Nouseva-/laskeva-/aurinkomerkki...???

Suvi69

Heippa!
Olen syntynyt 24 heinäkuuta 1986.
Olen siis horoskoopiltani leijona, jota siis kutsutaan aurinkomerkikseni?
Puhutaan kuitenkin nousevista ja laskevista horoskoopeista?
Eli mikä on siis nouseva / laskeva merkkini?
Tai jos kukaan täällä ei osaa vastata, mistä saisin sen tietoon?
Googlettaa yritin, mutta tuloksetta.

Kiinalaisessa olen muuten tiikeri...

Kiitos vastauksistanne, ei sitten mitään asiattomuuksia kiitos!
: )

4

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ChrystalBridget

      laskevaa en vieläkään ymmärrä :(

      Nouseva merkki on se, millaisena muut ihmiset sinut mahdollisesti näkevät. Nousevan merkin vaikutukset vahvistuvat jatkuvasti iän myötä, mutta aurinkomerkkiä se ei koskaan päihitä. Olet siis koko lopun ikääsi luonteeltasi Leijona, vaikka nouseva merkkisi olisi mikä! Joskus käy niin, että ihmisen nouseva merkki on hyvin erilainen kuin hänen oma aurinkomerkkinsä. Niin on ainakin minulla (aurinko Leijonassa/nouseva Ravussa). Silloin ihmiset saattavat saada henkilöstä täysin väärän kuvan aluksi. Ja se ei ole ollenkaan mukavaa, kokemuksesta voin sanoa.. :D

      Se, mikä on nouseva merkkisi, riippuu täysin syntymäsi kellonajasta. Pelkkä päivämäärä ja vuosi ei siis riitä. Sama on myös laskevan merkin kohdalla.

      • Ac=eli nouseva määrittelee sen miltä näytät muiden ihmisten silmissä
        Dc ("ns.laskeva"): Sijaitsee nousevaa vastapäätä ja kuvastaa sitä mitä haet ihmissuhteista."Laskevan" pystyt selvittämään näin esim.jos nousevasi on vaikkapa leijona niin laskevasi on leijonan vastakkainenmerkki vesimies!

        Jos haluat selvittää molemmat niin sinun täytyy tehdä itsestäsi kartta ilman sitä et pysty ac/dc:tä selvittämään.Siihen tarvitset syntymäpaikkakunnan,kellonajan(mieluiten tarkka),päivä ja vuosi.

        Sitten menet esim. osoitteeseen www.astro.fi(pitää tehdä tunnukset ennenkö pystyt kartan tekemään muuten ei onnistu!) tai www.astro.com( englanninkielinen sivusto josta löytyy pilvin pimein eri kartta-analyysejä)
        ja eikun karttaa tekemään!Tsemppiä!

        p.s Jos haluat lukea lisää astrologiasta selkokielellä niin lainaa vaikkapa kirjastosta Tuikku Ljunbergin kirja:Opi astrologiaa!


      • scorpioboy
        Leena kirjoitti:

        Ac=eli nouseva määrittelee sen miltä näytät muiden ihmisten silmissä
        Dc ("ns.laskeva"): Sijaitsee nousevaa vastapäätä ja kuvastaa sitä mitä haet ihmissuhteista."Laskevan" pystyt selvittämään näin esim.jos nousevasi on vaikkapa leijona niin laskevasi on leijonan vastakkainenmerkki vesimies!

        Jos haluat selvittää molemmat niin sinun täytyy tehdä itsestäsi kartta ilman sitä et pysty ac/dc:tä selvittämään.Siihen tarvitset syntymäpaikkakunnan,kellonajan(mieluiten tarkka),päivä ja vuosi.

        Sitten menet esim. osoitteeseen www.astro.fi(pitää tehdä tunnukset ennenkö pystyt kartan tekemään muuten ei onnistu!) tai www.astro.com( englanninkielinen sivusto josta löytyy pilvin pimein eri kartta-analyysejä)
        ja eikun karttaa tekemään!Tsemppiä!

        p.s Jos haluat lukea lisää astrologiasta selkokielellä niin lainaa vaikkapa kirjastosta Tuikku Ljunbergin kirja:Opi astrologiaa!

        toi leena on sit tosi nuijapää!!!se ei tajuu mitään ja on lande!!


      • scorpioboy kirjoitti:

        toi leena on sit tosi nuijapää!!!se ei tajuu mitään ja on lande!!

        lapsi raukkaa kun ei kestä kritiikkiä!vaivaako käärmeenkantaja noin paljon?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe