Kotibileet

siina

Mielestäni kotibileissä on kivempaa olla, kuin oikeassa discossa, minne tulee kaikista kouluista porukkaa.
En ole koskaan ollut kotibileissä, missä olisi ryypätty tai poltettu. Me ollaan sekoiltu ja hulluteltu ihan selvinpäin, joka on oikeasti hauskempaa kuin kännissä! :)

En ole olult kännissä, mutta mä tiedän sen.
Ne bileet, missä mä olen ollut, ovat loppuneet jo 21-21.30 välillä. Mieletöntö olla jossakin kotibileissä, mitkä kestävät puoleen yöhön.

Se on ihan okei, jos otetaan jotain boolia yms. johon on sekoitettu VÄHÄN alkoholia, mutta jos ryypätään kolme pulloasiideriä tai kaljaa, se on typerää.

Jos järjestäte bileet, järjestäkää ian alkoholittomat bileet, jotka loppuvat järkevään aikaan, ei milloinkaan puolenyön jälkeen...
Sellanen kymmenen ja yhdentoista välissä on hyvä aika.

Meillä ainakin on ollut oikeasti TODELLA hauskaa kotibileissä ilman kaljaakin!!! :) Olkaa järkeviä, älkää juoko liikaa ala-ikäisenä, jos ollenkaan, onhan se parempi.

67

18289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siina

      ikäni on muuten tammikuussa 13 vuotta.

      • muilu

        noinhan se toimii vielä ala-asteella, mutta vähän vanhempien bileissä ei enää toimikkaan yhdeksän kotiintuloajat ja muu iisimpi bilettäminen. Ei siinä mitään etteikö ilman alkoholia voisi pitää hauskaa, tiedän se itsekkin, mutta bileissä kuitenkin yleensä jollain on sitä ja mukaan voi tulla porukkaa joita ei edes ole kutsuttu ja joilla on alkoholia.
        Kun tulet vähän kasvat ja vanhenet ymmärrän mistä puhun.


      • hmt

        no vieläkös on "bileet" pysyneet limulinjalla olet kuitenkin jo yläasteella xD ja luokitteletko 3 pullon 3olutta juomisen vielä "ryyppäämiseksi ;D


      • siina.
        hmt kirjoitti:

        no vieläkös on "bileet" pysyneet limulinjalla olet kuitenkin jo yläasteella xD ja luokitteletko 3 pullon 3olutta juomisen vielä "ryyppäämiseksi ;D

        Ei meillä järjestetä bileitä, eikä minua kyllä sinne kutsuttaisi... :/

        Ja tosi on, en sanoisi kolmen pullon juomista ryyppäämiseksi...! xD
        Tuon tekstin jälkeen olen juonut ainakin viisi kertaa, kolme kertaa ihan kunnon humalaan... :'D


      • että sillain
        siina. kirjoitti:

        Ei meillä järjestetä bileitä, eikä minua kyllä sinne kutsuttaisi... :/

        Ja tosi on, en sanoisi kolmen pullon juomista ryyppäämiseksi...! xD
        Tuon tekstin jälkeen olen juonut ainakin viisi kertaa, kolme kertaa ihan kunnon humalaan... :'D

        niin no tulihan sitä itsekkin silloin aikoinaan ajateltua etten koskaan polttaisi tai joisi mutta otsikkoon vedoten vanhuus tyhmentää mielen ;D


      • Silminnäkijä

        Kannelmäen koulusta, huippumalli, kuvattavana Tuomarinkylän kartanon pihalla 2000-luvun jälkeen Suomessa?


      • Anonyymi
        siina. kirjoitti:

        Ei meillä järjestetä bileitä, eikä minua kyllä sinne kutsuttaisi... :/

        Ja tosi on, en sanoisi kolmen pullon juomista ryyppäämiseksi...! xD
        Tuon tekstin jälkeen olen juonut ainakin viisi kertaa, kolme kertaa ihan kunnon humalaan... :'D

        Oot nyt 31 vieläkö juot Ja en usko että tuut vastaamaa tähä


    • Nevahööd

      "Mieletöntö olla jossakin kotibileissä, mitkä kestävät puoleen yöhön. "

      Miten niin? Sanoit tuollaista kahdesti viestissäsi. Perustele nyt vähän. Väkinäistä on esim. uutta vuotta juhlia, jos bileet eivät kestä edes vuoden vaihtumiseen.

      Toisaalta ymmärrän kyllä kantasi alkohollin, vaikka itse sitä joskus käytänkin. Varsinkin kun ottaa ikäsi huomioon.

    • jaaaaaaa

      onhan se aika mieletöntä RYYPÄTÄ kolme pulloo siiderii...... iik! no joo, sori. kuulosti vaa vähä hassulta. riippuu tietenki minkä ikäinen olet.

    • Niinuska14

      Ja kotona on makuuhuoneita jos haluaa mennä sänkyyn :)

    • Minä-

      "Se on ihan okei, jos otetaan jotain boolia yms. johon on sekoitettu VÄHÄN alkoholia, mutta jos ryypätään kolme pulloasiideriä tai kaljaa, se on typerää."

      Veikkaisin, että se booli on vahvempaa kuin kolme pulloa kaljaa. Mutta eipä tuon ikäisen tarvitse vielä semmosista mitään tietääkkään.

      • siina

        oho, tuo booli-juttu oli väärin :D haha, tarkoitin siis sellaista limsasekoitusta...

        mä sekoitan aina asiat toisiinsa.

        ka tuolla "puoleen yöhön asti on typerää olla kotibileissä" -jutulla en nyt tarkoita mitään uudenvuoden bileitä, kyllä se on ihan normaalia, jos uudenvuoden viettää kolmeen saakka jossain...


    • jiug

      jos juodaan VAIN kome pulloa siideriä tai kaljaa.

      • siina

        ...tyyppi "hei mä oon vähä cool ku mä juon paljon kaljaa ja siiderii!!!"

        on-taas-niin-järkevää.


      • se.'.'
        siina kirjoitti:

        ...tyyppi "hei mä oon vähä cool ku mä juon paljon kaljaa ja siiderii!!!"

        on-taas-niin-järkevää.

        3 pulloo on vielä todella vähän. Ja ihan oikeasti, en todellakaan leiju kun juon helposti 12 pulloakin.
        Ja enemmänkin menee.. ikä 15. Ja bileethän alkavat vasta joskus 9 aikoihin,


      • .....
        se.'.' kirjoitti:

        3 pulloo on vielä todella vähän. Ja ihan oikeasti, en todellakaan leiju kun juon helposti 12 pulloakin.
        Ja enemmänkin menee.. ikä 15. Ja bileethän alkavat vasta joskus 9 aikoihin,

        Tää alkupräinen kirjoittajahan on 13? Joten ihan hyvä vain ettet juo vielä tuon ikäisenä, kyllä sitä kerkeää, koko loppu elämä aikaa. Huvittavaa "Ja ihan oikeasti, en todellakaan leiju kun juon helposti 12 pulloakin." Hahah no se on hyvä se, kerro ihmeessä lisää ;)


      • jadajada
        siina kirjoitti:

        ...tyyppi "hei mä oon vähä cool ku mä juon paljon kaljaa ja siiderii!!!"

        on-taas-niin-järkevää.

        sä oot vähä ristiriitane. sun kirjotuksist voisin veikata, et sul ei oo iha hirveesti frendei ja koitat miellyttää ihmisii. ja lopeta se. nyt.

        eka iha järkevä toi sun eka kirjotus, sun ikäs huomaa siinä, sillä et slekeesti tiiä hirveesti "ryyppäämisestä" yms. mikä on iha positiivista. miks lisäsit et oot tammikuussa 13v? mikset voi sanoo että hei, olen kaksitoista. ?

        sit tota alettii vähä kritisoimaa, ni muutit mielipidettäs. "HEIMOII, mäki oon ryypänny nyt 5 kertaa." ei oo vielä sun ikäsilles, oikeesti.

        ja sit nyt taas oot vastannu tyylii et joku on nii säälittävä ku juo. anteeks mitä ? haluaako siina vähän selittää ?(: koska en tajuu sun ajatuksen juoksuas:D oikeesti


      • dfdffdf
        jadajada kirjoitti:

        sä oot vähä ristiriitane. sun kirjotuksist voisin veikata, et sul ei oo iha hirveesti frendei ja koitat miellyttää ihmisii. ja lopeta se. nyt.

        eka iha järkevä toi sun eka kirjotus, sun ikäs huomaa siinä, sillä et slekeesti tiiä hirveesti "ryyppäämisestä" yms. mikä on iha positiivista. miks lisäsit et oot tammikuussa 13v? mikset voi sanoo että hei, olen kaksitoista. ?

        sit tota alettii vähä kritisoimaa, ni muutit mielipidettäs. "HEIMOII, mäki oon ryypänny nyt 5 kertaa." ei oo vielä sun ikäsilles, oikeesti.

        ja sit nyt taas oot vastannu tyylii et joku on nii säälittävä ku juo. anteeks mitä ? haluaako siina vähän selittää ?(: koska en tajuu sun ajatuksen juoksuas:D oikeesti

        joo mäki vastaan tähän viestiin aika paljon myöhässä, mutta voisit katsella viestien vuosilukuja. Ne on eri vuosilta ne viestit joita ap:kin on lähetellyt...


    • lytyltly

      Yleensä bileet kestää aamuun asti ja seuraavana päivänä homma jatkuu jos rapulasta vaan selvitään

    • miisa

      Harvinaisen kypsää tekstiä 13- vuotiaalta tytöltä! Hauskaa voi, ja pitääkin olla vielä tuon ikäisenä ilman alkoholia ja tupakkaa. Sopisi sitä koittaa eräiden hiukan vanhempienkin ihmisten..*vinkvink* Ja ei, minä en ole mikään raivoraitis hihhuli, olen nuori juuri täysi-ikäisyyden kynnyksellä ja käytän alkoholia, joskus aika reippaastikin.
      Te, joilta tuli tähän keskusteluun kommenttia tyyliin "bileethän alkavat vasta yhdeksältä" ja "3 pulloa siideriä tai kaljaa ei ole mitään", ottakaa nyt huomioon kuinka älyttömän fiksu nuori tuossa on kyseessä. 13- vuotiaille 21-22 on oikein hyvä aika tulla kotiin, ja kyllä varmasti on nuorelle, ehkä vielä pienikokoisellekin ihmiselle 3 pulloa paljon.
      Alkuperäinen kirjoittaja ja hänen kaverinsa ehtivät, ja taatusti kokeilevatkin ryyppäämistä ja aamuun asti jatkuvia bileitä seuraavien muutaman vuoden aikana, mutta annetaan nyt heidän herrantähden nauttia tästä nykyisestä, paremmasta tavastaan pitää hauskaa ilman typeriä kommentteja joilla kannustetaan olemaan aikuisia liian varhain. Kaikki varmasti tietävät että mitä nuorempana kokeilut aloitetaan, sitä suurempi riski on ajautua väärinkäyttäjäksi.
      Siina, sinun kaltaisiasi nuoria pitäisi olla enemmänkin, jotta nykyinen "olet cool vain jos ryyppäät ja rellestät"- käsitys saataisiin päälaelleen!

      • didio

        Oon ihan samaa mieltä tosta että kirjottaja on harvinaisen kypsä ja fiksu. Surullisen moni täällä vaan tuntuu olevan sitä mieltä että alkoholi kuuluu hauskanpitoon. Kyllä todellakin voi pitää hauskaa ilman viinaakin! Eipkä oo sitten aamulla paha olo ja morkkis! Oon ite kohta 20 ja oon huomannu kyllä että on paljon mukavampi juoda toi "vaan" 3 siideriä ja pitää hauskaa ja herätä sitten pirteenä ja ilosena. Eikä tartte sitten miettii että mitä tuli tehtyä eilen kun on muisti menny. Maailmassa on ihan liikaa sellasia örveltäjiä jotka vetää perseet olalle ja sitten hillutaan tuhannen päissään ja tehdään kaikkee tyhmää. Ton ikäsenä ei tartte viinaa ollenkaan ja isompanakin vähempi on parempi!


    • Parikymppinen

      Tuo on hyvä asenne ikäisellesi. Ei 13-vuotiaan vielä pidäkään juoda, mutta sen sanon, että se tulee ihan varmasti kuvaan jossain vaiheessa, eivätkä ainakaan kaikki porukastanne enää juhli muutaman vuoden päästä ainoastaan limsan voimalla.

      Myös miisa kirjoitteli ihan asiaa. Säälittävimpiä tässä ketjussa ovat ne pienet teinit, jotka ovat tulleet rehvastelemaan omalla alkoholinkäytöllään ja -määrillään.

    • noufeissi

      "mutta jos ryypätään kolme pulloasiideriä tai kaljaa, se on typerää. "


      hajosin :D 3 pulloa siideriä/kaljaa ryyppäämistä? kyllä minä ainakin tarvitsen sen 12 kaljaa tullakseni humalaan vaikka olen tyttö ja ihan normaalikokoinen (167/48)
      joo, on järkyttävää =) täytyy kyllä myöntää että ekoiksi känneiksi riitti se kuusi kaljaa mutta silti. en tosin enää juo =>

      olet ihan oikeassa että ilman alkoholia voi olla hauskempaa. mutta jos olet tosi ujo niin TIETYISSÄ RAJOISSA alkoholilla voi olla positiivinen vaikutus, ettet vaan nyhvää jossain nurkassa koko aikaa (niin kuin minulla on tapana).

      tosin koko elämäni keskittyy muutenkin nykyisin vaan irkkiin ja animeen eli en biletä :D:D


      heh. viimeksi kun olin bileissä niin ne loppu kyllä aikasin kun melkeen kaikki lähti puoli 12 baariin :D alaikäset ei päässy mukaan, höh.


      mutta voit varmasti olettaa, että jos käy bileissä joissa on täysi-ikäisiä, niin niissä myös on usein alkoholia.

      • Lomppu

        Pakko sanoa ( vaikka onkin vanha aiha ) että itse en naisena (26v) rehvastelisi pystyväni juomaan 12 kaljaa tai ylikin. Yök, naisen pitää olla nainen...siisti ja hyvin käyttäytyvä. Humalassa voi olla kunhan kohtuullisessa ja tosiaan twelve ei sovi naisen käteen ( mun mielestä kalja ei ylipäätänsä) . Ei ole kauheampaa näkyä kun nuori tyttä raahaa twelveä mukanaan, pahimmillaan lavaa bisseä mukamas niin hienona.


      • asdfsadfaa
        Lomppu kirjoitti:

        Pakko sanoa ( vaikka onkin vanha aiha ) että itse en naisena (26v) rehvastelisi pystyväni juomaan 12 kaljaa tai ylikin. Yök, naisen pitää olla nainen...siisti ja hyvin käyttäytyvä. Humalassa voi olla kunhan kohtuullisessa ja tosiaan twelve ei sovi naisen käteen ( mun mielestä kalja ei ylipäätänsä) . Ei ole kauheampaa näkyä kun nuori tyttä raahaa twelveä mukanaan, pahimmillaan lavaa bisseä mukamas niin hienona.

        no voi vitun sivistys, eletään suomessa


    • Jussi_03

      Nussitte siellä kuin pienet kanit...!

    • Koldioxidilla_on_pullo_arses

      tässähä repee :D

    • ja seksi kivaa

      moi
      arvostan sitä, että osaat pitää hauskaa selvinpäinkin. hyvä asiahan se on. mutta minkäs sille myöskään voi että kalja on hyvää ja seksi kivaa. itse ainaki nautin niistä enemmän ku ns. bileistä selvinpäin. mielipiteitä monenlaisia

    • 14-vuotta juuri täyttänyt

      Minullakin oli samanlainen kanta asiaan vielä pari kuukauttakin sitten. Mutta sen jälkeen monet muutkin asiat ovat muuttuneet, ainakin pääni sisällä. Hyvä jos on tuolla ajatuksella, mutta ikävä kyllä en itse ole.

    • drunkdrunk

      Juu voi olla kyllä hauskaa ilman hiivaaki, mut yleensä ei... MOTTO: VITUSTI VIINAA, VITUSTI HIIVAA.
      PS.
      bileitten taso on suoraan suhteessa ihmisten veren alkoholipitoisuuteen...

    • lle

      Joo, joskus toivoisn, että aikuisetkin ymmärtäisivät, että ilman viinaakin voi pitää hauskaa.

    • mastermind

      eihän noi mitää kotibileit sit oo ollu saatana! kotibileet alkaa n 7-8 aikaa illal ja päättyyy joskus about 02-03! sinne tuo sit sen verran sit juotavaa ku haluu mut jos haluu oikeen kuivat bileet niin olkaa ilma alkoholia :D

      • Dudemanguy

        meil alko joskus 7-8 aikaa mut äiti bustas mut puhelimes, huomas etten oo selvä ja joutu kaikki lähtee jo kahentoist aikaa. siivoomist oli aamul :DD join vaa 4 bissee mut se riitti mulle :D


      • tshahah
        Dudemanguy kirjoitti:

        meil alko joskus 7-8 aikaa mut äiti bustas mut puhelimes, huomas etten oo selvä ja joutu kaikki lähtee jo kahentoist aikaa. siivoomist oli aamul :DD join vaa 4 bissee mut se riitti mulle :D

        meil kotibileet alkaa myös about 9 aikoihi ja kestää aamuyöhon ja loppuu kunnes ihmiset nukahtaa/ lähteee/ tummuu/ sammuu.. monet lähtee yleensä aamu 8 jälkeen ajeleen himaan kun pointti on et kaverii ei päästetä käänis ajaan. Joskus olin kamun bileis mis kaikki oli niin huonos hapes ettei huomannu et yks (mulle tuntematon hlö) lähti ajaan---> posautti tolppaa päi mopolla ja menehty..
        Tollasist just oppii et ottaa alkometrin messiin, pitää huolen kamuista... itekki oon kaatunu skoballa kamun kanssa mut selvinny naarmuilla..
        Kännissä/ hönössä monet ideat tuntuu olevan parempii ku selvinpäi. Aika perus meno et sammuneelle tussataan peremanentilla pillunkuva otsaan ja kaikkee muutaki / kulmakarvat ajetaan pois / tungetaan suuhun jotai ppahaa.. mikä ihmisiin menee? Eilenki ajoin yhen jätkän kaljuks ku se pyys, nyt aamul en enää ois ajanu vaik anto 10 eurooo siitä..:


      • tshahahh
        tshahah kirjoitti:

        meil kotibileet alkaa myös about 9 aikoihi ja kestää aamuyöhon ja loppuu kunnes ihmiset nukahtaa/ lähteee/ tummuu/ sammuu.. monet lähtee yleensä aamu 8 jälkeen ajeleen himaan kun pointti on et kaverii ei päästetä käänis ajaan. Joskus olin kamun bileis mis kaikki oli niin huonos hapes ettei huomannu et yks (mulle tuntematon hlö) lähti ajaan---> posautti tolppaa päi mopolla ja menehty..
        Tollasist just oppii et ottaa alkometrin messiin, pitää huolen kamuista... itekki oon kaatunu skoballa kamun kanssa mut selvinny naarmuilla..
        Kännissä/ hönössä monet ideat tuntuu olevan parempii ku selvinpäi. Aika perus meno et sammuneelle tussataan peremanentilla pillunkuva otsaan ja kaikkee muutaki / kulmakarvat ajetaan pois / tungetaan suuhun jotai ppahaa.. mikä ihmisiin menee? Eilenki ajoin yhen jätkän kaljuks ku se pyys, nyt aamul en enää ois ajanu vaik anto 10 eurooo siitä..:

        nii oon siis 16 v. ^^ joskus bileet vaihtuu baarireissuks, alaikäset pääsee yllättävän helposti suhteilla taikkka jonku vanhemman kainalossa baareihin:D
        mitä vanhempiin tulee nii ne ei tiedä, mun vanhemmat on eronnu eikä oo väleis nii ilmotan vaa et meen toiselle yöks jos biletys jatkuu aamuyöhön... riippuuu paljo kytistäki, on ne iha riittävän monta bailuu with alkoholi tullu poikkasee.
        en oo koskaa ollu överikännis/sammunut ku en haluu menettää kontrollii kokonaa ja aamul on vaa kevyt krapula jos on. JUOKAAA ViiSAASTI JOS JUOTTE!
        tuskin ketää houkuttele halailla wc:n pönttööö yötäpäiväää oksentaen, sammuu kesken bileitten, tulla raiskatuks, menettää puolet hiuksista ja ryömii lattialla kaatokännissä ettei muista eilisest mitn..

        Tosta polttelusta vielä että kykl meidänki bileis liikkuu budiii/heinää/lätkää ja on tullut kokeiltuu muutamat satunnaiset sauhut. Jotkut aattelee heti et on joku pajapää jos käyttää, must oli iha jees hilpee fiilis mut ei todellakaa tavaks. yllätyin täst:

        "Lääketieteellisessä Lancet-lehdessä julkaistun asiantuntijapanelin laatiman 20 päihteen vaarallisuuslistan mukaan kannabis on 11. vaarallisin päihde. Asiantuntijat pitivät heroiinia, kokaiinia ja barbituraatteja vaarallisempina päihteinä. Kannabiksen edellä olivat myös alkoholi (5.) ja tupakka (9.). Britannian oikeuslaitoksessa käytössä olevan ”ABC”-luokituksen perusteella kannabis on luokiteltu vaarattomimpaan C-luokkaan "

        lääkkeitten väärin/sekakäyttön kannalla en oo todellakaa, kokemuksii näist ?


    • ewrsdaf

      häiriintyneiden whitetrash-luusereiden hommaa joiden tehtävä on tuhota ja varastaa mahdollisimman paljon "bile"paikan irtaimistoa tai kusta ja paskoa pitkin seiniä, mikä onkin bilettäjien älykkyyden huomioon ottaen aika kova saavutus. Jos poliisi joutuu puuttumaan näihin "bileisiin" niin kuin lehdistöstä on viimeaikoina saanut toistuvasti lukea, mielestäni sopiva rangaistus tällaisille tapauksille olisi nappi otsalohkoon.

    • Mehukestittäjä

      Minäkin olin perjaintaina hurrrrjissa bileissä. Poltettiin hammastikkuja, juotiin ES ja muuten kyllä PÄRISI!!!

      • Tietovirus

        oi oi oi, kiroilitteko vielä? Aika pahis ;)


      • Mehukestittäjä
        Tietovirus kirjoitti:

        oi oi oi, kiroilitteko vielä? Aika pahis ;)

        ei uskaltanu, naapuri olis voinu kuulla


    • vitun pelle

      hahaha kehtaat kirjottaa tänne tälläsiä? ihanku joku uskois että oot tosissas? trolli -.-

      • kuka selaa suomi 24 keskusteluja 00:20


      • vitunpeikko o.O
        ninjasiiseli kirjoitti:

        kuka selaa suomi 24 keskusteluja 00:20

        Minä aloitan vasta 2:05

        PS.Toi lasku on aika vaikee. Piti ottaaa ES et ymmärsi


    • Vitun nyypät

    • venskiii

      emt, oon kans 13 ja sillon tällön juon mut aika harvoin (:: mut vaiks nyt esim ens vklp aateltii kavereiden kans 'istuu iltaa' jossai, ja juada jtn :) ei pljooo et ehk joku sixpack , siis ei jokasel oma vaaaa siis kaikil pari ettei siitä mihinkää känniin tuu , mun mielest kunnon kännien vetäminen on vtun tyhmäää ainakin tän ikäsenä :D et tollee jos vhän juo ni on must ok , mut kaikki viinat ja näää ni dislike. ja sillee ku laittaa booolii alkomahooolii ja muuta sekasi ni plj parempaa joku viina :) mun mielest ! must on kiva vaiks viikoloppusin kaverien kans jottai vhä juada muttei liikaa , sillee et on hauskaaa

    • jaaettämukabileet?

      sanoisinkoha tohon et ihan alkuperäsen tekstin mukaan et oo kotibileitä nähnykkää :D ja on kyll pahaa RYYPPÄÄMISTÄ 3siideriä :DD ja oot sen verran nuorikin et en toki ihmettele et aattelet 21 aikaa loppuvien bileitten olevan ihan riittävästi koska nukkumaan meno aikaskin on kummiski joskus 22 aikaan viikonloppusin...mut siis tosiaankin bileet alkaa vasta ysin aikaan jos ees niin aikasin ja yli puolen yön ny ei oo mikää saavutus, kun kyllä kestää aamuun saakka yleensä, tosin riippuu kuinka porukat on sammuilleet

      mut juu jos nyt oot jo päässy vähä paremmin tohon juomisen makuun ni tajuut varmaan jo enemmän tätä järkyttävää bileissä juomista :)) LOL

    • Calculus

      No, mä oon myös 13. Omat järjestämät bileet alkaa vassta kasilt ja porukat menee nukkuu 3-4 aikaa. Mukaa pääsee vaa kututut ja ei halutut lentää ulos. Ekat bileet oli jo salaa 11v ja niissäki valvottii myöhää. Sit kesti vuos ja oli jo uudet bileet mu synttäreiden kunniaks. Vaa ekat bileet oli salaa ja nykyää ne o luvalla ku perhe o yön poissa. Porukat on aina jääny yöks. Bileit mä pidän kolmen kuukaude välei. Ei ikinä oo ollu alkoholia. Ja tiiän et palstan alottaja on ny 19

      • Masa

        Vittu sä olet kova!

        T: 34-vuotias alkoholin suurkuluttaja


    • dj54

      oon juonu 5000000000000000 kaljaa!

    • pirtu on terveellist

      Vaikka ootki yksitoista v lisää booliin pirtua niin tulee enemän makua

    • wertyuiopåäölkjhygtr

      LOL OOT SÄÄLITTÄVÄ PIKKUJUNNU! OON KOLMTOIST JA VITTU ON KOKEILTU KAIKKA SIIDERISTÄ VAHVMPAAN; JA TUPAKASTA VAHVEMPAAN. JA BILIT ON OLLU VAIKKA MILÄ MITALLA: TOLLASII NEVAREIT ALETAAN KIUSAA! HAAH

      • lo<zxcrtv

        vitun PAHIS ;)))
        ookko pikkasen failannu elämäs kyl mäki sen tollee elämäni mieti ny sit ku oot vaiks 20 ni ei siua kinnost enää mikää ku oot pilannu nuoruuutes tollai et juu moro ;;)))))))))))))))))


      • Masa

        Vittu sääkin olet kova!

        T: Vanha äijä


    • huhhuhhuh

      Mitä järkeä juoda 2 lonkeroa/kaljaa/siideriä kun en usko että siitä mihinkään hiprakkaan edes tulee.. Kyl mä ruokajuomana ymmärrän esim jos ottaa vähän viiniä mut jos juot jtn 2 lonkeroa nii joisit mielummin limua, sama vaikutus..

      • ibanese

        Mutta joistakin ihmisistä olut on hyvää. Kuten minusta otan milelläni oluen tai kaksi silloin tällöin


    • ......

      itse en tajua mitä vitun järkeä on juoda ja varsinkin polttaa niin vitun nuorena esim yks mun vanha kaveri ryyppäs kokoaja ja se o 14 nyt ja sama tääl oon kans 14 ja sitse polttaa et mitä järkeä siinä on ?!
      vittu KOKO ELÄMÄ AIKAA!!!!!
      pilaa vaan keuhkos jo nuorena,no kai se o hienoo ku o tupakkayskäkoko lopu elämä...
      ja mee välit meni poikki ku se alko esitää mul jotai iha vitun kovaa ja puhuu must selätakan paskaa...
      ja sit se jua melkee joka päivä?
      SAIRASTA!!!
      JA SIT SE HAUKKUU MUA SIITÄ KU EN JUO YMS.
      alkoholi tekee hommas näköjää....
      ja sitä en tajuu et kui se haukkuu mua siit ku en tee mitää pahaa?
      niiku et pitäskö mun sit varastel kaupoist ja kaikkee,juu moro ei oo mun tyylstä...

      • Masa

        Tupakin poltossa ei olekaan mitään järkeä. Poltin 15 vuotta ennen kuin vihdoin pystyin lopettamaan.

        Viinan juominen sen sijaan on kivaa. Rentouttaa tuollaset tiukkapipot. Kokeilisit?


    • tydydydyyy

      Mä juon sen 6 tai 7 tullakseni pieneen nousuhumalaan ja sitte 8-12 jos haluun isomman kännin. Yleensä vedän kyllä vähän pohjia viinalla tai kiljulla, en tosin paljoa.

      Jos 48kg tyttö vetää 12 kaljaa kahteen tuntiin, niin veren alkoholipitoisuus nousee 3,5 %, eli tyttö todennäkösesti saa alkoholimyrkytyksen ja ehkä kuolee.

      Mä sentään pystyn vetää 12 kaljaa kahteen tuntiin, koska mulle 70kg painavana poikana tulee siitä vaan 2 % alkoholipitoisuus vereen, eli ihan peruskänni. Sen sijaan kaikkien alle 50kg painavien pitäs ottaa melkeen puolet pois ellei halua vaarantaa itteään vakavasti.

      • Masa

        Pitää pystyä erottamaan% ja ‰!


    • 20+1

      Jos joku muuten järjestää bileet, niin tossa on vähän tietoa kuin paljon pitää varata juotavaa per henkilö. Eli nää kun vetää 2 tuntiin niin saa noin 2 % kännin:

      50-55 kg poika: 8-9 pulloa kaljaa
      55-60 kg poika: 9-10 pulloa kaljaa
      60-65 kg poika: 10-11 pulloa kaljaa
      65-70 kg poika: 11-12 pulloa kaljaa
      70-75 kg poika: 12-13 pulloa kaljaa
      75-80 kg poika: 13-14 pulloa kaljaa

      Tytöille sitten aina yksi pois, esim. 50-55 kg tyttö voi vetää 7-8 pulloa kaljaa jos haluaa 2 % kännin.

      • fiksufyysikko94

        tais mennä promillet ja prosentit sekasin.

        2 prosenttia(%) on 20 promillee (‰)


      • teorisas män vituiks

        jaaha :D kyllä minä vaan juon yleesä kolmeen tuntiin sen 1l koskenkorvan ja muutaman olusen ja hyvin muistan loppu illan eikä tuu mitää övereit :D

        t: 64kg 16v jäbä X)


    • ukandajussi

      Vitun retut tänään oli just yhdet bileet, mitkä lähti käsistä ei ollut hauskaa arvotavaraa anastettiiin ja rikottiin paikkoja.
      Onhan siinä enemmän meininkiä, kun nuorilla on kuuppa sekaisin, ei mehubileillä pitkällepötkitä.

    • lamee

      vittu mitä menoo bissee ja mundoi nii hyvä tulee :D

    • sdgsd

      menkää ny vittuu leikkimästä. kukaa edes osaa ryypätä. jonnet tääll väittelee vittu.

    • KARMA666

      Kyllähän se siinä 13v vielä oli että ei hirveästi juoda. Tai ainaki itellä oli. Nyt vähän vanhempana voin sanoa että ei se 3 pullo olutta tai muuta mietoa juomaa ole paljoa. Kyllä siinä vielä tulee se aika ku ruvetaan niitä kännejä vetämään. Ite join ekat kunnon kännit ku olin 15. Sillon join joka bileissä pään täyteen... Onhanse mukavaa. Mutta nyt kun sekin on kokeiltu niin ihan mieluusti jossain bileissä olen se selvempi ihminen.

      ikä 17

    • terve33333

      Mee nukkumaan kakara..

    • Anonyymi

      Alaikäisten kotibileet tulee kieltää ankaran rangaistuksen uhalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe