Tiistai-huomenta !

kalja-kaisa

Täällä nyt oikee kalja-kaisa kirjoittaa.
Aamut alkavat olla ihan mukavia, kun kuuntelee kehoaan, eikä ole pöhnäinen olo.

Eilen olin vähän jouluostoilla, sitten pikku lenkki ja sauna. Telkusta tulee maanantaisin kolmoselta engl. sarja ”Doc Martin” ja vaikuttaa ihan mukavalta, vähänlaisestihan sellaista huumoria on tarjolla, joka ei ole valmiiks naurettua. Jännä tyyppi se Martin...

4 päivää joujuun...
Mukavaa tätäkin päivää kaikille!

12

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänään tuli 2 viikkoa raittiutta, sen kunniaksi en ota tänään. Muutin Kalle nimimerkin uuteen, koska oli jo toisen käytössä. Raitista päivää kaikille haluaville.

      • j.e.j

        jos juominen on ollut sinulle ongelma, niin 2 viikkoa ilman on hyvä startti. päivä kerrallaan....


      • Mussukka

        Sähän oot ajan hermolla ja rekisteröitynyt. Musta tuntuu ajanhaaskuulta käydä siellä, en ehkä osaisikaan. Mulle erittäin tärkeätä on olla juomatta, on tullut paljon sisältöä elämään ja onneksi juominen ei vaihtunut nettiriippuvuuteen tai olishan sekin parempi kuin örveltäminen ja puuduksissa herääminen. Paljon on täällä puhuttu päivä kerrallaan menemisestä, mulle se sopii, sinä valitset oman tiesi, mutta ehkä pahin on jo takana, nyt tulee ne isot asiat, ehkä voin ottaa, maksa on jo kunnossa, ilo ilman viinaa... kaikki tuo on mietittävä ja tehtävä ihan oma ratkaisu.
        Toivottavasti ratkaiset valintasi niin, että elämäsi on hyvää.


    • Kaikille! Tänään haluan olla onnellinen " useimmat ihmiset ovat juuri niin onnellisia kuin miksi he mielensä virittävät" ja tietenkin raittiina.

      • kalja-kaisa

        ”Mitä pimeämpi yö, sitä kauniimpi aamu”.
        (Z. Topelius)


    • Paté

      Minulla jatkuu taistelu oluenhimoa vastaan!
      Pientä edistystä on tapahtunut sillä tällä viikolla olen juonut vain muutaman pullon keppanaa.
      Saas nähdä miten Joulun aika sujuu...Taitaa olla paras ostaa jotain kuivaa valkkaria jääkaappiin (avovaimo tykkää sellaisista juomista) niin ei tule hinkua ryypätä itseään pöhnään.
      Tai no, ehkä ostan yhden sixbackin Jouluksi - ettei mene liian kireelle hermot.

      • kalja-kaisa

        Sitähän se on, taistelua kaljanhimoa vastaan.
        Hyvä suunta...onnea matkaan!

        ***
        ”Heikkoutensa tunnustavat vain vahvat”.


    • paranoidi

      kulunut raittiina. Vastaan tännekkin, on se raittius myös kohdallani sen verran iloinen asia, että vaikka kahteenkin ketjuun siitä ilomielin ilimoottaa.

    • aahoohoo

      se Doc Martin on mukava sarja ja se sietää kyllä toisenkin kattomisen.

      Omaa telkkariohjelmamakuani oon ihmetelly kun tykkään Ketusta. Mä en oo löytäny siitä mitään sellasta juttuu mikä siitä tekis muka niin kiinnostavan. Aina siinä on samat näyttelijät, aviopari ja kummallaki puolisolla on salarakas, jommalla kummalla puolisolla on rahat, toisella ahneet lapset aikasemmasta avioliitosta, ykskään ihminen ei osaa näytellä uskottavasti ja joka kerran mä sen katon. Mä teen eväät tohon pöydälle ja asetun sohvan nurkkaan ihan ku hautova kana. Ihmettä!

      Mut voishan sitä aikasa viettää huonomminki - esim höntäilemässä juottolasta toiseen.

      Tää mun iltaelämä vaikuttaa suht tylsältä mut se vaan vaikuttaa. Mä nautin siitä ja ihan selvin päin.

    • Mussukka

      Sytytin tuossa tuikut ja ajattelin, että koneelle sen jälkeen. Hyvä, että tulit takaisin, tule vaikka sata kertaa, siellä on kuitenkin tietty rehellisyys omaa itseään kohtaan. Olen minäkin huijannut itseäni, kuinkahan sitä pystyykään?
      Kun rehellisyys astuu peliin, monelle asialle voi tehdä jotain, "vaikuttaa". Älähän häviä minnekään.

    • åpoi

      vietän ja yskin, on meinaan semmone köhä ettei palijo nukuta yöllä
      on se kumma päivällä ei haittaa mutta heti ku maate menee nii on ku joku nykäsis harvaiskuisen koneen käyntiin köh..köh...
      ei kuiten pirtu tuu mieleen vaihtoehtosena lääkkeenä

    • Vielä ehdin ilmoitautuun,raitis päivä on tänään mullakin.Öitä kaikille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe