sivu jossa Christina...

voitti britneyn

oen hukannut yhden nettisivun missä sai ääänestää musiikkimaailman ilmiöitä kunkin kategorian mukaan. esim. "Paras naisartisti","paras poppari","vuoden paras biisi"....
se oli ilmeisesti jonku amerikkalaisen musiikkilehden tai jonku sellasen sivu. muistan kuinka Christina Aguilera oli aina listan ykkönen ja britney jotai 10. tai jotain...

3

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brit & Xtina fani

      Onko niitä pakko aina verrata? Kummatkin tekee saman genren musiikkia mut muuta samaa niissä ei ookkaan sitte.Kummatki on lahjakkaita omissa jutuissaan.

      MIKSI AINA PITÄÄ VERRATA NIITÄ KESKENÄÄN??:(
      MITÄ VÄLIÄ NOILLA ÄÄNESTYKSILLÄ ON?
      Ei ne äänestykset mittaa sitä kuinka lahjakkaita ne on vaan ne on vaan ihmisten mielipiteitä suosikkiartististaan.

      Sorry nyt vaan mut tuo on naurettavaa selitellä tommosta et "juu en tiiä mikä lehti mut jossain Christina oli aina ykkösenä ja Britney joku kymmenes!!!!11 Jossai kuitenki!!!1111"

      Esitä kunnon faktaa saatana jos sulla on jotain faktaa edes esitettävänä!

      Mua kyrsii toi tommonen Britneyn ja Christinan vertaaminen toisiinsa.

      • Hippo

        Minua ei nuo ikuiset vertailut haittaa. Christina kestää rinnastuksen keneen artistiin hyvänsä. :)


      • mansikka... <3<3
        Hippo kirjoitti:

        Minua ei nuo ikuiset vertailut haittaa. Christina kestää rinnastuksen keneen artistiin hyvänsä. :)

        Niin et MUN mielestä christina ja britneytä ei kannata verratta toisiin!

        HEY DAA!
        ne on ihan erii ihmisii...mut kuiteskin!

        MUN mielestä ne molemmat tekee hyvää musaa,vaan et on se ongelma et MÄ kyllästyn helpommin britneyn biiseihin! Ja muutenkin ehkä juuri silloin christiinalla oli parempi biisi kuin britneyllä...mutta britneykin on ollut moneissakin listoissa ykkönen!...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe