Eikö pupu ole jysijä?

puputtaa

Eikö kani ole jysijä? Mikä se sitten on kun ei se risteydy jäniksen eikä rusakon kanssa!

9

575

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Radi

Suora lainaus eräästä lemmikkikirjasta:
      "Kanit eivät ole varsinaisesti jyrsijöitä, vaan ne kuuluvat yhdessä jänisten ja pikojen(entisten piiskujänisten) kanssa jäniseläinten lahkoon".

• miksu

"Mikä se sitten on kun ei se risteydy jäniksen eikä rusakon kanssa!"

Käsi ylös, kuinka moni on saanut esim. kesyrotan ja kesyhiiren risteytymään? Katsoessani tätä sankkaa viittaavien käsien viidakkoa, voinen todeta että lemmikkikani ei risteydy rusakon tai jäniksen kanssa, koska ei ole niille tarpeeksi läheistä sukua. Jäniseläimiin ne kanit kuitenkin kuuluvat. Kaneilla kasvaa etuhampaiden takana toisetkin etuhampaat, jyrsijöillä näin ei ole.

• marsu22

kani on kani heimolainen ja rusakot on rusakkoheimolaisia...ei lisäänny keskenään!!ei tulis edes toimeen vaikka kummatkin pitkä korvia on...

• Tiinu

Eikö kani ole jysijä?
      - Ei. Ne ovat pupuja.

Mikä se sitten on kun ei se risteydy jäniksen eikä rusakon kanssa!
      - Johtuu siitä, että ne ovat eri lajeja. Et sinäkään risteydy kovin usein orangin kanssa.

• ,,,,,,,,,,,

jýsijä eikä jyrsijä.

• kani on ihan varmasti

meidän kani on jyrsijä.kaikki kanit on!!!!!!ette te tiedä mitään.meidän kolme entistä kania kuoli siksi että ne JYRSI sähkö johtoja ne on jyrsiöitä!!!ON ON ON minä tiedän kaiken jysiöistä joten alkää väitelkö viisaampaa vastaan.Esim kanit syö heinää ja juo vettä!!! tiedän kaiken myös hamstereista,koska meillä on niitä 5.mä hoidan ne!ja deguja meillä on kaksi naaraspuolista jotka riitelee paljon.kissa söi meidän talvikot

• Anonyymi

Ei vittu mitä idiootteja. Kani ei ole jyrsijä, meneekö kaaliin? (Ja KYLLÄ, tiedän että tämä on vanha keskustelu.)

• Anonyymi

Varmaan sama kuin jyrsijä mutta se ei jyrsi vaan jysii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe