Vainoharhainen naapuri

Mitä olette mieltä naapurista, joka alkaa valittamaan joka ainoasta kolahduksesta jonka naapuri aiheuttaa? Kaikenlisäksi kerää talon pihapiiristä itselleen kerhon, jossa puidaan läpi muiden elämää. Eikö ihminen voisi keksiä itselleen jotain muuta tekemistä kuin toimia poliisina taloyhtiössä?

21

4054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka

      on se vainoharhainen?

    • onko

      minulla siis kohtalotoveri - täällä on ihan sama touhu - eikä tälle tyypille kyllä mitään voi - on se vähän kipee.

      • Onko Pimee ?

        Minun Naapuri syyttää Minua Sisällä Tupakoinnista Vaikka Poltan ulkona Tulee kuulemma tupakan savua joka Reijästä Meillä On Ulko Tupakointi Sallittua


      • kr40
        Onko Pimee ? kirjoitti:

        Minun Naapuri syyttää Minua Sisällä Tupakoinnista Vaikka Poltan ulkona Tulee kuulemma tupakan savua joka Reijästä Meillä On Ulko Tupakointi Sallittua

        Toi tupakoitsijoiden vainoaminen on niin tyypillistä. Sisällä tupakoimisen voi onneksi helpostikin todistaa koska jos niin tapahtuisi, sen kyllä asunnosta aistii ensi henkäyksellä. Isännöitsijä vaan toteamaan tilanne ja sitten naapurille ukaasit perättömistä syytöksistä.


    • kohtalotoveri.

      EI VOI OLLA TOTTA! Aivan kuin minun naapurini!!

      • Kuulostaaniintutulta

        Ettei olis vaan Lahdessa tämäkin tapaus? Mikä on muualla paranormaalia, on Lahdessa ihan normaalia.


      • L-Files

        Paranormaalia toimintaa.
        Totuus on tuolla Lahdessa.


    • Peräsmies

      Minä aina piereskelen äänekkäästi kun kuljen tällaisen pihaparlamentin istuntopaikan ohitse.

      • alakerran kusipää

        laskee vettä vessassa minuutin kerrallaan,juokseva vesi lienee hänelle uuttuus,kun ympäri vuorokauden lötryttää.


      • sun alakerran
        alakerran kusipää kirjoitti:

        laskee vettä vessassa minuutin kerrallaan,juokseva vesi lienee hänelle uuttuus,kun ympäri vuorokauden lötryttää.

        k#sipäästä ole puhuttu jo aikaisemmin?

        Ja kuinka se kuuluu sinne ylenpään kerrokeen?
        Hmmm. taidatkin olla itse se "alakerran k#sipää"?

        Mua ei ainakaan yhtään häiritse noi alempien kerrosten asukkaiden melut. Ei ne kuulu tänne ollenkaan. Vesikin kun valuu alaspäin putkissa, eikä ylöspäin...


      • oiuytfg
        sun alakerran kirjoitti:

        k#sipäästä ole puhuttu jo aikaisemmin?

        Ja kuinka se kuuluu sinne ylenpään kerrokeen?
        Hmmm. taidatkin olla itse se "alakerran k#sipää"?

        Mua ei ainakaan yhtään häiritse noi alempien kerrosten asukkaiden melut. Ei ne kuulu tänne ollenkaan. Vesikin kun valuu alaspäin putkissa, eikä ylöspäin...

        No kyllä täällä ainakin kuuluu veden laskeminen vähintään yhtä kovaa ylempään kerrokseen. Vessan vetäminen aiheuttaa oikein pamauksen. Ääni kulkee ihan vapaasti joka suuntaan.


    • poliisi

      Ainahan joku vihamielinen tiukkapipo taloyhtiöstä löytyy joka "vahtii" muiden elämää. Kerrostaloasumisessa pitää tottua siihen että siellä on elämää ja ääniä, muuten pitää miettiä muuttoa korpeen. Yöllä tulee olla hiljaa, mutta siinäkin voi ajoittain joustaa.
      t. statilainen

      • 2424

        RE: Poliisi 21122005

        Niin melkein ainahan löytyy samasta porraskäytävässä joku joka häiritsee ja meluaa ja myös se joka ärsyyntyy melosta valittamisesta ja näkee / kokee sen kyttäämiseksi ym, Nämä edellä mainitut kerrostaloasukkaat ovat kuitenkin vähemmistö eli reilumpi ja järkevämpi ehdotus olisi että niin meluujat kuin melusta ja kyttäämisestä kärsivät muuttaisivat molemmat sinne korpeen tai omakotilatoihin ja se ennemmistö jotka eivät melua tai kärsi toisten melusta tai tai Ns. kyttäämisestä jäävät asumaan kerrostaloihin.


    • se on

      Semmoisia naapureita pitäisi olla enemmänkin. Jos meteli häiritsee naapuria, on siitä oikeus valittaa. Kerrostalossa pitää noudattaa yhteisiä sääntöjä.

    • uppos!

      Niinpä sitä asuu minunkin rivarinaapuri pihan ikioma Pihapoliisi! Raukalla kun ei ole muuta ammattia hankittuna, peruskoulu rimaa hipoen läpi, niin on sitten kouluttautunut omatoimisesti pihapoliisiksi! Tietää kaikkien asiat paremmin kuin kukaan itse! Ja lapsetkin kun heillä on niin lutusia (heidän lapset, toisten penikat). Ukkonsa samanlainen ääliö, yhteenlaskettu äo 20! Siinä on sellainen kalkkuna joka tietää miten lapset pitää kasvattaa ja miten pitää asua että pysyy järjestys taloyhtiössä. Mutta sitä se ei tiedä, miten osais pitää oman hehtaariturpansa kiinni!

    • uujii

      NÄIN ON JA TULEE AINA OLEMAAN .NÄMÄ PIKKUSIELUT KUN EIVÄT OMASTA MIELESTÄÄN AIHEUTA MINKÄÄNLAISTA ÄÄNTÄ KOSKAAN. ONKO HEITÄ EDES OLEMASSA???? EN VAAN OO VIELÄ KOHDANNU.ENTÄ MUUT.....

      • "losto elää"

        Meillä oli häiriköitä, jotka eivä omasta mielestään häiriköäineet yhtään. Kävi vain vieraita joka viikonloppu "vähän" juhlimassa ja eihän sen pitäisi häiritä ketään .
        Oli kova työ saada ne tyypit häädettyä, mutta lopulta se onnistui. Mutta kuinka ollakaan, saman asunnon ostikin yksi tähän häirikköporukkaan kuuluva tyyppi ja alkoi sieltä käsin kiusata minua jatkuvalla kyyläyksellä ja yökolistelulla yms.
        Kosto siis elää! Olenkin kärsinyt tästä kostajasta vuoden eikä loppua näy. Asuntomme on myynnissä, mutta sen kaupaksi menemisessä menee näköjään niin kauan aikaa, että on vielä monet kolinat ja kyyläykset kärsittävänä.
        Opetus, jos sitä on, onkin se, että älä valita häiriöistä, koska silloin joudut varmasti itse silmätikuksi ja todella kärsimään. Kärsi hiljaa kotonasi ja anna pösilöiden mellastaa rauhassa. Tätä on kerrostaloasuminen Suomessa.


    • muunmuassa

      Ei saisi tulla ovesta samaan aikaan ulos vaikka asuu seinän takana ja pelleilee hissin kanssa syyttäen muita sen panttaamisesta.

    • Anonyymi

      Mulla on naapuri,joka ei onneksi muualle valita kuin minulle päln naamaa. Hän epäilee minun kyttäävän häntä. https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00373 Hänellä on taustalla huumeidenkäyttöä, opioidien aiheuttamia "vammoja" aivoissa. Häiriötilassa jatkuvasti siis. Onneksi välillä hän on rauhallinen pitkätkin ajat,mutta aluksi en ymmärtänyt noita syytöksiä. Siis hän oikeasti uskoo ihmisten tarkkailevan. Ja jopa kuulee hänelle huudeltavan jne. Joskus väitti jonkun hyökkäävän kotiinsa. Ketään ei näkynyt missään. Suhtaudun ymmärryksellä nykyään,kun tiedän asioista. Ja olen sanonut hänelle,että en kyttää todellakaan häntä. En edes ehtisi kytätä ketään.

    • Anonyymi

      Qli taas aika palstaa aktivoida nyt tällä 15-vuotta vanhalla aloituksella

    • Anonyymi

      Meillä on yksi tämmönen talossa. Lisäksi väittää muiden puhuvan hänestä. Alkaa aina sama kierre. Ensin olevinaan ystävä,seuraavaksi haukkuu ja syyttää. Päihteet toki hällä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe