PITBULL

PITBULL84

omistan puoltoista vuotiaan tiikeri värisen pitbull terrierin ja ois kiva vaihtaa sanomia muitten saman rodun jäsenten kanssa ku meit on harvassa.

28

7661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sim

      Jaa miksihän teitä on harvassa?
      Asia on selvä, kyseinen koirarotu on mielisairas jonka omistaminen tulisi kieltää lailla niin kuin Norjassakin tehtiin.

      • Brad Pitbull

        HahHah!Kuinka hyvin tunnet rodun?Montako pittiä sulla on ollut?Omistan ite koiran joka on kyseistä rotua ja kiltimpää ja mukavampaa koiraa saa hakea.Yleisesti ottaenki pitit on ystävällisiä,lapsirakkaita ja kaikinpuolin asiallisia dogeja.Olen myös tavannut monia muitakin pittejä enkä todellakaan ole havainnut yhdelläkään "mielisairautta" tms.Koirasta tulee yleensä omistajan kaltainen...Joten joskus kuulee kauheita tarinoita mutta yleensä vika on kuitenki narun toisessa päässä.Saat sä villakoirastaki vihasen. Pidä noi typerät kommenttis oman typerän pääs sisässä.


      • John Donson

        Kusehan housuus sim...Sä se taidat olla varsinainen koira-asiantuntija.Tommosia höpöttäviä pellejä voi viitata kinttaalla.


      • Dog rescuer

        Pitbull ei itse asiassa ole rotu, vaan yleisnimitys samoja fyysisiä piirteitä omaaville koirille, jotka useimmiten ovat amerikanpibullterriereitä, amerikanstaffordshirenterriereitä ja staffordshirenbullterriereitä. Pitbullien nimitys tulee siitä valitettavasta tosiasiasta, että koirat on alunperin jalostettu taistelukoiriksi, joiden tappeluareenan englanninkielinen nimitys on "pit".
        Vaikka pitbullit pystyvät olemaan erittäin aggressiivisia muita koiria kohtaan, ne ovat erittäin ihmisrakkaita ja pyrkivät ennen kaikkea miellyttämään omistajaansa. Huonosti koulutettu ja kohdeltu pitbull kyllä saadaan aggressiiviseksi myös ihmisiä kohtaan, mutta kuten kaikkien koirarotujen kohdalla, silloin on vika kouluttajassa/omistajassa. Pitbullin leimaaminen "mielisairaaksi" osoittaa varsin suurta tietämättömyyttä. Kehottaisin hankkimaan lisätietoja esimerkiksi Pitbull Rescue Central -järjestön sivustolta: www.pbrc.net


      • gatogato

        rankkaa tekstiä, et ole tainnut nähdä pitbulleja muualla kun netissä, niin vähän niistä tiedät.


      • juhis

        Miten sinä perustelet että Pitbullit ovat, mielisairaita??? Olisi varmaan hyvä tutustua tarkemmin rotuun ja tavata sellainen luonnossa ennen kun rupeat tollaisia kommetteja latomaan


        T: pitbullin onnellinen omistaja


    • juhis

      Mullakin on puolitoista vuotias Pitbull Julle.

      Oliko se sun pitti narttu vai uros?? asutko missä päin suomea?

    • lilpero

      heippa.
      mullakin on tiikerikuvioinen pitti,6kk uros. Jami on vasta mulle tullut,nyt sunnuntaina olis tarkotus lähtee ekoille koulutus tunneille,ni saa poika vähän oppia.

      mites sun koira tulee toimeen muitten koirien kanssa,pystytkö käymään sen kans esim. koirapuistoissa?

      meijän Jamilla on niin rajut leikit että useimmat pikku koirat pelästyvät poitsuamme,mutta muuten on kyllä kiltti ja kaikin puolin hyvä koira,todella seurallinenkin,seuraa vessaan ja joka paikkaan,syö ihan mielettömästi ja mitä vaan. jaksaa olla lenkillä niin kauan kun itse jaksaa,Jamin lempi puuhaa on juosta pyörän vierellä,tosin hihnassa vielä,kun ei ole oppinut sitä että ei saa lähteä vieraan koiran/ihmisen luo kesken kaiken..

      miten sulla on onnistunut koirasi koulutus,ootko ite sen kouluttanut vai käynyt jossain koulussa sen kanssa?

      ärsyttää tollaset ihmiset mitkä alkaa aukoo nuppiaan asioista mistä ei tiiä mitään...

    • sss

      Mulla on itellä puolikas pitti narttu 2vuotias hemmetin fiksu ja ystävällinen.kavereilla amstaffi pittejä. omassani on nymffiä ja seefferiä..kandee käydä isommissa koirapuistoissa joissa usein on isommat koirat,jotka kestää näiden leikit!sitten vapaana pitäminen on tärkee luottamuksen luoja teidän välille siitä lähtee tottelevaisuus et se seuraa sua vapaana.oppii kunniottaan ja tietää paikkansa. nää tyypit tääl ei taida hirveesti tietää!!!:) jos sulla on uros se luultavasti tulee aikahyvin toimeen muiden kanssa, mutta nartut kyllä tappaa toisensa vanhempina. on tullut testattua....eikä ne lopeta ilman väliin menemistä.veteen heittäminen ja huutaminen fiksuimpia keinoja keskeyttää tappelu. väliin ei kättä kande laittaa! näihin jää kyllä kouukkuun en voisi kuvitella ottavani jotain pikkukoiraa. ne on musta niitä arvaamattomia räksyjä. piteillä on huumorintajua ja kärsivällisyyttä ja vaikka mitä...onnee sulle ja sun pitille! ps: Varo mustalaisia ne laittaa lapsiansa purtavaks kun luulee että noi puree helposti ja ne nostaa korvaukset. parikertaa olen jo yllättänyt itse teossa .onneks koira on fiksu ja koulutettu....eikä pure lapsii. jeesus mitä porukkaa!

      • Emmi

        Mistä noita pitbulleja pystyisi hankkia? =) Ite olen niistä kiinnostunut..Ja kokemusta löytyy isoista ja vahvoista koirista.. Jos pitbull tulisi pentuna meille, mitä mieltä se olisi meijän kissasta? Tottuuko se kissaan? Entinen koira oli oikeen hyvää pataa kissan kanssa. :)


      • pöhö
        Emmi kirjoitti:

        Mistä noita pitbulleja pystyisi hankkia? =) Ite olen niistä kiinnostunut..Ja kokemusta löytyy isoista ja vahvoista koirista.. Jos pitbull tulisi pentuna meille, mitä mieltä se olisi meijän kissasta? Tottuuko se kissaan? Entinen koira oli oikeen hyvää pataa kissan kanssa. :)

        jos kerran olet ko rodusta kiinnostunut niin kai silloin tiedät mistä niitä hankkia.
        ja kissan kanssa toimeen tulemisesta ei voi sanoa mitään, kaikki koirat on yksilöitä, luulisi sun se jo tietävän jos kerran kokemusta löytyy.


      • blue pitti
        Emmi kirjoitti:

        Mistä noita pitbulleja pystyisi hankkia? =) Ite olen niistä kiinnostunut..Ja kokemusta löytyy isoista ja vahvoista koirista.. Jos pitbull tulisi pentuna meille, mitä mieltä se olisi meijän kissasta? Tottuuko se kissaan? Entinen koira oli oikeen hyvää pataa kissan kanssa. :)

        suomessa ainakin 1 kasvattaja (oulussa) www.pitbull.fi joka pitää omia nettisivuja mutta itse hankin pittin porvoosta. myös keltainenporssi.fi kannattaa vilkuilla. itse ainakin löytänyt sieltä myynnissä olevia pitti pentuja.
        onnea etsimiselle :)


    • multakin löytyy kotoa pitti.. eikä ole kyllä yhtään mielenvikainen niinkuin eräs väitti (kyseinen henkilö ei tiedä koirista mitään)
      omani tulee hyvin toimeen muidenn koirien kanssa.. ja osittain myös kissojen.. hyvin ihmis rakas.. ja tietää meillä kotona kuka on pomo! =)
      koiria ei saa siitä syyttää jos narun toisessa päässä on ääliö joka kouluttaa koirasta pahan! mistä tahansa koirasta saa tappajan! jos ajatellaan että pitbull saattaa joskus puraista jotain ja sen takia ne pitäisi kieltää.. silloin pitäisi myös kieltää veitset koska joku saattaa leikellä vaimoaan sellaisella..

      • dellortto

        Are you kidding?

        Hyvän kuvan saa kyllä "pittien" omistajista kun lukee teidän tekstiä.

        Miksi otatte juuri näitä koiria? Johtuuko se niiden ulkonäöstä ja siitä, että muut pelkäävät niitä? Liittyyköhän se jotenkin omistajan itsetunto-ongelmiin? Voisin väittää niin.

        Normaali ihminen, normaalilla taustalla ja normaalilla vahvala itsetunnolla ei tarvitse tuollaista koiraa.


      • Yks mimmi
        dellortto kirjoitti:

        Are you kidding?

        Hyvän kuvan saa kyllä "pittien" omistajista kun lukee teidän tekstiä.

        Miksi otatte juuri näitä koiria? Johtuuko se niiden ulkonäöstä ja siitä, että muut pelkäävät niitä? Liittyyköhän se jotenkin omistajan itsetunto-ongelmiin? Voisin väittää niin.

        Normaali ihminen, normaalilla taustalla ja normaalilla vahvala itsetunnolla ei tarvitse tuollaista koiraa.

        Tiedä, vanha ketju, mutta pakko nyt kommentoida. Miksi ihmiset kasvattaa esim. Chihuahuoita? Tai boxereita, saksanpaimenkoiria tai mitä tahansa rotua, no ehkäpä kiinnostuksesta ja intohimosta juuri kyseistä rotua kohtaan! Miks just sillon, kun rakas ja kiinnostava rotu sattuu olemaan joku pitbull, niin se ois vaan joku hemmetin ''munanjatke'' tai itsetunnon kohentaja... Herätkää ihmiset!! Pitbull on mahtava koira, varmasti lempeimpiä koirarotuja ihmisiä kohtaan, mutta alkuperäisen jalostustarkotuksen takia ei ikävä kyllä aina tule toimeen muitten koirien kanssa.
        Ja mistä tää juttu on tullut, et joku hankkis pitbullin näyttääkseen jotain? Jos joku nyt oikeesti hankkis koiran sen takia et haluu esittää jotain, luulis valinnan osuvan vähän ärhäkämmän näköseen koiraan, kuin melko pienikokoiseen pitbulliin...


    • pitbulls

      ite haluaisin todella kovasti pitbullin! :)
      musta pitti on kaunein koirarotu minkä oon nähny :)
      ja ovat kuulema todella ihmis rakkaita!

    • pitti <3

      Mun mielestä pitti on yks söpöimpiä koiria mitä tiiän ja haluun ittekki semmose jossai vaihees,joten kysyisinkin että tietääks joku mistä ulkomailta sais luotettavasti pitin?

    • JK

      VAI NIN

    • TrueNord

      Bitbull, on perkeleen hiano koira rotu, oikein kasvatettuna siitä saahaan mainio piski, mutta valitettavasti koiran maineen ovat pilanneet huonot omistajat ja kouluttajat, itse en ole omistanut kyseistä koiraa mutta veljelläni on sellainen, ja se on oikein koulutettu, olen alkanut harkitsemaan itsellenikin moista. mutta se on totta että bitbull saataa olla agressiivinen toisia koria kohtaan, mutta pitää ottaa huomioon että mitään koira rotuja ei saisi tutustuttaa toisiinsa jomman kumman reviirillä.

    • pitbull800
    • dizzle4ever

      Haluaiisn todella tietää mistähän voisi adoptoida pitbull:in

      • bigball

        Turha rotu. Ei opi mitään ei ole koulutettavissa mihinkään eikä tule juttuun muiden kanssa.


      • boer
        bigball kirjoitti:

        Turha rotu. Ei opi mitään ei ole koulutettavissa mihinkään eikä tule juttuun muiden kanssa.

        Sanoo asiantuntija! Yhdysvalloissa Pitbull koiruuksia on poliisikoirinakin niin eihän ne ole koulutettavissa.


      • ennakkoluulotpois
        bigball kirjoitti:

        Turha rotu. Ei opi mitään ei ole koulutettavissa mihinkään eikä tule juttuun muiden kanssa.

        Amstaffin omaavana voin varmaan liittyä myös mukaan. Meillä ainakin on erittäin miellyttämisenhaluinen, 100% antava ja jokaista täysillä rakastava uros. Yllätyin kuinka nopeasti oppii ja sisäistää kaiken mitä opettaa, kun sanoit että eivät opi mitään. Meillä tulee myös erittäin hyvin juttuun muiden koirien kanssa. Urosten sekä naaraiden. Hassuja ennakkoluuloja ihmisillä, tutustumatta oikeasti rotuun :)


      • Pelothallitseesinua
        bigball kirjoitti:

        Turha rotu. Ei opi mitään ei ole koulutettavissa mihinkään eikä tule juttuun muiden kanssa.

        Vai olisiko yksi älykkäimpiä?


    • Tämähän on vitsipalstan juttuja. Mikä nyt sitten oli paras pit-vitsi ketjussa?
      Ehdotan tätä:
      "Mulla on itellä puolikas pitti narttu..." Tuosta olisi niin Finigerporiin kuin korealaiseen keittiöönkin.

    • fgjkl
    • Anonyymi

      Olen nähnyt tapauksen jossa islanninlammaskoira antoi kunnolla vönttiin pitbullille,joka joutui lähtemään uikuttaen ja verissä päin paikalta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe