muistaako kukaan kirjoituskilpailun nimeä joka on jo mennyt ja voittajat kerrotaan tammikuussa? siinä oli joku miehen nimi otsikossa. vähä mä oon taitava, kirjotin sinne mutta unohdin tyystin nimen..! pliis ei haukkuja, minkäs teen.
kilpailu
sonya
3
468
Vastaukset
- doctor arthur
Jos voitat tai muuten sut huomioidaan niin eiköhän ne ota sinuun päin yhteyttä... Anteeksi kun en voi auttaa, mutta aika ihanaa hajamielisyyttä...;)
Sulla täytyy olla lahjoja! Ei kai se ollut J.H. Erkon kirjoituskilpailu? Tarkoitettu nuorille kirjoittajille, alle 30 v. tai jotain sinnepäin. Päättyikö se vuodenvaihteessa, vai jatkuuko tammikuun loppuun?
- Kepo
...muistokilpailu. Gummerus. Nuorten Voimainliitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972