on juuri tämä?
Minulle V-M Loiri Sä sydämmeni joulun tuo
Sinulle rakkain joululaulu
17
1027
Vastaukset
- tonttu 2
sä sydämmeni Joulun teet
- tonttutyttö
Minulla tulee hyvä mieli, kun kuulen joulumaan. Jotenkin se on koskettava "joulumaa löytyy jokaiselta sydämestä eikä sinne matka kovin kauan kestä, kun joulumaa jokaiselta sydämestä löytyy.." ihan tarkkaan sanoja en muista
- QueenOfTheDawn
Se on ollut aina jotenkin sellainen suosikki ja myös rakkain joululaulu.
- paras
Nimittäin Tulkoon joulu.Varsinkin nyt, kun siitä on tullut toinenkin versio Petri Laaksosen version rinnalle...=).
Myös Tonttu on hyvä. - Saapas
Kaikki Janne Tulkin esittämät joululaulut ovat minulle rakkaita. Myös Jari Sillanpään esittämänä Sydämeeni joulun teet...
- piparisydän
Erioten Kari Tapion Joulun Tarina...ehkä myös Oi, Betlehem sä pienoinen...
- Amppari
Vesa-Matti Loirin " Sydämeeni joulun teet"
Tapani Kansan "Sylvian joululaulu" - rita
Tässä muutama.Michael Junior-Silent night,Panis Angelicus,Ave Maria(with Helmut Lotti)www.capitolmusic.de/xml/1/552681/5949432.html Tämä Michael laulaa muuten levyllään myös oman versionsa kappaleesta Il Mondo.www.capitolmusic.de/xml/1/3150300//discografie.html
Kotimaisista saan joulutunnelman Jari Sillanpään tai Arja Korisevan esittämänä Sydämeeni joulun teen sekä Arjan Tonttu.Myös Oi jouluyö esim. Jarin esittämänä(kuka hyvänsä mutta ei T.Kansa)- Suski
Mulle taas kelpaa tuosta Oi jouluyöstä VAIN Jussi Björlingin tai T.Kansan versiot.
Tarja turusen En etsi valtaa loistoa on myös suosikkini ja sitten nämä jo mainitut Sydämeeni joulunteet yms. - Rhanna
Suski kirjoitti:
Mulle taas kelpaa tuosta Oi jouluyöstä VAIN Jussi Björlingin tai T.Kansan versiot.
Tarja turusen En etsi valtaa loistoa on myös suosikkini ja sitten nämä jo mainitut Sydämeeni joulunteet yms.Arja Korisevan levyttämät joululaulut ovat vuosien varrella muodostuneet minulle hyvin rakkaiksi. Moni niistä saa liikuttumaan ihan kyyneliin saakka...Hyvänä esimerkkinä laulu "Lapsi tuoksuu joululta", jonka Arja esitti Jyväskylän konsertissa niin, että meni katsomoon tyttärensä luo ja lauloi hänelle. Arja perheineen sai tuon laulun lahjaksi Toivakan kunnalta jouluna 2002 kun he palasivat Kolumbiasta kotiin pieni tyttövauva mukanaan.
Helmut Lotilla on myös kauniita joululauluja, samoin kuin Il Divolla. Ehkä kaikkien aikojen rakkain joululaulu on kuitenkin Katri Helenan esittämä Joulumaa. Laulu joka on kulkenut mukanani lapsuuden jouluista aina tähänkin jouluun saakka.
- rita
Mikähän lie se laulu nimeltään minkä Jari Sillanpää esitti jossain telkussa esitetyssä konsertissa.Siinä laulaa lapsikuoro taustalla.Ei nyt tuu mieleen sitten millään sen nimi.Siinä lauletaan jotain että "lantin nälkääsi sait"...en oo varma oliko se noin.Oli minusta tosi kaunis biisi,mut liekö nyt aivan joululaulukaan.
- Pike
MAAILMAN LAPSET ; JARIN ESITTÄMÄNÄ,EI OLE JOULULAULU,MUTTA MUUTEN IHAHA KAPPALE
- rita
Kiitos paljon tiedosta.Näkyy olevan Jarin Onnenetsijä-levyllä mut multa puuttuu just tuo levy.
- Ansku
Sylvian joululaulu ja Me käymme joulun viettohon on mun lempparit.
- parhaat kaks
Arja Koriseva ja Jari Sillanpää kun esittävät joululauluja niin pakko sanoa ettei kukaan niitä hienommin tulkitse vaikka noin muuten en heidän musiikistaan pidäkään.
- esittämät
joululaulut.
- rita
Kertakaikkisen upea tulkinta Markkolan Tomilta on Varpunen jouluaamuna.Mahtava ääni Tomilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463088Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462881100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502515Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo492403Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581850- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä411616- 461535
- 261361