Grammy

Carey

Mariah Carey on saanut 8 ehdokkuutta arvostetuista Grammy-palkinnoista.

Vuoden albumi - The Emancipation of Mimi
Vuoden laulu - We Belong Together
Vuoden äänilevy - We Belong Together
Naispoplauluesitys - It's Like That
NaisRnBlauluesitys - We Belong Together
Paras traditionaalinen lauluesitys - Mine Again
Paras RnB laulu - We Belong Together
Nykypäivän paras RnB albumi - The Emancipation of Mimi

Onneksi olkoon! Toivottavasti Mimi nappaa ainakin yhden, hän on saanut 'vain' 2 Grammya vuonna 91. Nyt olisi hänen aika voittaa, onhan hän tehnyt niin loistavaa työtä uudella levyllään.

41

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti

      1. Record of the Year:
      "We Belong Together," Mariah Carey;
      "Feel Good Inc.," Gorillaz featuring De La Soul;
      "Boulevard of Broken Dreams," Green Day;
      "Hollaback Girl," Gwen Stefani;
      "Gold Digger," Kanye West.

      2. Album of the Year:
      "The Emancipation of Mimi," Mariah Carey;
      "Chaos and Creation in the Backyard," Paul McCartney;
      "Love. Angel. Music. Baby.," Gwen Stefani;
      "How to Dismantle an Atomic Bomb," U2;
      "Late Registration," Kanye West.

      3. Song of the Year:
      "Bless the Broken Road," Bobby Boyd, Jeff Hanna & Marcus Hummon, (Rascal Flatts);
      "Devils & Dust," Bruce Springsteen, (Bruce Springsteen);
      "Ordinary People," W. Adams & J. Stephens, (John Legend);
      "Sometimes You Can't Make It on Your Own," U2;
      "We Belong Together," J. Austin, M. Carey, J. Dupri & M. Seal, (D. Bristol, K. Edmonds, S. Johnson, P. Moten, S. Sully & B. Womack) (Mariah Carey).

      5. Female Pop Vocal Performance:
      "It's Like That," Mariah Carey; "
      Since U Been Gone," Kelly Clarkson;
      "Good Is Good," Sheryl Crow;
      "I Will Not Be Broken," Bonnie Raitt;
      "Hollaback Girl," Gwen Stefani.

      23. Female R&B Vocal Performance:
      "1 Thing," Amerie;
      "Wishing on a Star," Beyonce;
      "We Belong Together," Mariah Carey;
      "Free Yourself," Fantasia;
      "Unbreakable," Alicia Keys.


      26. Traditional R&B Vocal Performance:
      "Mine Again," Mariah Carey;
      "Summertime," Fantasia;
      "A House Is Not a Home," Aretha Franklin;
      "If I Was Your Woman," Alicia Keys;
      "Stay With You," John Legend.


      28. R&B Song:
      "Cater 2 U," Rodney Jerkins, Beyonce Knowles, Ricky Lewis, Kelly Rowland, Robert Waller & Michelle Williams, (Destiny's Child);
      "Free Yourself," Craig Brockman, Missy Elliott & Nisan Stewart, (Fantasia);
      "Ordinary People," W. Adams & J. Stephens, (John Legend);
      "Unbreakable," Garry Glenn, Alicia Keys, Harold Lily & Kanye West, (Alicia Keys);
      "We Belong Together," J. Austin, M. Carey, J. Dupri & M. Seal, (D. Bristol, K. Edmonds, S. Johnson, P. Moten, S. Sully & B. Womack, (Mariah Carey).


      30. Contemporary R&B Album:
      "Touch," Amerie;
      "The Emancipation of Mimi," Mariah Carey;
      "Destiny Fulfilled," Destiny's Child;
      "Turning Point," Mario;
      "O," Omarion.

      Mitkä ovat Mariahin voittomahdollisuudet? Female R&B Vocal Performance on varma voitto. Female Pop Vocal Performance taitaa mennä Kelly Clarksonille. Miksi It's Like That ja Mine Again ovat saaneet ehdokkuuden? Albun Of The Year ja Record Of The Year ovat aika varmoja voittoja.

      • Thomas

        Mariah myös esiintyy tämän vuoden Grammy-gaalassa (ilmeisesti gospel-kuoron kanssa). Toivottavasti muutama palkintokin osuu kohdalle!


      • Honey.B.Fly
        Thomas kirjoitti:

        Mariah myös esiintyy tämän vuoden Grammy-gaalassa (ilmeisesti gospel-kuoron kanssa). Toivottavasti muutama palkintokin osuu kohdalle!

        Kolme tuli kotiin ja se on enemmän mitä Mariahilla oli sitä ennen. Ihan hyvä saavutus, vaikka mielestäni Mariah olisi ansainnut ainakin The Song Of The Year ja The Record Of The Year, mutta eipä sille enää mitään voi.


      • MLIYL
        Honey.B.Fly kirjoitti:

        Kolme tuli kotiin ja se on enemmän mitä Mariahilla oli sitä ennen. Ihan hyvä saavutus, vaikka mielestäni Mariah olisi ansainnut ainakin The Song Of The Year ja The Record Of The Year, mutta eipä sille enää mitään voi.

        ...anneta grammyjä. Edelliset kolme palkontoa oli pakko antaa. Jos Mariah ei olisi tehnyt niin loistavaa comebackiä, hän ei olisi voittanut ainuttakaan palkiontoa.


      • iikken
        MLIYL kirjoitti:

        ...anneta grammyjä. Edelliset kolme palkontoa oli pakko antaa. Jos Mariah ei olisi tehnyt niin loistavaa comebackiä, hän ei olisi voittanut ainuttakaan palkiontoa.

        Onko sulla enempää tietoa tästä?


      • MLYL
        iikken kirjoitti:

        Onko sulla enempää tietoa tästä?

        ...ja olen sen jossain keskustelussa muinoin esittänyt ja sain siitä haukut, joten taidan pitää tiedon itselläni, koska ei sitä kukaan uskoisi, if you don't mind. En halua enää ainuttakaan "et tiedeä Mariahista mitään" -kommenttia, varsinkaan sinulta.


      • Honey.B.Fly
        MLYL kirjoitti:

        ...ja olen sen jossain keskustelussa muinoin esittänyt ja sain siitä haukut, joten taidan pitää tiedon itselläni, koska ei sitä kukaan uskoisi, if you don't mind. En halua enää ainuttakaan "et tiedeä Mariahista mitään" -kommenttia, varsinkaan sinulta.

        muotoile se asiallisesti, niin tuskin sanon mitään. Luultavasti se sisältää jotain "Mariahia ei arvosteta alalla, hänen biisejään pidetään huonoina, hän on ehdolla vain myytyjen levyjen ansiosta..", vai olenko väärässä?


      • MLIYL
        Honey.B.Fly kirjoitti:

        muotoile se asiallisesti, niin tuskin sanon mitään. Luultavasti se sisältää jotain "Mariahia ei arvosteta alalla, hänen biisejään pidetään huonoina, hän on ehdolla vain myytyjen levyjen ansiosta..", vai olenko väärässä?

        ...pääsyy on avioliitto Mottolan kanssa.


      • vaikka näin,
        MLIYL kirjoitti:

        ...pääsyy on avioliitto Mottolan kanssa.

        että tuskinpa henkilökohtaisia asioita huomiodaan musiikkipalkintoja jakaessa. Vai kuulutko sinä Grammy-instituutioon?


      • MLIYL
        vaikka näin, kirjoitti:

        että tuskinpa henkilökohtaisia asioita huomiodaan musiikkipalkintoja jakaessa. Vai kuulutko sinä Grammy-instituutioon?

        ...takia olisin mielummin pitänyt asian itselläni.


      • tyyppi
        MLIYL kirjoitti:

        ...takia olisin mielummin pitänyt asian itselläni.

        Hän valittaa siitä, miten jotkut eivät kestä kritiikkiä, muttei itse kestä sitä tipan tippaa. Minä vain ihmettelin, miten henk.koht. asiat voivat vaikuttaa musiikinpalkintoon ja hän vetää herneet nenään.


      • MLIYL
        tyyppi kirjoitti:

        Hän valittaa siitä, miten jotkut eivät kestä kritiikkiä, muttei itse kestä sitä tipan tippaa. Minä vain ihmettelin, miten henk.koht. asiat voivat vaikuttaa musiikinpalkintoon ja hän vetää herneet nenään.

        Minulle ladellaan loukkauksia joka toisessa viestissä, mutta en siitä huolimatta hauku muita. Tämä on hullua.


      • .......
        MLIYL kirjoitti:

        Minulle ladellaan loukkauksia joka toisessa viestissä, mutta en siitä huolimatta hauku muita. Tämä on hullua.

        Sinulla on pieni ongelma Whitfan. Et pysty erottamaan loukkauksia kritiikistä. Heti, kun sinulle antaa kritiikkiä (esim. että kunnioittaisit muiden mielipiteitä), se on sinusta valittamista. Ja kuitenkin itse sanoit jossain topikissa, miten törkeästi jotkut kirjoittelevat joskus, vaikka itse kirjoitat yhtä törkeästi välillä.


      • MLIYL
        ....... kirjoitti:

        Sinulla on pieni ongelma Whitfan. Et pysty erottamaan loukkauksia kritiikistä. Heti, kun sinulle antaa kritiikkiä (esim. että kunnioittaisit muiden mielipiteitä), se on sinusta valittamista. Ja kuitenkin itse sanoit jossain topikissa, miten törkeästi jotkut kirjoittelevat joskus, vaikka itse kirjoitat yhtä törkeästi välillä.

        Haukkuminen idiootiksi ja itsekeskeiseksi ja god knows millä kaikilla muilla haukkumanimillä olet minua kutsunut aikaisemmin ei ole kritisoimista. Sinulla on pieni ongelma....., et pysty jättämään minua rauhaan.


      • Honey.B.Fly
        MLIYL kirjoitti:

        Haukkuminen idiootiksi ja itsekeskeiseksi ja god knows millä kaikilla muilla haukkumanimillä olet minua kutsunut aikaisemmin ei ole kritisoimista. Sinulla on pieni ongelma....., et pysty jättämään minua rauhaan.

        Saanko nyt vielä kysyä, että miten Mottolan ja Mariahin avioliitto Grammyjen saamisessa vaikuttaa? Onko Mottola jotenki vaikuttava tekijä näissä asioissa, että hän pystyy terrorisoimaan Mariahin mahdollisuuksia voittaa, vai eikö komitea katso hyvällä heidän avioliittoaan? Vaikka en kyllä tiedä miksi henkilökohtaiset asiat vaikuttaisivat palkinnon saamiseen. Joten jos voisit valaista vielä tarkemmin. Danke.


      • MLIYL
        Honey.B.Fly kirjoitti:

        Saanko nyt vielä kysyä, että miten Mottolan ja Mariahin avioliitto Grammyjen saamisessa vaikuttaa? Onko Mottola jotenki vaikuttava tekijä näissä asioissa, että hän pystyy terrorisoimaan Mariahin mahdollisuuksia voittaa, vai eikö komitea katso hyvällä heidän avioliittoaan? Vaikka en kyllä tiedä miksi henkilökohtaiset asiat vaikuttaisivat palkinnon saamiseen. Joten jos voisit valaista vielä tarkemmin. Danke.

        ...nyt selvittää tätä asiaa. Haukut siitä saa kuitenkin. Unohda koko homma.


      • Honey.B.Fly
        MLIYL kirjoitti:

        ...nyt selvittää tätä asiaa. Haukut siitä saa kuitenkin. Unohda koko homma.

        No olipa taas tosi fiksua ensin mainita asiasta, mutta sitten "en mä kerrokaan...".


      • MLIYL
        Honey.B.Fly kirjoitti:

        No olipa taas tosi fiksua ensin mainita asiasta, mutta sitten "en mä kerrokaan...".

        ...minun on sitä tietoa luovutaa, koska ei sitä uskota - ei uskottu edellisellä kerralla, eikä varmasti nytkään. Avoiliitto Mottolan kanssa on pääsyy siihen, miksi Mariahille ei anneta grammyjä. Laita nyt vielä se "et tiedä Mariahista mitään" kommentti.


      • Honey.B.Fly
        Honey.B.Fly kirjoitti:

        No olipa taas tosi fiksua ensin mainita asiasta, mutta sitten "en mä kerrokaan...".

        No en mä oo sitä laittamas, älä pelkää. Ja jos mä nyt oon käsittänyt oikein, tää asia ei sinänsä koske Mariahia. Tai siis, että Mottolaa lähinnä? No onko se jossain toisessa keskustelussa vielä, että voisin käydä katsomassa sen sieltä?


      • Honey.B.Fly
        Honey.B.Fly kirjoitti:

        No olipa taas tosi fiksua ensin mainita asiasta, mutta sitten "en mä kerrokaan...".

        Koska haluaisin mieluusti kuulla lisää tästä aiheesta. Olen aina ihmetellyt, että miten Mariah aina jätetään ilman pystiä. Vaikka esim. Daydream albumi mielestäni ansaitsi niitä.


      • kutsumista
        MLIYL kirjoitti:

        Haukkuminen idiootiksi ja itsekeskeiseksi ja god knows millä kaikilla muilla haukkumanimillä olet minua kutsunut aikaisemmin ei ole kritisoimista. Sinulla on pieni ongelma....., et pysty jättämään minua rauhaan.

        pyysin sinulta jo anteeksi. Sanoin sinua itsekeskeiseksi, sillä sinä OLET itsekeskeinen, ainakin täällä foorumilla. Se ei ollut haukkumista. Käyttäydyt kuin sinun mielipiteesi olisi jokin yleinen totuus etkä kunnioita muiden mielipiteitä, jos ne eivät ole sinulle mieleen. Ja se piirre kannattaisi muuttaa, ihan oikeasti.

        Minun osaltani tämä riita jää tähän. Toivottavasti opit kunnioittamaan muita, niin kaikilla on mukavempi olla. Ja jos et ja vastaat tähän viestiin välinpitämättömästi, niin olen ainakin yrittänyt. Hyvää jatkoa.


      • MLIYL
        kutsumista kirjoitti:

        pyysin sinulta jo anteeksi. Sanoin sinua itsekeskeiseksi, sillä sinä OLET itsekeskeinen, ainakin täällä foorumilla. Se ei ollut haukkumista. Käyttäydyt kuin sinun mielipiteesi olisi jokin yleinen totuus etkä kunnioita muiden mielipiteitä, jos ne eivät ole sinulle mieleen. Ja se piirre kannattaisi muuttaa, ihan oikeasti.

        Minun osaltani tämä riita jää tähän. Toivottavasti opit kunnioittamaan muita, niin kaikilla on mukavempi olla. Ja jos et ja vastaat tähän viestiin välinpitämättömästi, niin olen ainakin yrittänyt. Hyvää jatkoa.

        Onko itsekeskeiseksi kutsuminen sinun mielestäsi haukkumista vai kritisoimista? Mariahin sanoin: It is sad yet predictable that you would use my name at this time to reinvent past incidents. It is in my heart to forgive and I will keep you in my prayers."


      • kritisoimista.
        MLIYL kirjoitti:

        Onko itsekeskeiseksi kutsuminen sinun mielestäsi haukkumista vai kritisoimista? Mariahin sanoin: It is sad yet predictable that you would use my name at this time to reinvent past incidents. It is in my heart to forgive and I will keep you in my prayers."

        Ei haukkumista. Toki ihmiset voivat käsittää asiat eri tavalla, mutta minusta tuo oli puhdasta kritisoimista.

        Ei viitsitä enää riidellä, ok? Tämä palsta on parissa päivässä täyttynyt riitaviesteistä.

        Samoin.


      • MLIYL
        kritisoimista. kirjoitti:

        Ei haukkumista. Toki ihmiset voivat käsittää asiat eri tavalla, mutta minusta tuo oli puhdasta kritisoimista.

        Ei viitsitä enää riidellä, ok? Tämä palsta on parissa päivässä täyttynyt riitaviesteistä.

        Samoin.

        ...näyttää olevan eri käsitys siitä, mikä on haukkumista ja minkä on kritioimista. Kaikki minun negatiivis sävytteiset viestit ovat haukkumista, mutta sinun "olet itsekeskeinen idiootti" viestisi on vain kritisoimista.


    • MLIYL

      ...jo aikaisemmin lukemaan kyseisen ketjun, jossa tieto on. Et näköjään ole tehnyt sitä.

      • Honey.B.Fly

        ilmeisesti kyseinen viesti on jäänyt huomiotta tms. Joten jos voisit ystävällisesti laittaa vaikka linkin kyseiselle sivulle, kiitos!


      • MLIYL

      • Honey.B.Fly
        MLIYL kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000150&posting=22000000013890355&view_mode=flat

        Löysin sen jo. No on kyllä outoa jos tuo on se syy, miksi Carey ei palkintoja saa. Siis miten Carey on sitten suututtanut komitean? Ja en kyllä ymmärrä miksi olisin sinut tästä haukkunut...? Jos vaan millään jaksaisit, niin voisitko kertoa tästä kaiken mahdollisen? Kiinnostaa nimittäin tietää, koska mielestäni on huutava vääryys, että Mimi ei itselleen kuuluvia palkintoja saa!


    • sanonut...

      ...että kaikki sinun negatiivis sävytteiset viestit ovat asiattomia. Ainoastaan se, kun sanoit iikenin levyhyllyn olevan täynnä paskaa, oli todella törkeää. Sitä idioottia pyysin jo anteeksi ja itsekeskein olet ollut, kun sanoit että iiken joku päivä tajuaa minkälaista paskaa hänen levyhyllyssään on, ihan kuin sinun käsityksesi hyvästä on joku yleinen totuus.

      • MLIYL

        ...tämä tappelu yhden lauseen takia. Get over it. Olen jo myöntänyt, että minulla menee joskus överiksi. Mitä vielä haluat?


      • että...
        MLIYL kirjoitti:

        ...tämä tappelu yhden lauseen takia. Get over it. Olen jo myöntänyt, että minulla menee joskus överiksi. Mitä vielä haluat?

        ...tämä riitely loppuu.


      • Honey.B.Fly
        MLIYL kirjoitti:

        ...tämä tappelu yhden lauseen takia. Get over it. Olen jo myöntänyt, että minulla menee joskus överiksi. Mitä vielä haluat?

        tosiaan, voisitko kertoa lisää tuosta Grammy jutusta? I would appriciate it.


      • MLIYL
        Honey.B.Fly kirjoitti:

        tosiaan, voisitko kertoa lisää tuosta Grammy jutusta? I would appriciate it.

        ...asiaa ja kerron sitten.


      • Honey.B.Fly
        MLIYL kirjoitti:

        ...asiaa ja kerron sitten.

        Let me know asap.


      • Honey.B.Fly
        MLIYL kirjoitti:

        ...asiaa ja kerron sitten.

        Kuvittelin jo, että se olis täällä :/ En jaksa odottaa!


      • iikken
        Honey.B.Fly kirjoitti:

        Kuvittelin jo, että se olis täällä :/ En jaksa odottaa!

        Koska saa vastauksia??


      • MLIYL
        iikken kirjoitti:

        Koska saa vastauksia??

        Eipä minulla ole oikein uutta kerrotavaa. Jotain kitkaa Mariahin ja Grammy- instituution välillä on. En ole tosin enää varma, johtuuko se boikotoinnista tai Mariahin sanomisista. Yksi syy voi olla, että Mariahin musiikki ei ole tarpeeksi laadukasta grammyjen voittamiselle. Itse en usko tähän ollenkaan.


      • Honey.B.Fly
        MLIYL kirjoitti:

        Eipä minulla ole oikein uutta kerrotavaa. Jotain kitkaa Mariahin ja Grammy- instituution välillä on. En ole tosin enää varma, johtuuko se boikotoinnista tai Mariahin sanomisista. Yksi syy voi olla, että Mariahin musiikki ei ole tarpeeksi laadukasta grammyjen voittamiselle. Itse en usko tähän ollenkaan.

        En kyllä minäkään usko tuohon viimeiseen, koska silloin ei Beyoncékaan voittaisi palkinnon palkintoa, mutta voitti kuitenkin yhdellä kerralla saman verran mitä Mariah on voittanut koko urallaan. Tämä kyllä mielestäni osoittaa, että jotain hämärää tässä tilanteessa on. Enkä nyt tarkoita, että Mariahin olisi kuulunut kaikki palkinnot voittaa, missä on ollut ehdolla, mutta esimerkiksi One Swwet Day ei saanut palkintoa, mikä oli mielestäni JÄRKYTTÄVÄÄ! Samaten We Belong Together.. En osaa edes sanoa mitään, sillä niin törkeää tämä mielestäni on. Muutenkin Daydream ja The Emancipation Of Mimi ansaitsivat monia palkintoja, mutta Daydream sai nolla ja The Emancipation Of Mimi "vain" 3. Tärkeät palkinnot on aina mennyt Mariahilta ohi.


