Epäilen itselläni hiivasienitulehdusta, kutittaa alapäätä. Olen joskus aikoinani sairastanut tulehduksen. Kävin apteekissa kysymässä lääkettä vaivaan, ja sanoin myyjälle että voi olla mahdollisuus että olen raskaanakin. Myyjä tokaisi että lääkäriin on mentävä ja ei osannut auttaa. Itse olin netistä lukenut että apteekissa on tuotteita joita voi käyttää vaikka olisi raskaana. Lopulta myyjä antoi voiteen Daktarin merkkistä. Luin että se on tarkoitettu jalka ja nivussilsan hoitoon. Hämmästyin!!!!! Myyjä sanoi että sitä on käytettävä ulkoisesti. Eli mitä ihmettä nyt teen, voinko laittaa voidetta limakalvoille alapäähän? Kertokaa!!!!!
DAKTACORT voide
auttakaa äkkiä!!!!!
2
16254
Vastaukset
- Osta
canesten merkkistä hiivatulehdus lääkettä. Kun itse olin raskaana lääkäri suositteli sitä.
- Jihuu!
Etkö googlettanut?
http://www.coronaria.fi/www/mtv3/laakkeet.php?id=231
Lainaus;
Käyttötarkoitus:
Valmistetta käytetään mm. jalkasilsan sekä ihon ja limakalvojen muiden sienitulehdusten hoitoon, myös silloin, kun sienen lisäksi jokin bakteeri on aiheuttamassa infektiota.
Eli voit laittaa nimenomaan sinne limakalvoille :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1334705Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703310"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1053185Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392631Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282312- 1131608
- 491136
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3391127- 49872
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55691