Voiko netin kautta tilata jostain liikkeestä palapelejä?Onko kellään tietoa?
netistä palapelejä
6
5771
Vastaukset
- miksi maksaa?
Voihan niitä pelata suoraan täällä netissä.
- hellu
TAULUJA!!
- kuin lattialla
Itse teen 1500-5000 palan palapelejä, ja ei niitä jaksa nyhrätä netissä... Ei tietokoneella voi kaikkia harrastuksia korvata.
- nii-i
kuin lattialla kirjoitti:
Itse teen 1500-5000 palan palapelejä, ja ei niitä jaksa nyhrätä netissä... Ei tietokoneella voi kaikkia harrastuksia korvata.
Heittää palan vähän sinneppäin niin se loksahtaa heti kohdalleen. Itse tehden saa vähän asetella joskus.
Itse tein "tauluja" palapeleistä ilman kehyksiä lakkaamalla valmiin pelin päältä. Se liimaantui sillä kiinni itsestään. Lakka piti olla jotain tiettyä, ettei kuva liukene alta pois. - .....,,,
nii-i kirjoitti:
Heittää palan vähän sinneppäin niin se loksahtaa heti kohdalleen. Itse tehden saa vähän asetella joskus.
Itse tein "tauluja" palapeleistä ilman kehyksiä lakkaamalla valmiin pelin päältä. Se liimaantui sillä kiinni itsestään. Lakka piti olla jotain tiettyä, ettei kuva liukene alta pois.palapelejä. Kannattaa kierrellä katsomassa. Parilla eurolla sai hienoja palapelejä.
kuin lattialla kirjoitti:
Terve.
Mistä sais koko maailman kartan
palapelinä, missä olis maiden liput
reunalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986