kuukautisten poisjääminen

söin 2 liuskaa mercilon pillereitä putkeen (huhtikuussa 05 aloitin kyseiset pillerit harmonettien jälkeen) toisen liuskan viimeisellä viikolla alkoi tiputteluvuota joka oli ajoittain runsastakin. nyt maanantaina kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa niin ei alkanutkaan. sunnuntaina vuodin melkein kuin normaalien kuukautisten aikana. maanantainakin vielä vähän. mutta sitten loppui? normaalisti minulla alkaa maanantaina ja kestää perjantaihin.

osaako joku sanoa mistä on kyse? ja tarviiko olla huolissaan? ja lääkäriin en voi mennä, koska olen ulkomailla kevääseen asti, ja gynekologille ei ole mahdollisuutta mennä vakuutukseni kanssa....

raskaana en kai voi olla? mahdollisuus olisi muuten, mutta en kuitenkaan usko, että olisin, koska olen ottanut pillerit säännöllisesti päivittäin...
2577
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Raskaustesti ja sitten lääkäriin, kyllä niitä siellä ulkomaillakin on. Et saa luotettavaa diagnoosia täältä.

Äänestä

moikka!

Ole vain ihan rauhassa siellä ulkomailla;)
Teet raskaustestin varmuuden vuoksi...

Mulle kävi tuo sama juttu, ja se johtui pelkästään hormooneista kierto ja rytmi meni sekaisin kun söin parit liuskat putkeen!:)

Mutta se tasottu parin kierron jälkeen!:)

Eli seuraile ja ota pillerit normaalisti ja menet sitten lääkäriin kun tulet.


Ps. pillerithän voi lyhentää huomattavasti kuukautisiakin ;)

Äänestä

Kommentoi aloitusta


mercilon kirjoitti:

söin 2 liuskaa mercilon pillereitä putkeen (huhtikuussa 05 aloitin kyseiset pillerit harmonettien jälkeen) toisen liuskan viimeisellä viikolla alkoi tiputteluvuota joka oli ajoittain runsastakin. nyt maanantaina kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa niin ei alkanutkaan. sunnuntaina vuodin melkein kuin normaalien kuukautisten aikana. maanantainakin vielä vähän. mutta sitten loppui? normaalisti minulla alkaa maanantaina ja kestää perjantaihin.

osaako joku sanoa mistä on kyse? ja tarviiko olla huolissaan? ja lääkäriin en voi mennä, koska olen ulkomailla kevääseen asti, ja gynekologille ei ole mahdollisuutta mennä vakuutukseni kanssa....

raskaana en kai voi olla? mahdollisuus olisi muuten, mutta en kuitenkaan usko, että olisin, koska olen ottanut pillerit säännöllisesti päivittäin...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu