Aatto ilta

Aatos Iltanen

Parahin joulupukki!

Olisitko ystävällinen ja toisit minulle uuden Honda CB 13oo motskarin.Ihan oikean,eikä mitään pienoismallia.Musta on mieleinen väri ja vakuutusmaksunkin voit maksaa jos haluat.En pane pahakseni.

Olen ollut kanssaihmisilleni varsin säyseä ja kiltti ja työssäkin olen ahkeroinut.Lisäksi olen pyrkinyt hymyilemään kauniille naisille ja ovenkin olen monesti avannut ihan tavallisenkin näköisille.

Jos olet estynyt toteuttamaan toiveeni,niin jätä asia muhimaan ensijouluksi.Ehkä se silloin onnistuu?

Kirjoitin tänne,koska en tiedä nykyistä olinpaikkaasi.Tuskin enää olet Korvatunturilla,koska matkasi on pitkä.

Kaipaavin terveisin A.I

6

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukkiin...

      Armollinen Herra ja kaikkivaltias, koska en usko enää Joulupukkiin, olenkin nähnyt ainoksi mahdollisuudeksi tässä asiassa puoleesi kääntymisen.
      Nenneinä vaikeina sorron aikoina kestettiin ilman moottoripyörää kesät ja talvet,oli prosenttilukuja,roiskeläppiä, ja mitattiin ohjaustangon leveyttä.
      Tulevaisuus on tuntematon ja sielunvihollinen saattaa jälleen iskeä arvaamattomalla tavalla verokarhun tai vihersaastekommarien asuun pukeutuneena ja jälleen ovat vaikeat ajat edessä.

      Ole Herra armollinen ja älä anna vihollisiemme murskata meitä salakalavilla juonillaan.

      AAMEN

    • tavallinen nainen

      hyvä pukki!
      Mulle ei tarvitsisi tuoda sitä moottoripyörääkään.. mulle riittäis kun pääsis sellaisen kyytiin sillointällöin. ..elämä on..

      • Moto Pukki

        Rakas Tavallinen Nainen!
        Täällä on sellainen pukki, joka antaa haluttaessa kunnon kyydin Naiselle. Iso värisevä ja väsymätön pukin vehje jalkojen välissä - vaikka koko päivän.
        Sitten kesällä, kun on muutenkin kivaa...Eikä pelkästään silloin tällöin, vaan tämän tästä!


      • leica

        Olen Pappa.. ajanut koko ikäni MP:llä.. ei viidenkympinvillitys.
        Tulin Italiasta Suomeen räntäsateessä.. pari kuukautta siten.. Ensikesän reissut on suunnitelmissa.. t.ilkka


      • Laatutietoinen Nainen
        Moto Pukki kirjoitti:

        Rakas Tavallinen Nainen!
        Täällä on sellainen pukki, joka antaa haluttaessa kunnon kyydin Naiselle. Iso värisevä ja väsymätön pukin vehje jalkojen välissä - vaikka koko päivän.
        Sitten kesällä, kun on muutenkin kivaa...Eikä pelkästään silloin tällöin, vaan tämän tästä!

        Sinullahan on jalkojesi välissä kunnon pelit, toisen on oltava HD muutoin en Sinua kelpuuta antamaan minulle kyytiä.


      • meni
        Laatutietoinen Nainen kirjoitti:

        Sinullahan on jalkojesi välissä kunnon pelit, toisen on oltava HD muutoin en Sinua kelpuuta antamaan minulle kyytiä.

        usko harrikkapukkeihin jo aikaa sitten. Päätinkin kirjoittaa oikealle pukille toivoen ihan ikiomaa harrikkaa. Huomasin nimittäin, että elämä on.... mukavampaakin ilman harrikkapukkeja. Eipä tuonnut sitä omaa. Selitteli vaan, että jospa sitten ensi jouluna. Nyt meni sitten jo usko oikeaan pukkiinkin. Enkä usko enään yhteenkään pukkiin vaikka kyllä niitä olemassa on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe