Miksi kuoli?

Kertokaa

Miksi Elviksen kaksoisveli kuoli kun pojat syntyivät? Syntyivätkö pojat siinä pienessä mökissä vai sairaalassako? Olisikohan Jessellä ollut yhtä hieno ääni kun Elviksellä? Jossain luki että Elvis ei ikinä lakannut ajattelemasta Jesseä ja tunsi koko ajan kuinka iso tyhjä tila oli hänen elämässään sen takia ettei Jesseä ollut.

10

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukaan tiedä?

      Eikö kukaan osaa vastata?

      • Tupu

        Minuakin kiinnostaa tietää samat asiat, mitä alkuperäisessä viestissä kysyttiin ... eikö kukaan muka tiedä ja osaa vastata meille !?


    • A.T.

      Siis Jesse "Jessie" Garon Presley kuoli ihan normaalina 1930 pidettyyn syyhyn eli toisinsanoen 1930-luvulla kaksosten kuolemat olivat korkeita jos oli jo yhdenkin lapsen!

      Eli syynä oli lähinnä joko kätkytkuolema tahi sydämeen liittyvä tapaus, koska paikalla ei ollut lääkäriä eikä asiaa koskaanb patologisesti selvitetty vaan pidettiin normaalina! Sydän syyt otettu sen takia arvailuihin koska suvussa sitä oli ollut..

      Mutta lähinnä näemmä Elvis oli se onnekkaampi ja Elvishän onkin kommentoinut, että hänessä elää myös Jessie!

      Vielä yhtenä tärppinä jotkut epäilevät, ettei Jessie kuollutkaan synnytykseen!

      Jos ei selkeytynyt, voi kysyä lisää!

      • Tupu

        Kirjoitit :
        - "Koska paikalla ei ollut lääkäriä" ... niin siitä päätellen Jesse & Elvis syntyivät kotona.

        Ehkä Jesse sitten oli fyysisesti veljeään heikompi ja menehtyi, voihan vastaavaa varmaan sattua nykyäänkin, vaikka sairaanhoito onkin kehittynyttä.

        Olen aiemminkin kuullut, että KAKSOSILLA on vahva tunne toista osapuolta kohtaan, vaikkei tämä olisikaan läsnä. Jännä ominaisuus, jota ei yksin (kuten minä) syntynyt pysty kokemaan.



        PS.
        Mitähän tuolla tarkoitetaan : jotkut epäilevät, ettei Jesse kuollutkaan synnytykseen ?
        - Vihjaileeko joku siis, että hänet esim. olisi "tapettu" ?
        - Jos, niin olisiko syynä sitten ollut perheen köyhyys ja olisivat ajatelleet, ettei ole varaa kasvattaa kahta lasta, VAIN yksi.
        Toivottavasti olen väärässä arvailuni suhteen !!!


      • A.t.
        Tupu kirjoitti:

        Kirjoitit :
        - "Koska paikalla ei ollut lääkäriä" ... niin siitä päätellen Jesse & Elvis syntyivät kotona.

        Ehkä Jesse sitten oli fyysisesti veljeään heikompi ja menehtyi, voihan vastaavaa varmaan sattua nykyäänkin, vaikka sairaanhoito onkin kehittynyttä.

        Olen aiemminkin kuullut, että KAKSOSILLA on vahva tunne toista osapuolta kohtaan, vaikkei tämä olisikaan läsnä. Jännä ominaisuus, jota ei yksin (kuten minä) syntynyt pysty kokemaan.



        PS.
        Mitähän tuolla tarkoitetaan : jotkut epäilevät, ettei Jesse kuollutkaan synnytykseen ?
        - Vihjaileeko joku siis, että hänet esim. olisi "tapettu" ?
        - Jos, niin olisiko syynä sitten ollut perheen köyhyys ja olisivat ajatelleet, ettei ole varaa kasvattaa kahta lasta, VAIN yksi.
        Toivottavasti olen väärässä arvailuni suhteen !!!

        Lähinnä epäillään, että Elvis ja Jessie olisat hmm. vähän "ylempiarvoisia" ihmisiä ja Jessie olisi piiloitettu tai vastaavaa mutta sen todennäköisyyshän nyt lienee kuoleva!

        Ja ei mitään semmoista, että Vernon tai Gladys olisi tappanut vaikken tietenkään paikalla ollut!
        Tosin siitä kuka toimi "kätinä" en nyt muista (joku sukulainen tai naapuri), että saattaahan siinä ölla ammattitoito kysymys myösa mukana, eli jos olisi oltu huippusairaalassa näin ei välttämättä olisi käynyt!

        ja niin siellä kuuluisassa Tupelon tönössa "missä voi ampua ja luoti tulee toiselta puolelta ulos" synytysa tapahtui!


      • A.t.
        A.t. kirjoitti:

        Lähinnä epäillään, että Elvis ja Jessie olisat hmm. vähän "ylempiarvoisia" ihmisiä ja Jessie olisi piiloitettu tai vastaavaa mutta sen todennäköisyyshän nyt lienee kuoleva!

        Ja ei mitään semmoista, että Vernon tai Gladys olisi tappanut vaikken tietenkään paikalla ollut!
        Tosin siitä kuka toimi "kätinä" en nyt muista (joku sukulainen tai naapuri), että saattaahan siinä ölla ammattitoito kysymys myösa mukana, eli jos olisi oltu huippusairaalassa näin ei välttämättä olisi käynyt!

        ja niin siellä kuuluisassa Tupelon tönössa "missä voi ampua ja luoti tulee toiselta puolelta ulos" synytysa tapahtui!

        Korjaus: ei kätinä vaan kätilönä!


      • Yhtä tiedoton..
        A.t. kirjoitti:

        Korjaus: ei kätinä vaan kätilönä!

        Ei mistään kätkytkuolemasta ole kysymys, sillä eikös Jesse Garon syntynyt kuolleena? Olisiko ollut vaikka napanuora kaulan ympärillä tai istukka irronnut ennen aikojaan? Kuka tietää, minä en ainakaan.


      • A.t.
        Yhtä tiedoton.. kirjoitti:

        Ei mistään kätkytkuolemasta ole kysymys, sillä eikös Jesse Garon syntynyt kuolleena? Olisiko ollut vaikka napanuora kaulan ympärillä tai istukka irronnut ennen aikojaan? Kuka tietää, minä en ainakaan.

        Ei tässä kukaan olekaan väittänyt, että olisi tullut ulos elävänä!


    • a.v.a

      Elvis Presleyn identtinen kaksoisveli Jesse Garon Presley syntyi tammikuun 8. päivä 1935 Mississipissä, Tupelossa Vernon Elvis Presleylle (s.1916, k.1979) ja Gladys Love Smithille (s.1912, k.1958). Eri lähteet antavat keskenään ristiriitaista tietoa siitä, syntyikö Jesse Garon kuolleena vai menehtyikö hän muutamia hetkiä syntymänsä jälkeen. Muunmuassa Peter Guralnick
      http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Guralnick
      on esittänyt että Jesse Garon syntyi kuolleena.
      Jessen nimi periytyi poikien isän, Vernonin, isältä.

      Lähteitä:

      http://www.angelfire.com/me2/Jamber/Elvis.html

      http://jesse-garon-presley.foosquare.com/

      http://en.wikipedia.org/wiki/Jesse_Garon_Presley

      • A.t.

        Kuten huomataan missään Elvikseen suunnasta toiseen liittyvässä asiassa ei ole yhtä varmaa totuutta!

        Peter Guralnick ainakin näin tänne Suomeen päin vaikuttaa suhteellisen asialliselta ja asialleen perehtyvältä! Mutta jos tuota jessien asiaa haluaa tutkia kirjoista niin Albert Goldman kannattaa sivuuttaa! Turha mies!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe