30+MIITTI 21.01.2006 HKI !

vaakkuM

Jee.....eiköhä oteta taas välil...eli miitti hesas 21.01.2006 klo.20.00 Rocksis.Paikka ei välttämättä ole viel täysin lukkoon lyöty......mut hesas nähään =)
TERVETULOA!

70

25803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n383

      Mä oon NIIN mukana :u Eli laajakuvatelkkarinkokoinen bärse on taas siel =)

      • pahnanpohjimmaineN

        Mukanamukanamukana! :)


      • Lentäväjusteeric

        Pitäiskö kraakun miäleks tulla vuoden taukojen jälkeen jjeeettelmään?! Vaakku uskaltaako lähte hullujen sekaa ?!


      • vaakku-hki
        Lentäväjusteeric kirjoitti:

        Pitäiskö kraakun miäleks tulla vuoden taukojen jälkeen jjeeettelmään?! Vaakku uskaltaako lähte hullujen sekaa ?!

        .........ja PISTE


    • MuPe

      Kahtotaan jos ollaan paikkakunnalla ni ehkäpä tullaan paikalle :D

    • TheCubido

      kalenteriin on laitettu hälytyksien kera...

    • enkuli & arska

      Kunhan toi paikka selviää tarkemmin ? Niin eiköhän koiteta poiketa mekin =)

    • Nyt on niin että hirveeeeee hinku on tulla, mutta joutuu vähän kattomaan että pääseekö.

    • tiko :)

      pöh.. ihan just väärä viikonloppu.. eli noup sanoo tää.. :(

    • Uluru

      Ties vaikka päätänkin tulla näyttäytymään jotta ette vallan minuu unoha...;-D

    • jackbauer

      ohan se niin et ikinä kaikille ei sovi päivä joka sovitaan..mut sanonpa suoraan et meikäläinen taas JUURI sillon duunissa ja viikonloppuja en vapaksi rupee vaihtaan vain six et pääsee dokaan..jää muutenki SM kisat tuona viikonloppuna väliin töiden takii..joten sorggenstoni...jäätte paitti helvatan hyvä juttui..mut elämä fakin on..)

      • käkäkä

        Ilman hyviäpä juttuja joo! No need to apologies, tais olla tuottha Nirvannaa.
        *ulv*


      • sä voiskaan tulla

        koska Jack Bauerilla on niin kiireinen aikataulu kun tunnit vaan vaihtuu nopeeseen. Nytkin vaan sekka raksuttaa ja pitää olla tärkimystä kun julistaa omia sikatärkeitä näkemyksiään kaikille tyhmemmille *rep*


    • chali =)

      Eiköhän sitä vois raahautua paikalle pitämään hauskaa...

    • vaakkuM

      Michellen tyyli ei vastannutkaan kesäisiä kokemuksia. Joudumme vielä kerran muuttamaan paikkaa. Tällä kertaa otamme varman päälle ja menemme perinteiseen Zetoriin.Aikastamme samalla miitin alotusta klo.19.Tämä sitten käy kaikille*piste*

      http://www.ravintolazetor.fi/

      • No sinne ainakin mahtuu ja meno rentoo. Ja sieltä saa sitä tolkuttoman hyvää ruisolutta (k)


      • Kovimmassakin stadilaisessa asuu näköjään pieni lehmä *reps ja tippu tuolilta*... Eihän Zetorissa toki mitään vikaa ole...

        Men muuten tuu miittiin :-)... Vai pitäisköhän?


      • Noita70

        Nupunderit tulee.....Piikkipallo, Millamii ja mä...;) älkää peläkkö...me rokataan kaikki kumoon ei sen kummempaa;))


      • vaakkuM
        Noita70 kirjoitti:

        Nupunderit tulee.....Piikkipallo, Millamii ja mä...;) älkää peläkkö...me rokataan kaikki kumoon ei sen kummempaa;))

        Tätä mä vähä pelkäsin....mut koetan kestää ku mies =)


      • Uluru

        Siis come on!!! Mikä ihmeen hohto Zetorissa on?! Mulle jäi traumoja siitä paikasta kun olin duunikaverin läksiäisissä. Hitto mikä paikka! YÖK!! Teidän takia piipahdan siel mut sit kyllä vaihdan laadukkaampaan paikkaan. Tykkäsitte tai ette. Niih!!


      • Uluru kirjoitti:

        Siis come on!!! Mikä ihmeen hohto Zetorissa on?! Mulle jäi traumoja siitä paikasta kun olin duunikaverin läksiäisissä. Hitto mikä paikka! YÖK!! Teidän takia piipahdan siel mut sit kyllä vaihdan laadukkaampaan paikkaan. Tykkäsitte tai ette. Niih!!

        Hyvää siinä on ainakin se että se on iso paikka eikä ole sisäänpääsymaksua. Ja eihän se nyt ihan lukkoonlyötyä ole että tuolla loppuun asti ollaan... Mutta tosiasia on se että jos meitä nyt vaikka 40-50 siellä on niin vaikea se on alkaa siirtymään mihinkään. Niin että tuut nyt sinne vaan ja mutinat pois ;)


      • Uluru
        Cesar kirjoitti:

        Hyvää siinä on ainakin se että se on iso paikka eikä ole sisäänpääsymaksua. Ja eihän se nyt ihan lukkoonlyötyä ole että tuolla loppuun asti ollaan... Mutta tosiasia on se että jos meitä nyt vaikka 40-50 siellä on niin vaikea se on alkaa siirtymään mihinkään. Niin että tuut nyt sinne vaan ja mutinat pois ;)

        Kun sä kerta noin kauniisti "pyydät" niin tulen (niin ku sanoin kyllä viestini lopussa...kröhöm!)
        piipahtamaan. Ja maksaapas sisään...narikan verran. ;-p Mut tästä kärsimyksestä hyvityksena teidän on sit paree ihailla kovaan ääneen mun hienoo, uutta ja ekaa tatskaa...;-D


      • vaakkuM
        Uluru kirjoitti:

        Kun sä kerta noin kauniisti "pyydät" niin tulen (niin ku sanoin kyllä viestini lopussa...kröhöm!)
        piipahtamaan. Ja maksaapas sisään...narikan verran. ;-p Mut tästä kärsimyksestä hyvityksena teidän on sit paree ihailla kovaan ääneen mun hienoo, uutta ja ekaa tatskaa...;-D

        No voin mä sen tatuoinnin kattoa.....iha vaa et sul on hyvä olla*viheltelee*Mis se muute on...öö..en kysyny tota*punasena*


      • Uluru
        vaakkuM kirjoitti:

        No voin mä sen tatuoinnin kattoa.....iha vaa et sul on hyvä olla*viheltelee*Mis se muute on...öö..en kysyny tota*punasena*

        Voi kiitos! Muiden elämäntarkoitushan on tehdä mun olo hyväks. Keinolla millä hyvänsä. *reps* Pääskö pikku sammakko vai? ;-o Siinähän mietit missä se tatska vois olla...;-p


    • Minäpä saattaisin ilmestyäkkin paikalle kun on vapaapäivä :D varmistan vielä kunhan saan uuden työvuorolistan kasaan. Mutta 80% olen mukana o/ -W

      • IceTea

        Kai se on munkin sit vaa tultava... =)


    • pitäsköhän munki tehdä reissu pääkaupunkiseutulle ja ilmestyä paikalle, täytynee pyytää iltavapaa kotoota :)

    • Lasihelmi76

      tulee bileisiin!!! :)

    • samuel_colt

      zetorissa nähdään

    • Hmm onkos mitään erikoisjuttuja tunnistusta varten? muuta kuin se että pitää loppu illasta olla ilman paitaa ja pelkät bokserit jalassa? :B mutta kaipa sitä riittää kun ilmaantuu paikalle. :D

    • taitaapi tääki tulla... jos ei mitää ihmeitä tuu niinku lottovoittoo tai jotain...
      pitää miettiä majotusta...
      ja sit yks kyssäri...
      oon aamun töis ite joten paikalla vasta öpaut ysiltä... onks jo jonoo...
      eli en viittis koko miittiä seistä kadulla jonossa...

      • Sädis

        Sun tapauksessa voit soittaa jolleen puheliaalle kaverilles, joka on jo sisällä. Zetorin portsarit on kyllä pari kertaa saatu puhuttua päästämään kaveri jonon ohi. Ja ei sielä ihan kai vielä ysiltä, mutta kympiltä on jo, eli pidähän kiirusta sitten!


    • spideri

      Paree olla tulematta ettei sefu heitä pihalle ;)
      Pitäkää hauskaa..ja terveiset pokelle=p

      • Justeeri

        hähää viikkoviel armonaikaa:))) tuleeko vaiko eikö.... *hymy* Kyls se kait on tultava möllöstelmään!!!!


    • miskak-evk

      minäkin saatan sinne tullam jos ei ole tullut muita suunnitelmia

      T:Miskak211

    • suunnistan zetoriin... reps... jos ei kaksosia näy, niin AINAKIN KUULUUU.....

    • mentos

      Just parraiksi sattu sellanen vapaa viikonloppu niin häätyy hipsiä mukaan :)

    • vaakkuM

      Siis...meinaateks kaikki vai tulla...mite sit tämmönen ujo viaton erakko kykenee tulee*panikoi jo*

      • kaniauransillalla

        me ei valitettavasti päästä tälläkään kertaa tulemaan, vaikka hinku olisi kova, kun on noinkin paljon "VANHOJA" tulossa...tosin...mehän ollaan jo yli-ikäisiäkin sinne lastenjuhliin ;)


      • ..sukka

        mie voin jättää väliin... ;)


    • Kerrankin olis ajoissa tieto miitistä, vapaa ilta ja sopivan matkan päässä oleva paikka...joten kiusaus olisi suuri tulla katsomaan mitä tapahtuu sen sijaan, että kuulee kootut otannat vasta seuraavalla viikolla -ja sensuroituna.

      Kun vaan ei tarttis yksin yrittää ettiä nimimerkkiensä kaltaisia ihmisiä...hmmm. Kenties siis näemme..!?

      • Pinjapa

        paikalle ja varaa kaikki muusikot


      • theRicce*
        Pinjapa kirjoitti:

        paikalle ja varaa kaikki muusikot

        *osaa viheltää*


      • chali =)
        theRicce* kirjoitti:

        *osaa viheltää*

        Hui kamala mikä määrä populaa on tulossa... Ujoa alkaa hirvittämään...uskaltaako ees tulla sinne nurkkaansa yksin istuskeleen.....???????


      • itse punaliha
        chali =) kirjoitti:

        Hui kamala mikä määrä populaa on tulossa... Ujoa alkaa hirvittämään...uskaltaako ees tulla sinne nurkkaansa yksin istuskeleen.....???????

        Voithan sinä aina tulla minun syliin istumaa... aina tilaa löytyy sinulle *vink vink* niin ei tarvii nurkkaa mennä häpeämään


      • Pinjapa
        theRicce* kirjoitti:

        *osaa viheltää*

        talkkari


      • 8=()
        Pinjapa kirjoitti:

        talkkari

        Tyypit petaa jo valmiiks illanpäätöksiä miittiin! On sit mitä kohista chatissa. *rep*
        Uusia pareja uunista ulos ;=)


      • pinjapa*
        8=() kirjoitti:

        Tyypit petaa jo valmiiks illanpäätöksiä miittiin! On sit mitä kohista chatissa. *rep*
        Uusia pareja uunista ulos ;=)

        Missä, kuka? Mä haluun vaan nimmareita ja pölliä bändien taksit.


      • Minimimerkki
        pinjapa* kirjoitti:

        Missä, kuka? Mä haluun vaan nimmareita ja pölliä bändien taksit.

        P****pa soi silti luulen ma. Seksi vie ja taksi tuo vai miteppäin se menee? Skordareita mukaan sit!


      • 30+:lainen
        Minimimerkki kirjoitti:

        P****pa soi silti luulen ma. Seksi vie ja taksi tuo vai miteppäin se menee? Skordareita mukaan sit!

        joo totta kai varmuuskumeja mukaan ;)


    • jos nyt sitten kuitenkin tulis.. :)

    • siideri-elvi®

      Pää pyörällä, ympäri puhuttuna.....ei voi enää jäädä pois. Joutuu siis pyörtämään puheensa ja saapumaan paikalle. Siiderille.

    • sadehelmi

      Ei tuu miittiin mut hauskaa miittiä kaikille!!!!

    • Mu71Pe76

      Ei me nyt sit päästäkään tulemaan kun tuli työkeikka.........

    • theRicce*

      Niin, ihan ajattelin tulla katsomaan ton vaakun perään...

    • jossa-73*

      No niih =) Mäkin nyt sitten raahaudun reippahasti täältä sinne sitten! Tuun juomaa ainakin yhen siiderin ;) Hehheh---siellä näemme!

    • vaakkuM
    • Noniin elikkäs joudun peruuttamaan tulemiseni miittiin. Tympeempi homma mutta minulla tuli muutoksia viikonlopun suunnitelmiin. :/

    • Aina paikalla

      hauskaa miittiä ja nähdään!

    • emmää tuu sittenkää... :(

      en vaan tuu...

      nih...

      kerta...

    • juiso

      ajan yössä tulen täältä kaukaa.
      silmät turtuu selkää kolottaa.
      Uinuu hämeenlinna,hyvinkää,vantaa.
      yössä kylätläpi jyrään melkein nolottaa.
      kun toiset paklaa naamojaan,
      mä usvaa putkeen panen vaan!
      kumi laulaa,ääni on se yön.
      mazda vetää niin kuin viimeistään.
      sitten zetorin mä nään
      ja pankkikortin tiskille taas lyön.

      hei iltaa suomi24! hyvin pyyhkii!
      sun poikas valvoo taas ja ahkeroi.
      Nikit helsingissä arjen pölyt pyyhkii.
      ja mä teen sen minkä juiso vain voi.

      tutun porukan huudon taas mä kuulen.
      äänellään se mielen kohentaa.
      huuto on kuin raju myrskytuulen!
      sitä portsaritkin koittaa ohentaa.
      kun toiset nukkuu vuoteissaan,
      mä juomaa kurkkuun kaadan vaan!
      maksa huutaa-ääni on se yön.
      jätkä vetää niin kuin viimeistään.
      mä vihdoin määränpääni nään
      ja pankkikortin tiskille taas lyön.

      hei iltaa suomi24 hyvin pyyhkii.....

      • PiaryNa

        *peukuttaa* tästä tuleekin sitten MiittiBiisi eiks jeh?!


      • Justeeri the tonttu
        PiaryNa kirjoitti:

        *peukuttaa* tästä tuleekin sitten MiittiBiisi eiks jeh?!

        vai sätti piisi pitää oikeen väsätä, hmmm sehän tulee jo ittestää ku sanoitetaan vaan:D Mut joo tierättekö mitä, enää kaksipäivää nii päästää ryhmä liveeen!!!! Hei me ollaan sitten livessä!hymy*


      • tuliskoha sittenki sun kyydillä...


      • Justteeri the tonttu..
        daad kirjoitti:

        tuliskoha sittenki sun kyydillä...

        Huomen se päivä koittaa..... onneks on pakkasia.. niin vähemmän ihmisiä paareis... *hymy*


      • IceTea

        Tää o iha sairaaaaanhyvä versioooni täst biisist...
        Tosin mä en mee noiden kaupunkien läpi kai... :B


    • Miittiläinen

      ... porukkaa JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    • Rankka miitti mutta tulihan oltua... Kevyesti taisi 40:n raja mennä rikki eikä ees kukaan tainnu lentää ulos... Hyvä miitti :)

      • jackbauer

        Sit ku tulee next miitti mä gysyn nyt jo etukäteen tolata cätti zefukalta ja näköjään miitti konstaapelilta että saanko mää tulla mukaan?????..Kiitos etukäteen..jou maaan...


    • Anonyymi

      Huoks....

    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe