Poika toivoo joululahjaksi Pokedexiä, mutta sitä ei löydy mistään! Onko kukaan nähnyt Helsingissä myytävänä? Stockalla oli, mutta on loppu :-(
Pokedex-mistä löytyy?
9
1656
Vastaukset
- Someone
Onko siellä Helsingissä lelu-kauppa?
Jos on, käy kurkkaamassa :)
(Hinta voi olla jotain 40 e- 20e)
Toivottavasti helpotti :D- Äiti pulassa
Lelukaupat, superhyper-markettien leluosastot ym. on taatusti tarkkaan syynätty Helsingissä ja Vantaallakin, mutta tuo vekotin tuntuu olevan kaikkialta loppuunmyyty *huoh*
- Kimmo
Äiti pulassa kirjoitti:
Lelukaupat, superhyper-markettien leluosastot ym. on taatusti tarkkaan syynätty Helsingissä ja Vantaallakin, mutta tuo vekotin tuntuu olevan kaikkialta loppuunmyyty *huoh*
No minulla on vanha pokedex joka homehtuu hyllyssä no se on ainakin 6-7 vuotta vanha mustavalkonen näyttö ja 150 pokee joten tuota ei varmaan ole myynnissä kuin kirppareilla. En tiedä onko uusia versioita tullut ja on ei tuon ostaminen jos se jostain löytyis olisi kovin kannattavaa!
No netissäkin on hyviä pokedexejä, mutta jos se olisi "pakko" hankkia niin tuo "minun" ei varmaan löytyisi kuin kirppiksiltä
Kuten jo sanoin en tiedä onko uutta versiota tullut, jos on se voisi hyvällä tuurilla löytyäkkin!!! - Iceman
Kimmo kirjoitti:
No minulla on vanha pokedex joka homehtuu hyllyssä no se on ainakin 6-7 vuotta vanha mustavalkonen näyttö ja 150 pokee joten tuota ei varmaan ole myynnissä kuin kirppareilla. En tiedä onko uusia versioita tullut ja on ei tuon ostaminen jos se jostain löytyis olisi kovin kannattavaa!
No netissäkin on hyviä pokedexejä, mutta jos se olisi "pakko" hankkia niin tuo "minun" ei varmaan löytyisi kuin kirppiksiltä
Kuten jo sanoin en tiedä onko uutta versiota tullut, jos on se voisi hyvällä tuurilla löytyäkkin!!!Joo ei enää pokedexejä kaupoissa olen nääs itte ettiny siskoni poijalle ja itte en oo nähny niitä viimmeks ku olin tokalla luokalla ja nyt oon seiskalla :D
- Pokemontyttö
Mä olin silloin 10 ja lelulehdessä oli Pokedex. Se oli silloin IN.
- Äiti pulassa
En tiedä, mistä Pokedexistä te pojat puhutte, mutta minä olen etsinyt tällaista tämän syksyn kuvastoissa olevaa tuotetta (katso kuvat ja teksti linkistä):
http://www.lelukirja.fi/page15.pdf
"Pokemon fanin tietopankki, jossa 200 Pokemonin kuvat ja tiedot. Voi myös vaihtaa tietoja ja hahmoja toisen Pokedexin kanssa."
Marraskuussa niitä vielä kuulemma oli kaupoissa. - puurokauha
minä olen nähnyt (joskus) Muoniossa.
Mut kauppa mistä löytyy ihan varmasti on Japanissa.
Olen satavarma. - 4everpokedexinmetsästäjä
Ebaystä löytyy käytettyjä, mutta maksaa enemmän ku uutena niitä löytyi suomesta.
Uutena maksaa melkein 100€ - Nik0025
Tolta voi tilana uuden kalos Pokedexin
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?cPath=178_238&products_id=79943
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777