Kertokaapa millainen kaupunki Oulainen on asua? Mitä siellä voi harrastaa? Yms.
Oulainen
10
1459
Vastaukset
- Pois ja äkkiä
Siltä kai otetaan kaupunkioikeudet pois kun se näyttää niin paljon kirkonkylältä. Yäk.
Harrastaa siellä voi lähinnä pitkän matkan juoksua ja leuan vetoa. Ja käden vääntöä silloin kun kohtaa toisen ihmisen.- päkä
paikkahan se on jos meinaapi synnyttämään ruveta ;)
muuten kyllä aika kuivalta vaikuttaa! - Teemu
päkä kirjoitti:
paikkahan se on jos meinaapi synnyttämään ruveta ;)
muuten kyllä aika kuivalta vaikuttaa!KERTAKAIKKIAAN AIVAN HIRVEÄ JAÄRKYTTÄVÄ IHAN PERSEESTÄ! PTHYI!!!!!!!!!!!
- Kerran kokenut
Teemu kirjoitti:
KERTAKAIKKIAAN AIVAN HIRVEÄ JAÄRKYTTÄVÄ IHAN PERSEESTÄ! PTHYI!!!!!!!!!!!
Oulaisten ainoa hyvä puoli on siinä,että sieltä on lyhyt matka Ylivieskan yöelämään.
- Papu
Kerran kokenut kirjoitti:
Oulaisten ainoa hyvä puoli on siinä,että sieltä on lyhyt matka Ylivieskan yöelämään.
Muuteta sinne paskakaupunkiin. Pysytäämpä sitten täällä. Kiitos tiedoista.
- Vanha patu
Elettiin vuotta -86 ja siellä asusteli aika komian näköset kaksoset... Olivat silloin koulussa Haapavedellä.
- mambö
Ei se ny niin surkee paikka oo. aina välillä tulee ikävä sinne täältä suurkaupungista... :)
- Jic
Täys pönttölä!!
- vitun huorakylä
Alakerrasta kaikuu sietämätön eurojunttipopin jytke ja tupakka haisee.
Oulainen on täynnä junttipaskasakkia. Ethän muuta.
Autot vetää pillurinkiä perseet liirussa ja jytke vaan raikaa stereoista ilahduttaen kirkonkylän liepeillä asuvien unenrauhaa. - jiq
vitun huorakylä kirjoitti:
Alakerrasta kaikuu sietämätön eurojunttipopin jytke ja tupakka haisee.
Oulainen on täynnä junttipaskasakkia. Ethän muuta.
Autot vetää pillurinkiä perseet liirussa ja jytke vaan raikaa stereoista ilahduttaen kirkonkylän liepeillä asuvien unenrauhaa.SUURI PERSEREIKÄ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453