Iina on POSSU

joulupöytä

iina on lihava tytöntyllerö!

14

2975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bilettämässä

      Näin se on nähtynä.

      • haukkua

        En kyllä Iinasta tykännyt, mutta tuskin häntä voi "possuksi" haukkua..kaunis tyttö. Taidat vaan olla kateellinen Iinalle..mutta Lämpöistä Joulumieltä Sinullekkin!


      • ffdsfsd

        Jos toi sun teoria pitää paikkaansa, Perttuhan on aika ahkerasti käynyt dokaamassa poistuttuaan talosta. Kolme-neljä kertaa viikossa alkaa olla huolestuttavaa, toivottavasti ei käy mattinykäset niin kun on ennustettu...


    • LaureliaN

      te jaksatte haukkua BB-kilpailijoita? Oikeesti?! Ja jos Iina on sun mielestä lihava niin taitaa sulla olla aika vääristynyt kuva naisvartalosta tai jotain..

    • caaa a

      Hitto että on timmi muija, harmi etten seurannut isoveljeä kuin lopussa. Meitsistä tuli eilisen haastiksen perusteella Iinafani ihan sekunnissa, seksikäs katse ja sana hallussa...

      • Kikkel Ström

        Kuka on iina ja mikä ihme on big brother?


    • Jukke A.

      Yes ! Iina on ihana. Persoonallisen kauniit kasvot. Yes !

    • lsaDFG

      Iina on hoikka tyttö! On sitä 100kg enemmän painavempia ihmisiäkin!

    • Lumikk1

      Ei voi kyllä Iinaa lihavaksi sanoa. Hyvännäköinen tyttö!
      Ennenkaikkea älykkäämpi kuin valtaosa teistä toiseten mollaajista joilla ei tunnu omaa elämää olevan.

    • Cake

      liian fiksu BB-talon porukkaan. Kaunis ja älykäs raivattiin heti tieltä. Lisäksi suurin osa yleisöstä(Pertun kannattajat) ei voinut hyväksyä itseään fiksumpaa Iinaa.

      • luonnonkaunis

        niin kutsuttu kauneus on hänestä kaukana,tavallinen tyllerö meikeissään.kenestä tahansa saadaan kaunis ammattimeikkaajan avulla.olen sentään luonnonkaunis enkä lähtisi makoilemaan sohvalle nuoleskelemaan ja näyttämään ilmeilläni muille kuinka he iinan mielestä olivat häntä typerämpiä,joka itsensä ylentää hänet.......taitaa oppi jo mennä neidille perille ettei ole ketään kummempi.mahtoi v*********paljon kun mies vihdistä voitti hänet ja mussukka antin.lopettakaa jo ,kilpailu on päättynyt.olkoot jo rauhassa kaikki kilpaijat ja joulurauhaan viettoon muutkin.


      • Joulupöytä
        luonnonkaunis kirjoitti:

        niin kutsuttu kauneus on hänestä kaukana,tavallinen tyllerö meikeissään.kenestä tahansa saadaan kaunis ammattimeikkaajan avulla.olen sentään luonnonkaunis enkä lähtisi makoilemaan sohvalle nuoleskelemaan ja näyttämään ilmeilläni muille kuinka he iinan mielestä olivat häntä typerämpiä,joka itsensä ylentää hänet.......taitaa oppi jo mennä neidille perille ettei ole ketään kummempi.mahtoi v*********paljon kun mies vihdistä voitti hänet ja mussukka antin.lopettakaa jo ,kilpailu on päättynyt.olkoot jo rauhassa kaikki kilpaijat ja joulurauhaan viettoon muutkin.

        Suomen Turku julistaa joulurauhan klo 12:05 24.12.2005 sitä ennen saa haukkua possua possuksi! kattokaa nyt sen naamaa, ei kaunis kirveelläkään!

        Ja Perttua viisaampia löytyy suomesta jotain 5,2 miljoonaa tuohon edelliseen kommenttiin!


      • luonnonkaunis kirjoitti:

        niin kutsuttu kauneus on hänestä kaukana,tavallinen tyllerö meikeissään.kenestä tahansa saadaan kaunis ammattimeikkaajan avulla.olen sentään luonnonkaunis enkä lähtisi makoilemaan sohvalle nuoleskelemaan ja näyttämään ilmeilläni muille kuinka he iinan mielestä olivat häntä typerämpiä,joka itsensä ylentää hänet.......taitaa oppi jo mennä neidille perille ettei ole ketään kummempi.mahtoi v*********paljon kun mies vihdistä voitti hänet ja mussukka antin.lopettakaa jo ,kilpailu on päättynyt.olkoot jo rauhassa kaikki kilpaijat ja joulurauhaan viettoon muutkin.

        No kylläpä tosiaan "fiksusti" toivotit joulurauhaa :/


      • luonnonkaunis kirjoitti:

        niin kutsuttu kauneus on hänestä kaukana,tavallinen tyllerö meikeissään.kenestä tahansa saadaan kaunis ammattimeikkaajan avulla.olen sentään luonnonkaunis enkä lähtisi makoilemaan sohvalle nuoleskelemaan ja näyttämään ilmeilläni muille kuinka he iinan mielestä olivat häntä typerämpiä,joka itsensä ylentää hänet.......taitaa oppi jo mennä neidille perille ettei ole ketään kummempi.mahtoi v*********paljon kun mies vihdistä voitti hänet ja mussukka antin.lopettakaa jo ,kilpailu on päättynyt.olkoot jo rauhassa kaikki kilpaijat ja joulurauhaan viettoon muutkin.

        Ei sielä talossa mitään ammattimeikkaajia ollut.Ihan itse saivat ehostuksensa tehdä.Ja ammatti ihmisenä voin sanoa että ei kaikista saada kaunista meikin avulla,mutta kaikki saadaan kyllä vähän kauniimaksi=).


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe