Voi vihtu, se poutijainen kaatu taas ja mokas.. Miks ne lähettää tommosta kaatuiliaa tonne mäkeen? Vihtu ku vituttaa tommonen, kaatuu mäjessä!!!!!!!
Poutiainen kaatu
3
375
Vastaukset
- Olutmainos hymyilee
Pottanaaman päällä on liian isokokoiset varusteet, esimerkiksi kypärä on halkaisijaltaan liki puoli metriä.
Näin saadaan näkyvyyttä olutvalmistajalle, mutta vauhti kärsii.
Iloitaan kuitenkin yhdessä pottanaaman epäonnesta. - alppihiihtäjä
Ootko koskaan ite laskenut rataa?
Tai kisannut?
tanja laskee MM tasolla, radat on PIKKASEN haastavampia ku sun (tai mun) kisaamat EteläSuomen cupin radat! (jos nyt edes olet koskaan laskenut rataa, jota epäilen vahvasti puheistasi johtuen)- alppihiihtäjä
Oon sun kanssas kyl ihan samaa mieltä, et ei se oo niin helppoa mitä siitä lajista kuvitellaan!!!! Olen itse alppihiihtäjä ja treenaan 6xviikossa ja silti olen kaatunu kisoissa... ei se niin helppoa todellakaan ole!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013