Millä ohjelmalla pystyisin leikkaamaan .avi tai .mpg videopätkiä?? Että jos vaikka pitäs saada avi tiedostosta 10 sekuntia videokuvaa keskeltä koko tiedostoa, niin mikä ohjelma tähän soveltuu parhaiten??
avi:n leikkaus
4
212
Vastaukset
- on ilmainen
ja sillä hoituu helposti. Olen käyttänyt itse jo muutaman vuoden. http://www.virtualdub.org
- saa.
ei se suostu avaamaan kaikkia mpg tiedostojani, vain osan??? Herjaa sitte vaan jotain???
- ei toimi
saa. kirjoitti:
ei se suostu avaamaan kaikkia mpg tiedostojani, vain osan??? Herjaa sitte vaan jotain???
virtualdubissa kun sen käyttö vaatis lisenssin. TMPGenc on millä voi ainakin jotain tehdä mpeg2 tiedostoille...
ei toimi kirjoitti:
virtualdubissa kun sen käyttö vaatis lisenssin. TMPGenc on millä voi ainakin jotain tehdä mpeg2 tiedostoille...
TMPGEnciä olen käyttänyt ja toimii. On kylläkin sellainen muistikuva, että se pakkaa videot uudelleen eli varsin hidas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496370
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284407- 982885
- 412267
- 332072
- 542020
- 1091850
- 221749
- 271552
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311491