Voiko netin kautta tilata jostain liikkeestä palapelejä?Onko kellään tietoa?
netistä palapelejä
6
5810
Vastaukset
- miksi maksaa?
Voihan niitä pelata suoraan täällä netissä.
- hellu
TAULUJA!!
- kuin lattialla
Itse teen 1500-5000 palan palapelejä, ja ei niitä jaksa nyhrätä netissä... Ei tietokoneella voi kaikkia harrastuksia korvata.
- nii-i
kuin lattialla kirjoitti:
Itse teen 1500-5000 palan palapelejä, ja ei niitä jaksa nyhrätä netissä... Ei tietokoneella voi kaikkia harrastuksia korvata.
Heittää palan vähän sinneppäin niin se loksahtaa heti kohdalleen. Itse tehden saa vähän asetella joskus.
Itse tein "tauluja" palapeleistä ilman kehyksiä lakkaamalla valmiin pelin päältä. Se liimaantui sillä kiinni itsestään. Lakka piti olla jotain tiettyä, ettei kuva liukene alta pois. - .....,,,
nii-i kirjoitti:
Heittää palan vähän sinneppäin niin se loksahtaa heti kohdalleen. Itse tehden saa vähän asetella joskus.
Itse tein "tauluja" palapeleistä ilman kehyksiä lakkaamalla valmiin pelin päältä. Se liimaantui sillä kiinni itsestään. Lakka piti olla jotain tiettyä, ettei kuva liukene alta pois.palapelejä. Kannattaa kierrellä katsomassa. Parilla eurolla sai hienoja palapelejä.
kuin lattialla kirjoitti:
Terve.
Mistä sais koko maailman kartan
palapelinä, missä olis maiden liput
reunalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110825- 408067
- 1235201
- 693528
- 1103526
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi303483- 613380
- 333137
- 512460
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak341956