Epäilen itselläni hiivasienitulehdusta, kutittaa alapäätä. Olen joskus aikoinani sairastanut tulehduksen. Kävin apteekissa kysymässä lääkettä vaivaan, ja sanoin myyjälle että voi olla mahdollisuus että olen raskaanakin. Myyjä tokaisi että lääkäriin on mentävä ja ei osannut auttaa. Itse olin netistä lukenut että apteekissa on tuotteita joita voi käyttää vaikka olisi raskaana. Lopulta myyjä antoi voiteen Daktarin merkkistä. Luin että se on tarkoitettu jalka ja nivussilsan hoitoon. Hämmästyin!!!!! Myyjä sanoi että sitä on käytettävä ulkoisesti. Eli mitä ihmettä nyt teen, voinko laittaa voidetta limakalvoille alapäähän? Kertokaa!!!!!
DAKTACORT voide
auttakaa äkkiä!!!!!
2
17181
Vastaukset
- Osta
canesten merkkistä hiivatulehdus lääkettä. Kun itse olin raskaana lääkäri suositteli sitä.
- Jihuu!
Etkö googlettanut?
http://www.coronaria.fi/www/mtv3/laakkeet.php?id=231
Lainaus;
Käyttötarkoitus:
Valmistetta käytetään mm. jalkasilsan sekä ihon ja limakalvojen muiden sienitulehdusten hoitoon, myös silloin, kun sienen lisäksi jokin bakteeri on aiheuttamassa infektiota.
Eli voit laittaa nimenomaan sinne limakalvoille :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331548
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!491461Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681093Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r92994- 108950
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa52844Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s84795Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59685
- 34676