Mariah tekee (taas) historiaa!

Thomas

Nyt se on varmaa:
Mariahin uusi sinkku "Don't forget about us" nousee USA:n The Billboard Hot 100 -singlelistan kärkeen tämän viikon perjantaina! Viime viikolla ilmestyttyään DFAU on noussut ladatuimmaksi kappaleeksi USA:ssa, joten se nousee nyt helposti sijalle yksi myös varsinaisella singlelistalla.

Ja Mariah tosiaan tekee taas historiaa:
DFAU on Mariahin uran 17. ykkössingle, ja kaikkien aikojen tilastoissa Mariah jakaa nyt toisen sijan Elviksen kanssa (ainoastaan The Beatles on enää edellä, ja Mariahilla on vielä uraa jäljellä useita vuosia!)

Hienoa Mimi!!


P.S.
Tasan kymmenen vuotta sitten Mariah (& Boys II Men) hallitsi USA:n jouluviikon singlelistaa kappaleella One sweet day, joka on kaikkien aikojen pisimpään kyseisen listan kärjessä pysytellyt kappale (16 viikkoa)

24

1642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teflon

      Tosi hienoa, onneks olkoon Mimi!!

      Voi kunpa Shake It Off olisi mennyt 1... se oli niin lähellä... :/

      • mimmi

        Onhan Mariahilla muitakin kakkoseksi "jääneitä" biisejä kuten vaikka Can't Let Go. On se melkonen hittikone :)

        Onneksi olkoon vaan, Beatles väistyköön seuraavaksi!!


    • fani vuodesta 1990

      Olihan se odotettu, että se ykköseksi menee mutta silti upeeta mahtavaa!! Don't Forget About Us on todella kaunis biisi, vähän samalla reseptillä tehty kuin We Belong Together joten toimii :)

      Kyllä Mariah on kaiken suosionsa ansainnut, on se kerrassaan upea artisti.

    • motopsycho

      Kunpa se koko haahka olis jo historiaa...

      • biisit

        kuullostaa kaikki aivan samanlaisilta. yhdentekevää ja täsmätuotettua listakamaa. mariahin oli pakko tehdä comeback kun takana oli floppeja, hermoromahdus, potkut levy-yhtiöstä..


      • joo...
        biisit kirjoitti:

        kuullostaa kaikki aivan samanlaisilta. yhdentekevää ja täsmätuotettua listakamaa. mariahin oli pakko tehdä comeback kun takana oli floppeja, hermoromahdus, potkut levy-yhtiöstä..

        Ei comebackia niin vaan tehdä. On se sitten vaikea joidenkin sulattaa Mariahin viimeaikaista menestystä.

        Go Mimi!


      • motopsycho
        joo... kirjoitti:

        Ei comebackia niin vaan tehdä. On se sitten vaikea joidenkin sulattaa Mariahin viimeaikaista menestystä.

        Go Mimi!

        Vaikea sulattaa? No enpähän hirveästi jaksa päätäni vaivata jonkun tusinaraakkujan menestyksellä. Kerrassaan hirveetä ulinaa, oksettavaa paskaa. No kukin tykkää mistä tykkää. Ai onko se sitte ollu jollain tauolla? (retorinen kysymys)


      • taisi olla...
        motopsycho kirjoitti:

        Vaikea sulattaa? No enpähän hirveästi jaksa päätäni vaivata jonkun tusinaraakkujan menestyksellä. Kerrassaan hirveetä ulinaa, oksettavaa paskaa. No kukin tykkää mistä tykkää. Ai onko se sitte ollu jollain tauolla? (retorinen kysymys)

        ... se, että comeback ei kaikilta onnistu heikomman menestyksen jälkeen. Makuasioista ei tosiaan kannata kiistellä mutta ei silti tarvitsisi haukkumalinjalle lähteä. Asioista voi keskustella rakentavastikin. Ja mikä pakko edes tulla tälle palstalle?


      • make
        motopsycho kirjoitti:

        Vaikea sulattaa? No enpähän hirveästi jaksa päätäni vaivata jonkun tusinaraakkujan menestyksellä. Kerrassaan hirveetä ulinaa, oksettavaa paskaa. No kukin tykkää mistä tykkää. Ai onko se sitte ollu jollain tauolla? (retorinen kysymys)

        tuon viestin kirjoittaja on joko teini/gootti/hevari/juntti tai muuten vain sisälle päin suuntautunut persoona. ei oo jollaki asiat hyvin. mariahille kaikki respecti!


      • motopsycho
        make kirjoitti:

        tuon viestin kirjoittaja on joko teini/gootti/hevari/juntti tai muuten vain sisälle päin suuntautunut persoona. ei oo jollaki asiat hyvin. mariahille kaikki respecti!

        Ei ollut mikään pakko tulla, tulinpahan vaan kun oli tylsää ja kaipas viihdykettä. Ja joo, kyllä mä aika sisäänpäin suuntautunut persoona tavallaan olen. Varsinaista heviä (heavy metal) kuuntelen kyllä jonkin verran, mutta lähinnä menee varsinaisen metallin puolelle ;) junttikin silloin tällöin, sille päälle sattuessani (nyt?). Ja eikai kukaan teini itseään teiniksi tunnusta ;) Sori, jos mä nyt sain teiän yliherkät pikkuhousut solmuun


      • iikken
        biisit kirjoitti:

        kuullostaa kaikki aivan samanlaisilta. yhdentekevää ja täsmätuotettua listakamaa. mariahin oli pakko tehdä comeback kun takana oli floppeja, hermoromahdus, potkut levy-yhtiöstä..

        Miks sen olis ollu pakko tehdä comeback?! Sillä on kyllä rahaa elää koko loppuelämänsä ilman levymyyntejä jne. And let me tell u somethin. Musiikkimaailmassa comeback on ehkä vaikein asia, mitä artisti voi flopattuaan tehdä! Musiikki maailma on sen verran julma, että se ei floppia ihan äkkiä unohda. Kukaan ei vaan ajattele, että no joo, vois tehdä comebackin ku ei oo muutakaan tekemistä. Se vaatii niin paljon työtä ja työtä vielä senkin päälle!


    • Antti

      Eikö tuon aloitusviestin olisi voinut laittaa listauutisia ketjuun?

    • stareyes1

      Vaikka ei pitäisikään Mariahin äänestä niin ei häntä voi todellakaan tusinalaulajaksi sanoa.

      • motopsycho

        Jaa miksei? Ihan helposti se multa ainakin onnistuu. Samanlainen bimbo kuin ne kaikki muutkin. Kaikki kappaleet, jotka mä olen kuullut (sellaset parisen kymmentä) ihan täyttä kuraa, samanlaista yksitoikkosta lässynlässyn paskaa, vailla minkäänlaista mielikuvitusta. Tietysti vain minun oma henkilökohtainen näkemykseni. Toisaalta minä tuskin olen kovin hyvä tätä musiikkia (niinhän se oli) arvioimaan, kun juurikaan kauemmas ei omasta musiikkimaustani pääse. Mutta onhan se Mimi sentään saanut aikaiseksi GLITTERIN jonka olen katsonut jopa kolme kertaa (hui!), ja joka on kyllä kirvoittanut hyvät naurut joka helevetin kerta. Ja tyydyttää myötähäpeännälän.


      • stareyes1
        motopsycho kirjoitti:

        Jaa miksei? Ihan helposti se multa ainakin onnistuu. Samanlainen bimbo kuin ne kaikki muutkin. Kaikki kappaleet, jotka mä olen kuullut (sellaset parisen kymmentä) ihan täyttä kuraa, samanlaista yksitoikkosta lässynlässyn paskaa, vailla minkäänlaista mielikuvitusta. Tietysti vain minun oma henkilökohtainen näkemykseni. Toisaalta minä tuskin olen kovin hyvä tätä musiikkia (niinhän se oli) arvioimaan, kun juurikaan kauemmas ei omasta musiikkimaustani pääse. Mutta onhan se Mimi sentään saanut aikaiseksi GLITTERIN jonka olen katsonut jopa kolme kertaa (hui!), ja joka on kyllä kirvoittanut hyvät naurut joka helevetin kerta. Ja tyydyttää myötähäpeännälän.

        Musiikki on tietenkin makuasia, mutta lauluääneen sillä ei ole vaikutusta. En minäkään pidä juurikaan Mariahin sävellyksistä, mutta laulaa hän osaa ja mahtavasti.


      • hah
        motopsycho kirjoitti:

        Jaa miksei? Ihan helposti se multa ainakin onnistuu. Samanlainen bimbo kuin ne kaikki muutkin. Kaikki kappaleet, jotka mä olen kuullut (sellaset parisen kymmentä) ihan täyttä kuraa, samanlaista yksitoikkosta lässynlässyn paskaa, vailla minkäänlaista mielikuvitusta. Tietysti vain minun oma henkilökohtainen näkemykseni. Toisaalta minä tuskin olen kovin hyvä tätä musiikkia (niinhän se oli) arvioimaan, kun juurikaan kauemmas ei omasta musiikkimaustani pääse. Mutta onhan se Mimi sentään saanut aikaiseksi GLITTERIN jonka olen katsonut jopa kolme kertaa (hui!), ja joka on kyllä kirvoittanut hyvät naurut joka helevetin kerta. Ja tyydyttää myötähäpeännälän.

        "Samanlainen bimbo kuin ne kaikki muutkin." Ai ketä tarkoitat? Jotain Britney Spearsiako? Hah, salli mun nauraa!

        Musta Glitter on ihan ok leffa. Vähän hutastu, mutta parempi kuin popkollegoiden yritykset esim. Britneyn Crossroads.


    • Hippo

      Upea Mariah todellakin ansaitsee menestyksensä.

      • Hippotalamus

        Eipä menesty tämä lapsenaivokapasiteetilä varustettu lehmä muualla kuin Jenkeissä :D


      • Teflon
        Hippotalamus kirjoitti:

        Eipä menesty tämä lapsenaivokapasiteetilä varustettu lehmä muualla kuin Jenkeissä :D

        The Emancipation of Mimi on myynyt 8 miljoonaa kappaletta ja niistä 4½ miljoonaa Amerikassa, eli 3½ miljoonaa muualla maailmassa.

        Sinä se tässä olet lapsenaivokapasiteetillä varustettu lehmä, kun alat puhumaan asiasta, mistä et tiedä hevon paskaa. Etkä kaiken lisäksi osaa kirjoittaakaan oikein.


      • stareyes1
        Teflon kirjoitti:

        The Emancipation of Mimi on myynyt 8 miljoonaa kappaletta ja niistä 4½ miljoonaa Amerikassa, eli 3½ miljoonaa muualla maailmassa.

        Sinä se tässä olet lapsenaivokapasiteetillä varustettu lehmä, kun alat puhumaan asiasta, mistä et tiedä hevon paskaa. Etkä kaiken lisäksi osaa kirjoittaakaan oikein.

        Älykkyydella ei ole juurikaan tekemistä viisauden kanssa. Minä ainakin arvostan jälkimmäistä enemmän.


      • Sami26
        stareyes1 kirjoitti:

        Älykkyydella ei ole juurikaan tekemistä viisauden kanssa. Minä ainakin arvostan jälkimmäistä enemmän.

        Enpä tästä vanhasta ämmästä paljoa tiedä muuta kun että se rääkyy persoonatomasti helposti unohdettavia biisejä ja on julmetun ruma.


      • make
        Sami26 kirjoitti:

        Enpä tästä vanhasta ämmästä paljoa tiedä muuta kun että se rääkyy persoonatomasti helposti unohdettavia biisejä ja on julmetun ruma.

        kato tää palsta on vaa täynnä juntteja!! ihme suomalaiset! kuka oikeesti käyttää enää sanaa eukko tai akka? naiset on naisia! JUNTTI!


      • justiinsa
        make kirjoitti:

        kato tää palsta on vaa täynnä juntteja!! ihme suomalaiset! kuka oikeesti käyttää enää sanaa eukko tai akka? naiset on naisia! JUNTTI!

        Öh, naista halvennettaessa 'akka' tai 'eukko' on erittäin suosittu ilmaisu... Otapa se pää pois perseestä ja ensi kerralla kun haluat vaikuttaa jotenkin fiksulta tai muuten vain päteä, mieti ennen kuin painat sitä 'lähetä viesti' -nappulaa. Hitto, te Mariahin fanit ootte kyllä tainneet imeä vähän turhan paljon vaikutteita siitä idolistanne... JUNTTI!


      • iikken
        justiinsa kirjoitti:

        Öh, naista halvennettaessa 'akka' tai 'eukko' on erittäin suosittu ilmaisu... Otapa se pää pois perseestä ja ensi kerralla kun haluat vaikuttaa jotenkin fiksulta tai muuten vain päteä, mieti ennen kuin painat sitä 'lähetä viesti' -nappulaa. Hitto, te Mariahin fanit ootte kyllä tainneet imeä vähän turhan paljon vaikutteita siitä idolistanne... JUNTTI!

        Tosi rakentavaa tekstiä joo :D Mitä se sun reisiä hinkkaa vaikka joku oliski ottanu vaikutteita siitä? Ja kaikki jotka väittää, että Mariahin ääni ei olisi persoonallinen, niin miettikääpä sanaa persoonallinen. Sitten kun ottee miettiny, ni kertokaa mulle, kellä on samanlainen ääni kun Mimillä. KAIKKIEN ihmisten äänet on persoonallisia, jotkut enemmän jotkut vähemmän. Ja Mariahilla taitaa kallistua tonne enemmän puolelle. Mulla henk. koht. ei oo mitään sitä vastaan, että jotkut ei tykkää Mariahista. Mutta mielipiteensä vois kyllä ilmaista vähän rakentavammin ja vaikka vähän perustella väitettään. Joku "ruma lehmä" tms. kyllä tekee hei sen musasta huonoa :DD Ja mitä sitten jos Glitter oli floppi? Mariah teki mahtavan comebackin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe