oen hukannut yhden nettisivun missä sai ääänestää musiikkimaailman ilmiöitä kunkin kategorian mukaan. esim. "Paras naisartisti","paras poppari","vuoden paras biisi"....
se oli ilmeisesti jonku amerikkalaisen musiikkilehden tai jonku sellasen sivu. muistan kuinka Christina Aguilera oli aina listan ykkönen ja britney jotai 10. tai jotain...
sivu jossa Christina...
3
720
Vastaukset
- Brit & Xtina fani
Onko niitä pakko aina verrata? Kummatkin tekee saman genren musiikkia mut muuta samaa niissä ei ookkaan sitte.Kummatki on lahjakkaita omissa jutuissaan.
MIKSI AINA PITÄÄ VERRATA NIITÄ KESKENÄÄN??:(
MITÄ VÄLIÄ NOILLA ÄÄNESTYKSILLÄ ON?
Ei ne äänestykset mittaa sitä kuinka lahjakkaita ne on vaan ne on vaan ihmisten mielipiteitä suosikkiartististaan.
Sorry nyt vaan mut tuo on naurettavaa selitellä tommosta et "juu en tiiä mikä lehti mut jossain Christina oli aina ykkösenä ja Britney joku kymmenes!!!!11 Jossai kuitenki!!!1111"
Esitä kunnon faktaa saatana jos sulla on jotain faktaa edes esitettävänä!
Mua kyrsii toi tommonen Britneyn ja Christinan vertaaminen toisiinsa.- Hippo
Minua ei nuo ikuiset vertailut haittaa. Christina kestää rinnastuksen keneen artistiin hyvänsä. :)
- mansikka... <3<3
Hippo kirjoitti:
Minua ei nuo ikuiset vertailut haittaa. Christina kestää rinnastuksen keneen artistiin hyvänsä. :)
Niin et MUN mielestä christina ja britneytä ei kannata verratta toisiin!
HEY DAA!
ne on ihan erii ihmisii...mut kuiteskin!
MUN mielestä ne molemmat tekee hyvää musaa,vaan et on se ongelma et MÄ kyllästyn helpommin britneyn biiseihin! Ja muutenkin ehkä juuri silloin christiinalla oli parempi biisi kuin britneyllä...mutta britneykin on ollut moneissakin listoissa ykkönen!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837