Ärgh.. Mitähä kaikkea lisäriä viel tulos?

pakko saada

Mitähän kaikkia lisäreitä viel tulos?
Eihän nää mahdu koneelle kaikki!
En tiedä kyl aionko hankkia bisneselämää lisäriä.. Vaikuttaa tylsimmältä. Mikä teidän mielestä on turhin lisäosa; Yöelämää vai Yliopisto?

5

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jontuska

Yliopisto... Kun menee yliopistoon, hetkenpäästä se asumine siel alkaa maistuu puulta =/ . Ku se on aika tylsää... Toki Yliopistosta löytyy hyviä puolia, mutta myös huonoja puolia.

Yöelämäässäkin on huonoja ja hyviä puolia...

• melliex

Mitä huonoja puolia Yöelämässä on? Kiinnostus heräsi heti, kun ei täällä kukaan ole ennen sanonut, että siinä olisi huonoja puolija ;)

• Charlotte.

7 niitä tietääkseni tulee.. Tiedossa ovat nyt Yliopisto, Yöelämää sekä Bisnekset levällään -lisäosat. Eli ton bisneksen jälkeen vielä 4, eihän niitä kaikkia sentään tartte koneelle hankkia.. :)

Yliopisto on tosi tylsä. Oikeasti, se ON tylsä. Sama kun joutuisit oikeasti itse opiskelemaan. En ikinä pitänyt simejäni Yliopistossa kun lainasin sen kerran kaveriltani.. hyi. Hyviä juttuja siinä oli vaan kun niille simeille tuli toiveammatteja(niillä oli elämäntoiveena jokin ammatti/joku muu iso juttu, perhetyypeillä usein joku vuosipäivän viettämisjuttu..) ja sitten nämä uudet ammatit. Mutta voi vitsit kun ne vaativat sitä OPISKELUA ellei jotain koodeja käytä.. Tosi turha oli. Hyi. ÄLÄ hanki. Usko minnuu.

Yöelämäästä taas olen kuullut vain hyvää palautetta.. :o) Autot kuulostaa tosi kivalta(saatanpahan vaikka tehdä itse omia tai ladata netistä, tiedän jo monia paikkoja[saan siis Yöelämää joululahjaksi]), ja yleensäkin se että voi tehdä kaupungilla kaikkea kivaa jne. uudet vaatteet ja kampaukset ja.. kaikki! Uskoisin sen viehättävän enempi ja KAUEMMIN. Yliopisto niin päivän pelasin.. Heti kyllästyin.

• Moikka!

Juu... Yliopisto on myös mun mielestäni tylsin... Ei sen opiskelufiiliksen takia, vaan yksinkertaisesti sen, että se kestää niiiiiin kauan... (kärsivällisyys loppuu heh...)

Mä en vaan malta odottaa sitä business hommaa...
      Mutta ainahan se on niin, että tahtoo aina vaan lisää ja lisää... mikään ei riitä!

Joulun odotusta!

• xelee

Musta Yliopisto ON kans tylsin mutta on
        siinä hyviä puoliakin: haudatakain,kampaukset,huonekalut.
        mutta enhän mä tiiä ku mulla ei ole vielä lisäosaakaan mut saan ne joululahjaksi. "ehkä"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      31
      2735
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2445
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2031
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1843
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1356
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1317
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      997
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      975
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe