feikkiä koko äänestys

tutkintaan

taisi olla voittajan äänestys pelleilyä BB:ssä. BB:ssä eivät millään ole pystyneet laskemaan kaikkia ääniä noin lyhyessä ajassa. Eivät ole julkaisseet myöskään äänestysmääriä ja prosentteja tarkasti. Luulen, että äänestyksessä on otettu esim. ensimmäisten minuuttien äänet ja laskettu siitä sitten voittaja. Tai sitten ennakkoäänistä laskettu. Tällä kaavalla vain loppujen äänien lähettäjät ovat äänestäneet turhaan. Ja tulos ei ole ollut varma. Kun vertaa idolsien äänestykseen, siinä varattiin pitkä aika äänten laskuun. BB:ssä tätä ei tehty. Loppufinaalissa ei edes selvästi kerrottu kellon aikaa milloin äänestys päättyi. Taas huijattiin pieniä ihmisiä. Ei heti äänestyksen lopussa ole voitu sanoa varmaksi voittajaa. Tarkistuslaskutkin jäivät uupumaan. Mikä tässä on oikein totuus. Sen ainakin tiedän etten äänestä seuraavassa BB:ssä yhtään kertaa. Niin paljon tämä äänestystouhu jäi kaivelemaan. Varsinkaan, kun julkisuudessa ei ole suostuttu kommentoimaan asiaa.

9

1044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpö

      höpöhöpö

      • itsekin ihmetellyt

        toi juttu kuulostaa järkevältä. Itsekin olen ihmetellyt yhtälön toimivuutta ja todennut ettei noin voi mennä kuin BB:ssä sanotaan. Taidettin meitä hieman kusettaa.


    • Mitä ihmeen tarkistuslaskuja siinä vaaditaan kun laskentaa ei hoideta manuaalisesti? Miltähän vuosikymmeneltä sun tietsikka oikeen on jos et usko sen selviytyvän äänten rekisteröinistä ja lajittelusta reaaliajassa? Ei kai VIC20:een saa sentään nettiyhteyttä?

      Kyllä tulosten julkistaminen on mahdollista heti kun äänestys lopetetaan. Enkä toisaalta usko että tulosta olisi vääristelty. Jos tuotantoyhtiö alkaisi tällaisia turhia valituksia kommentoimaan niin se vasta huolestuttaisikin.

      • ymmärtävä

        niin ei pidä silloin kommentoida ymmärtävien puhetta.


      • ymmärtävä kirjoitti:

        niin ei pidä silloin kommentoida ymmärtävien puhetta.

        että mistä tässä sitten oli kysymys :)


      • äänestystä
        Cesar kirjoitti:

        että mistä tässä sitten oli kysymys :)

        miten se noin voi mennä. Olemme hoitaneet itsekin näitä hommia ja ei ole vielä keksitty miten subtv voi saada asian hoitumaan tuolla tavoin. Tämä on tietysti vain kilpailijan näkemys asiasta.


    • En tiedä miten noi äänet lasketaan,mutta ei ne idolsissakaan mielestäni mitään pitkää aikaa siihen laskuun varannu.Ne sano "hep" ja äänestää ei enää voinut.Eikö ne heti sen jälkeen mennyt hakemaan tuloksia...

    • Taas näitä tyyppejä

      Et olisi vaivautunut tällaista kirjoittamaan jos joku muu kuin Perttu olisi kisan voittanut, sinä olet varmaan se sama joka täällä koko ajan Perttua jaksaa mollata, muutkin on jo tyytynyt herran voittoon mikset sinäkin. Älypää... varmaan Tiina itse vinkumassa...

    • Vihdin mies

      Ei lopputulosta mielestäni voi manipuloida. Jotain välipylväitä jne. varmaan on vähän retusoitu soittovimman aikaansaamiseksi, mutta se kuului pelin henkeen. Markkinavoimat jylläävät ja rahat pois lurjuksilta ... Totaalinen äänten manipulointi saattaisi viettää subtv:n tiukassa paikasa Oikeusaliin, jos joku alkaisi penkoa asioita.

      Cesar lienee oikeassa. Nykytekniikalla on nopeus valttia. Eihän vaaleissakaan kestä pitkään, kunhan äänet ovat vaan manuaalisesti laskettu.

      Miksi kommentoimaan ? Voittaja on löytynyt that's it.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe