä. Aivan mahtava koulu mun mielestä! Hyvä ilmapiiri ja suurimmaks osaks mukavia opettajia... Ei siis mitään valittamista. Kyllä siellä menee kolme vuotta ja vielä pitempäänkin, jos haluaa jatkaa lukiossa. Tsemppiä!
- somebody else
en, mutta käyn siellä köksän tunneilla, ja tunnen sieltä pari entistä luokkalaista =)
- muutanhelsinkiin
Oon menossa vuoden päästä ja noi nykyset seiskat aikoo hyökätä 50 jätkää mun kimppuun ja kavereitakin on ihan vitusti mulla huikeat 0 , this it not good :(
- hehee
ei kai nyt ketään tampereen kouluun mee :D
- Dkdkd
Hääh en nyt oikee ymmärtäny? Jos tarkotit ettei kukaan tampereella voi kouluu käydä nii totta helvetissä voi. Juhannuskylän koulu on iha sairaan hyvä koulu??
- Anonyymi
Vähä vanha keskustelu mut meen sinne kuvisluokalle yläasteelle(: toivon kovasti, et siel on mukavia opettajia ja se olis muutenki kiva koulu:'D
- Anonyymi
Täällä on parhaat opet! Kiusaamiseen myös puututaan välittömästi kun se huomataan, löytyy aktiivinen hallitus, kipsa, eli kioski missä saa jäätelöö viidelläkytä sentillä. Perunoista tehdään n. kerran viikossa paistettuja sipsin näköisiä juttuja. Kunhan käyttäydyt ruotsin, köksän, kuviksen, varsinkin musiikin ja matikan opelle kiltisti, niin ne kunnioittaa sua ja koulusta tulee kivempaa. Koulun alussa valitaan luokan "isäntä" ja "emäntä", jotka ovat "vapaaehtoisia" luottamushenkilöitä. Heidän tehtävänä on hakea monisteita ja äänestää hallituksen vaaleissa. Tervetuloa Juhnuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on parhaat opet! Kiusaamiseen myös puututaan välittömästi kun se huomataan, löytyy aktiivinen hallitus, kipsa, eli kioski missä saa jäätelöö viidelläkytä sentillä. Perunoista tehdään n. kerran viikossa paistettuja sipsin näköisiä juttuja. Kunhan käyttäydyt ruotsin, köksän, kuviksen, varsinkin musiikin ja matikan opelle kiltisti, niin ne kunnioittaa sua ja koulusta tulee kivempaa. Koulun alussa valitaan luokan "isäntä" ja "emäntä", jotka ovat "vapaaehtoisia" luottamushenkilöitä. Heidän tehtävänä on hakea monisteita ja äänestää hallituksen vaaleissa. Tervetuloa Juhnuun!
Meillä huono kokemus ja harkitaan koulun vaihtoa. Erotettiin kuudennen luokan kavereista kun seiskalle jaettiin luokat. Ei auttanut pitkät keskustelut vararehtorin kanssa. Sanoivat että kyllä uusia kavereita löytyy. No ei löytynyt. Sen sijaan löytyi neljän hengen kiusaajaporukka joka pitää huolta ettei ole yhtään kaveria luokalla. Syrjitään, erotetaan ryhmästä, haukutaan, tönitään ja lyödään. Koulu ei yrityksistä huolimatta saanut muutosta aikaiseksi. Yksi opettaja ei edes kertonut vanhemmille vaikka näki tilanteen. Mikä koulu tällainen on? Opettajat eivät näe mitään eikä heillä ole mitään koulutusta kiusaamisen tunnistamiseksi tai kitkemiseksi. Mitään eivät näe tai kuule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vitut oo, veivät mun röökit vaa. Ja reksi iha pimee jätkä. Onneks pääsin sielt vittuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vitut oo, veivät mun röökit vaa. Ja reksi iha pimee jätkä. Onneks pääsin sielt vittuu
vitun pedo fihlman sai monoo onneks
- Anonyymi
En oo
- Anonyymi
siis siellä sai olla sen kolme vuotta ja jumalauta kun teki mieli tappaa itteni siel
- Anonyymi
Ite menos pienryhmään loman jälkeen. Oisko kokemuksia tai tän hetkisiä OTE-luokkalaisia?? Itellä tavote käydä yläkoulu 4 vuodessa ja vikalle vuodelle ehtii mukaan vielä tukikoira, joka on tulossa maaliskuusta lähtien pentukoulutukseen ja sit aikuisena lähetään treenaan ihan tosi-hommia:) Onko kokemuksia tuki/avustajakoirasta koulussa?? Ollu 6kk tauko koulusta nii muutenkin jännittää ja oon siis vaihtamassa juhikselle:)
- Anonyymi
Korjaus, JOPO-luokka, olin aiemmin OTE-luokassa
- Anonyymi
Mitäköhän taas sekoilin siis OTE luokka, ei JOPO🥲😅
- Anonyymi
minä olen fanit täältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1303770Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va201743Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos181581Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3011425Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181406Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi411320Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti16984Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy74968Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä127934Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties60839