      • MLIYL
        Honey.B.Fly kirjoitti:

        En kyllä minäkään usko tuohon viimeiseen, koska silloin ei Beyoncékaan voittaisi palkinnon palkintoa, mutta voitti kuitenkin yhdellä kerralla saman verran mitä Mariah on voittanut koko urallaan. Tämä kyllä mielestäni osoittaa, että jotain hämärää tässä tilanteessa on. Enkä nyt tarkoita, että Mariahin olisi kuulunut kaikki palkinnot voittaa, missä on ollut ehdolla, mutta esimerkiksi One Swwet Day ei saanut palkintoa, mikä oli mielestäni JÄRKYTTÄVÄÄ! Samaten We Belong Together.. En osaa edes sanoa mitään, sillä niin törkeää tämä mielestäni on. Muutenkin Daydream ja The Emancipation Of Mimi ansaitsivat monia palkintoja, mutta Daydream sai nolla ja The Emancipation Of Mimi "vain" 3. Tärkeät palkinnot on aina mennyt Mariahilta ohi.

        Grammyjä myönnetään kaiken lisäksi mielellään sellaisille artisteille, jotka osallistuvat omien kappaleidensa tekoon. 90- luvulla oli kuitenkin paljon kilpailua, joten en usko, että Mariah olisi saanut niin hirveästi palkintoja, jos tilanne olisi normaali. Se, että Mariahin musiikki olisi paskaa, ei voi olla syy siihen, että Mariah ei voita grammyjä.

        Edellisessä gaalassa Mariah sai vain jätteet ja nekin siksi, koska ne oli käytännössä pakko antaa.

        Toisaalta ei Mariahin musiikki kovin uranuurtavaa ole koskaan ollut. Monet kappaleista on moneen kertaan kierrätettyjä.

        Grammy- instituutio on aina inhonnut Mariahia ja inhoaa vieläkin.


      • Honey.B.Fly
        MLIYL kirjoitti:

        Grammyjä myönnetään kaiken lisäksi mielellään sellaisille artisteille, jotka osallistuvat omien kappaleidensa tekoon. 90- luvulla oli kuitenkin paljon kilpailua, joten en usko, että Mariah olisi saanut niin hirveästi palkintoja, jos tilanne olisi normaali. Se, että Mariahin musiikki olisi paskaa, ei voi olla syy siihen, että Mariah ei voita grammyjä.

        Edellisessä gaalassa Mariah sai vain jätteet ja nekin siksi, koska ne oli käytännössä pakko antaa.

        Toisaalta ei Mariahin musiikki kovin uranuurtavaa ole koskaan ollut. Monet kappaleista on moneen kertaan kierrätettyjä.

        Grammy- instituutio on aina inhonnut Mariahia ja inhoaa vieläkin.

        Mariah kyllä osallistuu itsekin biisiensä tekoon. Esim. #1-sinkuistaan Mariah on tehnyt tai ainakin osallistunut niiden tekoon 16/17. Ja esimerkiksi Butterfly albumilla lähes jokainen biisi on PELKÄSTÄÄN Mariahin sanoittama ja koska Mariah ei osaa soittaa soittimia (jotenkin pianoa) hän yleensä menee jonkun pianistin kanssa studioon ja he tekevät yhdessä töitä. Eli pianistin nimikin pitää laittaa tekijöihin.


      • MLIYL
        Honey.B.Fly kirjoitti:

        Mariah kyllä osallistuu itsekin biisiensä tekoon. Esim. #1-sinkuistaan Mariah on tehnyt tai ainakin osallistunut niiden tekoon 16/17. Ja esimerkiksi Butterfly albumilla lähes jokainen biisi on PELKÄSTÄÄN Mariahin sanoittama ja koska Mariah ei osaa soittaa soittimia (jotenkin pianoa) hän yleensä menee jonkun pianistin kanssa studioon ja he tekevät yhdessä töitä. Eli pianistin nimikin pitää laittaa tekijöihin.

        ...väittänyt, että Mariah ei osallistu omien biisiensä tekoon?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe