Ei olisi uskonut, että "nyrkkeilysankari" Sylvester Stallone tyrmätään jossain leffakuvauksissa. Taitaa olla iso kolhu itsetunnolle!
http://www.stara.fi/?p=2348
Sylvester Stallone tyrmättiin!
21
16428
Vastaukset
- ööö daaa
No miks olis, sellasta sattuu ja työstä maksetaan.hyvin.
- daadadaada
...kiitää alla autostrada...
- annab
Syltyllä alkaa olla jo ikää !!!
Ja sattuuhan sitä aina vahinkoja, eikä syltty(Kavereiden kesken) mikään nekkailia ole, vaikka vahvalta näyttääkin.
Lasi leuka, loppujen lopuksi, näin tuumaan ??
Anna- itse asia
Sylttyhän taisi sillon seitkyt luvulla olla oikeekin nyrkkeilijä ja oliko jossain välisarjan tittelimatsissakin?mutta näin oon lukenu, että ossaa se lyyväkin.
- .,.,.
itse asia kirjoitti:
Sylttyhän taisi sillon seitkyt luvulla olla oikeekin nyrkkeilijä ja oliko jossain välisarjan tittelimatsissakin?mutta näin oon lukenu, että ossaa se lyyväkin.
Enpä ole tuommosta kuullut ikinä, eikä googlekaan löydä asiasta mitään. Ettet ole vaan unta nähnyt, tai sotkenut faktaa ja fiktiota =)
itse asia kirjoitti:
Sylttyhän taisi sillon seitkyt luvulla olla oikeekin nyrkkeilijä ja oliko jossain välisarjan tittelimatsissakin?mutta näin oon lukenu, että ossaa se lyyväkin.
Oikeassa elämässä syltty ei ole nyrkeilly. Ainoastaan elokuvis ja ne on hyviä ja vakuutavia ammatti taidolla ojaajan ansiosta.
- Raaka2
Eikös Dolph Lundgren (jonkun asteen kamppailu-urheiluharrastaja) pannut Stallonen pakettiin Rockyn kuvauksissa kun Stallone alkoi liikaa pullistella kuvaustauoilla? Kuvaukset kai jouduttiin keskeyttämään toipumisen ajaksi. Mulla ei ole todisteita, vain muistikuva tälläisesta legendasta.
- .,.,.,
Sylvester Stallone thought that it would be a good idea to have legitimate (rather than shadow) boxing in his fights with Dolph Lundgren. However, Lundgren's powerful punches gave Stallone some legitimate, albeit temporary rib and heart damage.
- Blasta
.,.,., kirjoitti:
Sylvester Stallone thought that it would be a good idea to have legitimate (rather than shadow) boxing in his fights with Dolph Lundgren. However, Lundgren's powerful punches gave Stallone some legitimate, albeit temporary rib and heart damage.
toihan on vaan et mitä siin leffassa tapahtu..
- nakki
Blasta kirjoitti:
toihan on vaan et mitä siin leffassa tapahtu..
Syltin omien sanojen mukaan hän kuukahti treeni-kuvauksissa "venäjällä" kanadan metsissä. Toki tähän vaikutti myös se, että valtaosa leffan iskuista annettiin perille asti. nelosen kuvauksissa jouduttiin pitämään melkein puolenvuoden tauko syltyn saikun takia
Voi uskokaa te kaikki mitä legendaa kirjotetaan....eiks Syltty hypänny oikeesti taistelijassa(Rambo1) sieltä kalliolta siihen puuhun ja sito vielä haavansakin....NO TOTTAKAI!!!!
- .....
JohnnyDePee kirjoitti:
Voi uskokaa te kaikki mitä legendaa kirjotetaan....eiks Syltty hypänny oikeesti taistelijassa(Rambo1) sieltä kalliolta siihen puuhun ja sito vielä haavansakin....NO TOTTAKAI!!!!
Sylvester Stallone teki kyseisen tempun oikeasti.(stallonehan tekee kaikki stuntitkin aina itse) Ja haavoittui. Etkö muka ole lukenut asiasta ? Se oli kansainvälisissä otsikoissa aikoinaan
- minä
JohnnyDePee kirjoitti:
Voi uskokaa te kaikki mitä legendaa kirjotetaan....eiks Syltty hypänny oikeesti taistelijassa(Rambo1) sieltä kalliolta siihen puuhun ja sito vielä haavansakin....NO TOTTAKAI!!!!
No ihan varmasti hyppäsi!!
- man
elokuvat on elokuvia ja todellisuus todellisuutta elokuvissa saa tehtyä kenestä tahansa tähden vaikka vanhasta villasukasta ei pidä sekoittaa sitä tosi elämään...
- tietoa on...
Rokin kuvauksissa, missä se "otteli" sitä venäläistä igoria vastaan, Igor paukutti stallonea kuonoon oikeen kunnolla.
- Steme
Ei siinä oo mitään ihmeellistä ei tarvii olla kovakaan isku oikeeaan paikkaa niin laumauttaa varmasti raskaan-sarjan maailmanmestarin vaikka ikää on vähä yli 30v ja mittaa 213cm ja kiloja 147
- pööö...
eikö sulla muita puheenaiheita ole!??! get a life!
- pöööö
eikö sulla oo
- Meikä
ei mikään ihme jos lähtee taju...
- vanhusta lyödään
Jopas on juttu. Siis 59 vuotiasta vanhusta lyötiin vahingossa oikeasti ja tämä kuukahti, mikä ihme se on? Tiesittekös että nyrkkeilyn suomen mestarikin on tyrmätty muutamaan otteeseen, ihan treeneissäkin?
- uutissähke
rocky on elokuva, ei dokumentti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466