elikkä mistä ton voi ladata?
CS 1.6, Half-Life 1: Engine Update
7
484
Vastaukset
Eikös se Steamin kökkäle sen ite lataa.
- pena
jep nii taitaaki.mutta miten ton CS saa lisättyä siihe steamin games hommaan?
- prklhomoo
pena kirjoitti:
jep nii taitaaki.mutta miten ton CS saa lisättyä siihe steamin games hommaan?
paitsi jos olet 10 wee pelle joka tuhmaa rahansa karkkii
- pena
prklhomoo kirjoitti:
paitsi jos olet 10 wee pelle joka tuhmaa rahansa karkkii
jee vittu kyllä sä vittun teini homo pelle vittu tiiät vittu...
- ...
prklhomoo kirjoitti:
paitsi jos olet 10 wee pelle joka tuhmaa rahansa karkkii
Tuhlata 25euroa tuohon, osta HL alekopasta parilla eurolla ja lataa countteri netistä, ihan laillisesti (myös source). Sitten vaan peltsimään, näin olen itse tehnyt.
PS. mitä on rahan tuhmaaminen? Taidat itse olla 10v penikka, joka oli sokerihumalassa tätä kirjoittaessa. - half life
... kirjoitti:
Tuhlata 25euroa tuohon, osta HL alekopasta parilla eurolla ja lataa countteri netistä, ihan laillisesti (myös source). Sitten vaan peltsimään, näin olen itse tehnyt.
PS. mitä on rahan tuhmaaminen? Taidat itse olla 10v penikka, joka oli sokerihumalassa tätä kirjoittaessa.Ostin half.life anthologyn ja en pysty pelaamaan c-s:ssää. Mikä avuksi?
- Nimetön
... kirjoitti:
Tuhlata 25euroa tuohon, osta HL alekopasta parilla eurolla ja lataa countteri netistä, ihan laillisesti (myös source). Sitten vaan peltsimään, näin olen itse tehnyt.
PS. mitä on rahan tuhmaaminen? Taidat itse olla 10v penikka, joka oli sokerihumalassa tätä kirjoittaessa.mistäs ton CS voi ladata netistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511