sivu jossa Christina...

voitti britneyn

oen hukannut yhden nettisivun missä sai ääänestää musiikkimaailman ilmiöitä kunkin kategorian mukaan. esim. "Paras naisartisti","paras poppari","vuoden paras biisi"....
se oli ilmeisesti jonku amerikkalaisen musiikkilehden tai jonku sellasen sivu. muistan kuinka Christina Aguilera oli aina listan ykkönen ja britney jotai 10. tai jotain...

3

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brit & Xtina fani

Onko niitä pakko aina verrata? Kummatkin tekee saman genren musiikkia mut muuta samaa niissä ei ookkaan sitte.Kummatki on lahjakkaita omissa jutuissaan.

MIKSI AINA PITÄÄ VERRATA NIITÄ KESKENÄÄN??:(
      MITÄ VÄLIÄ NOILLA ÄÄNESTYKSILLÄ ON?
      Ei ne äänestykset mittaa sitä kuinka lahjakkaita ne on vaan ne on vaan ihmisten mielipiteitä suosikkiartististaan.

Sorry nyt vaan mut tuo on naurettavaa selitellä tommosta et "juu en tiiä mikä lehti mut jossain Christina oli aina ykkösenä ja Britney joku kymmenes!!!!11 Jossai kuitenki!!!1111"

Esitä kunnon faktaa saatana jos sulla on jotain faktaa edes esitettävänä!

Mua kyrsii toi tommonen Britneyn ja Christinan vertaaminen toisiinsa.

• Hippo

Minua ei nuo ikuiset vertailut haittaa. Christina kestää rinnastuksen keneen artistiin hyvänsä. :)

• mansikka... <3<3
        Hippo kirjoitti:

Minua ei nuo ikuiset vertailut haittaa. Christina kestää rinnastuksen keneen artistiin hyvänsä. :)

Niin et MUN mielestä christina ja britneytä ei kannata verratta toisiin!

HEY DAA!
        ne on ihan erii ihmisii...mut kuiteskin!

MUN mielestä ne molemmat tekee hyvää musaa,vaan et on se ongelma et MÄ kyllästyn helpommin britneyn biiseihin! Ja muutenkin ehkä juuri silloin christiinalla oli parempi biisi kuin britneyllä...mutta britneykin on ollut moneissakin listoissa ykkönen!...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2932
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1751
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1636
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      923
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      58
      892
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      887
    8. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      111
      884
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      815
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      780
    Aihe