kokemusta Finnish Fur Flyn tuotteista? Näyttää olevan paljo "karvaa" tarjolla ja sidontapenkit näytti ihan laadukkailta. Kannattaako tilata?
Onko
7
3241
Vastaukset
- jorma,,,
kannattaa karvat mitä olen tilannut on ollu laatu tavaraa
- FFF
En oo tilannu, mutta kaupasta ostetut karvat on ollu oikein hyviä.
- Kiitoksia
FFF kirjoitti:
En oo tilannu, mutta kaupasta ostetut karvat on ollu oikein hyviä.
oon kans kuullu, että myyvät laadukasta tavaraa. Pitkän linjan perhokalastajia kuulemma kaikki.
- mikael
Materiaali ihan hyvää, asiakaspalveluhenkisyys ko. firman äijillä pielessä.
- jukero
Olen jo usean vuoden ajan käyttänyt FFF:n tuotteita ja minulla ei ole ollut mitään valittamista niistä.
Tilaus on helppoa ja toimitus nopeaa.
Suosittelen. - Presu
vaihtoi omistajaa viimevuonna. Palvelu oli aikaisemmin parempaa.
- mullakin
on finnish fur flyn peurankarvoja ja hyviä ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1201181
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113867
- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi20745- 52719
- 30713
- 49619