Heippa!
Olen syntynyt 24 heinäkuuta 1986.
Olen siis horoskoopiltani leijona, jota siis kutsutaan aurinkomerkikseni?
Puhutaan kuitenkin nousevista ja laskevista horoskoopeista?
Eli mikä on siis nouseva / laskeva merkkini?
Tai jos kukaan täällä ei osaa vastata, mistä saisin sen tietoon?
Googlettaa yritin, mutta tuloksetta.
Kiinalaisessa olen muuten tiikeri...
Kiitos vastauksistanne, ei sitten mitään asiattomuuksia kiitos!
: )
Nouseva-/laskeva-/aurinkomerkki...???
4
1185
Vastaukset
- ChrystalBridget
laskevaa en vieläkään ymmärrä :(
Nouseva merkki on se, millaisena muut ihmiset sinut mahdollisesti näkevät. Nousevan merkin vaikutukset vahvistuvat jatkuvasti iän myötä, mutta aurinkomerkkiä se ei koskaan päihitä. Olet siis koko lopun ikääsi luonteeltasi Leijona, vaikka nouseva merkkisi olisi mikä! Joskus käy niin, että ihmisen nouseva merkki on hyvin erilainen kuin hänen oma aurinkomerkkinsä. Niin on ainakin minulla (aurinko Leijonassa/nouseva Ravussa). Silloin ihmiset saattavat saada henkilöstä täysin väärän kuvan aluksi. Ja se ei ole ollenkaan mukavaa, kokemuksesta voin sanoa.. :D
Se, mikä on nouseva merkkisi, riippuu täysin syntymäsi kellonajasta. Pelkkä päivämäärä ja vuosi ei siis riitä. Sama on myös laskevan merkin kohdalla.Ac=eli nouseva määrittelee sen miltä näytät muiden ihmisten silmissä
Dc ("ns.laskeva"): Sijaitsee nousevaa vastapäätä ja kuvastaa sitä mitä haet ihmissuhteista."Laskevan" pystyt selvittämään näin esim.jos nousevasi on vaikkapa leijona niin laskevasi on leijonan vastakkainenmerkki vesimies!
Jos haluat selvittää molemmat niin sinun täytyy tehdä itsestäsi kartta ilman sitä et pysty ac/dc:tä selvittämään.Siihen tarvitset syntymäpaikkakunnan,kellonajan(mieluiten tarkka),päivä ja vuosi.
Sitten menet esim. osoitteeseen www.astro.fi(pitää tehdä tunnukset ennenkö pystyt kartan tekemään muuten ei onnistu!) tai www.astro.com( englanninkielinen sivusto josta löytyy pilvin pimein eri kartta-analyysejä)
ja eikun karttaa tekemään!Tsemppiä!
p.s Jos haluat lukea lisää astrologiasta selkokielellä niin lainaa vaikkapa kirjastosta Tuikku Ljunbergin kirja:Opi astrologiaa!- scorpioboy
Leena kirjoitti:
Ac=eli nouseva määrittelee sen miltä näytät muiden ihmisten silmissä
Dc ("ns.laskeva"): Sijaitsee nousevaa vastapäätä ja kuvastaa sitä mitä haet ihmissuhteista."Laskevan" pystyt selvittämään näin esim.jos nousevasi on vaikkapa leijona niin laskevasi on leijonan vastakkainenmerkki vesimies!
Jos haluat selvittää molemmat niin sinun täytyy tehdä itsestäsi kartta ilman sitä et pysty ac/dc:tä selvittämään.Siihen tarvitset syntymäpaikkakunnan,kellonajan(mieluiten tarkka),päivä ja vuosi.
Sitten menet esim. osoitteeseen www.astro.fi(pitää tehdä tunnukset ennenkö pystyt kartan tekemään muuten ei onnistu!) tai www.astro.com( englanninkielinen sivusto josta löytyy pilvin pimein eri kartta-analyysejä)
ja eikun karttaa tekemään!Tsemppiä!
p.s Jos haluat lukea lisää astrologiasta selkokielellä niin lainaa vaikkapa kirjastosta Tuikku Ljunbergin kirja:Opi astrologiaa!toi leena on sit tosi nuijapää!!!se ei tajuu mitään ja on lande!!
scorpioboy kirjoitti:
toi leena on sit tosi nuijapää!!!se ei tajuu mitään ja on lande!!
lapsi raukkaa kun ei kestä kritiikkiä!vaivaako käärmeenkantaja noin paljon?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514