kokemusta Finnish Fur Flyn tuotteista? Näyttää olevan paljo "karvaa" tarjolla ja sidontapenkit näytti ihan laadukkailta. Kannattaako tilata?
Onko
7
3241
Vastaukset
- jorma,,,
kannattaa karvat mitä olen tilannut on ollu laatu tavaraa
- FFF
En oo tilannu, mutta kaupasta ostetut karvat on ollu oikein hyviä.
- Kiitoksia
FFF kirjoitti:
En oo tilannu, mutta kaupasta ostetut karvat on ollu oikein hyviä.
oon kans kuullu, että myyvät laadukasta tavaraa. Pitkän linjan perhokalastajia kuulemma kaikki.
- mikael
Materiaali ihan hyvää, asiakaspalveluhenkisyys ko. firman äijillä pielessä.
- jukero
Olen jo usean vuoden ajan käyttänyt FFF:n tuotteita ja minulla ei ole ollut mitään valittamista niistä.
Tilaus on helppoa ja toimitus nopeaa.
Suosittelen. - Presu
vaihtoi omistajaa viimevuonna. Palvelu oli aikaisemmin parempaa.
- mullakin
on finnish fur flyn peurankarvoja ja hyviä ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2661647Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141632- 1351231
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251124- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525