Siis miten saan ylä -ja alaindeksin? Esimerkiks jos haluaisin numeron 3 yläindeksiin, niin miten se tehdään?
Miten saan yläindeksin..
12
13567
Vastaukset
- Trö
Yläindeksin saat painamalla Ctrl Vaihto -merkki.Takaisin pääsee painamalla saman näppäinyhdistelmän. Alaindeksin saat Ctrl -merkki.
- ezjoy
Sori, mut en tajunnu oikeen..? :( Voitko selittää jotenkin helpommalla tavalla niin et ymmärrän?
- Anonyymi
Kaikki ongemat katoaa kuin poistaa windowsin.
Mun oli pakko vaihtaa Linux Mintiin kun W10 oli jumissa jatkuvasti,
- seuraavilla
näppäinyhdistelmillä neliö- ja kuutiomerkit:
Num Lock -valo päälle (huom, ei toimi muuten)
ja oikeanpuoleisilla numeronäppäimillä (ei toimi vaakasuorassa olevilla numeroilla)
252 = ³ ja sitten taas
253 = ².
Kaikkein helpoin tapa kun pistää numerot vaan muistiin kunnes oppii ulkoa.- unohdin
että alt-näppäimen pitää olla pohjassa numeroita näpytellessä. Korjaa,n jos tästä vaikka jollekin joskus apua, vaikka asianomainen avun jo alla saikin:
eli
Num lock -valo päälle ja oikeanpuoleiset nronäppäimet
alt 252 =³
alt 253 =²
Sori!
- valikon kautta
Muotoile -valikon kautta:
Muotoile - Fontti - ruksi ruutuun yläindeksi. Käy kirjoittmassa 2 ja samaa kautta ottamassa ruksi pois ruudusta kun jatkat normaalia tekstiä.- ezjoy
Kiitos Sulle! Ongelma ratkesi.
- Poro1
lisää - merkki ja etsi sieltä se yläindeksi....
:) - Anonyymi
copy-pastella jostain valmiista tekstistä...
- Anonyymi
Alaindeksi: Valitse ensin kohdeteksti, sitten paina ja pidä Ctrl ja Shift pohjaan ja näpäytä "0" merkkiä (joka on näppäinen "9" oikealla puolella).
Yläindeksi: Valitse ensin kohdeteksti, sitten paina ja pidä Ctrl pohjaan ja näpäytä " " merkkiä (joka on nolla näppäimen oikealla puolella). - Anonyymi
Word-palstalla kun ollaan, niin vastaan että nuo saa siitä fontin (=kirjasimen?) valinnoista. Siellä on ne x2-painikkeet, jossa se kakkonen on ylä- ja alaindeksinä. Luultavasti voinee melkeinpä arvata kummasta kumpikin tulee.
- Anonyymi
Oho, jaa oli 15 vuotta vanhaan ketjuun joku lopulta hoksannut ratkaisun. Copy-paste, jumaliste. Mutta tota niin no joo, ehkä joku ei vieläkään ole osannut noita laittaa niin mikä ettei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906