Mikä on teidän mielestä paras Nissan?
Mun mielestä vm. 1999 metallinsininen Primera, jossa 2.0TD kone ja rekisteröity helmikuussa.
Paras Nissan
21
1523
Vastaukset
- Kaikkea kysytkin
Tietenkin Micra
- Micra rules
että on tyhmä kysymys
- Dasse
Ei kyllä se on -72 Datsun "akne" Finn 12 satasella koneella. Kyllä Pepe palaa.
- 200 SX
korimallihan vaihtui sitten heti maaliskuussa ja sitten toukokuussa.Mielestäni paras Nuse Datsun 100 A 2, eli Nuse Micra Hit.
- mazdamies
Ehdottomasti v.2000/2001 maxima QX kolmen litran koneella ja manuaalilaatikolla.
- Ex-Nissanisti
Parhaat Nissanit löytyvät merten takaa. Esim. Infinity on loistoauto, samoin japanissa myytävät Cima ja Cedric. Ihan eri vehkeitä kuin nämä Eurooppaan tuotavat mopot.
- MaxMan
Juu, kyllä niis on, että uuskorinen Maxima
"hopeanuoli" elikkä vaaleen hoppeen värisenä
kolmelitrasena manuaalina on se Paras Nissan.
Millä kierroksilla oot muuten noin suunnilleen
parhaat kiihdytyksen, ja mihin asti vedätät
milläkin 0-> 100km/h.....?
- Corollatuning
Paras nissan on ehdottomasti ja ilman epäilyn
häivää jo valmiiksi paalattu sulattamoon matkalla
oleva yksilö....
Toyota are the best.- So what ?
Viittisit pelle opetella edes englanninkieltä
ennenkuin noita tyepryyksiäsi heittelet. - hihi
So what ? kirjoitti:
Viittisit pelle opetella edes englanninkieltä
ennenkuin noita tyepryyksiäsi heittelet.buhaa
- Cage
kaveri eksyi nissanin osastolle kun ei osaa lukea
kunnolla ja sitten sen oli ihan pakko heittää
jotain tyhmää (muuhun kun ei pysty)
- Anonyymi
Paras nissan on se jota ei oo ikinä valmistettu.
- Anonyymi
Sunny dieselin kun saisi turbon kera niin olis elämä makeeta?
- Anonyymi
Veikkaisin että vanha nissan/datsun laurel. Eikös ne ollut varsin viattomia ja keräsivät kilometrejä ja ei ne vissiin olleet lahojakaan.
- Anonyymi
Primeraani piti ostaa uusi laturi kun tuo alkuperäinen teki lakon 350 tkm
on mittarissa. - Anonyymi
Leaf 2019 60 kWh -akulla.
- Anonyymi
Eikös se diesel Cherry ollut aika luotettava ja vakaa menijä aikoinaan.
- Anonyymi
GTR ilman muuta paras ja hyvä hinta/laatusuhde, mutta eihän sellaisiin Suomessa monellakaan ole varaa, eikä tietysti sovellu useimpien käyttötarkoitukseenkaan. Tavallisista P11 Primera oli vielä hyvännäköinen ja kestävä, 2l koneella kohtuullisesti kulkevakin. Tuskin moniakaan malleja yhtä paljon vielä liikenteessä. Omat vikansa niissäkin.
- Anonyymi
Top5 1. Nissan bluebird 2. 240z 3. 1600 4. 220 5. 240z
- Anonyymi
OMATOP10 DATSUN <NISSAN
DATSUNIT TOP5
1. 1600
2. 220
3. 240Z
4. 220
NISSANIT TOP5
1. BLUEBIRD
2. 200ZX
3. BLUEBIRD
4. BLUEBIRD
5. PRIMERA- Anonyymi
Bluebird ja datsuneista 100a
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579