Mutta missä on Bhaga?

Ram das

missä on bhaga ja farmi-projekti? tietääkö kukaan? ja miksi ihmeessa joku moittii srila prabhupadaa? kaikki kunnia bhaktivedanta swamille :)

4

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bhaga

En kirjoittele enää tälle foorumille, koska eräs hyvä ystävä kehoitti minua lopettamaan foorumeilla väittelemisen ja keskittymään sen sijaan omaan henkiseen elämääni ja tuohon mainitsemaasi farmi-projektiin.

Toinen luku Sulocanan kirjasta "THE GURU BUSINESS" selvittää perusteellisesti miksi ihmiset nykyään moittivat Srila Prabhupadaa. Koko kirja löytyy osoitteesta:

http://www.harekrsna.org/pada/guru_biz.htm

Farmi-projektista sen verran, että etsin vieläkin sopivaa maapalaa. Jos olet kiinnostunut lähtemään projektiin mukaan tai haluat tietää lisää siitä, niin lähetä ihmeessä postia:

bhaga4(at)hotmail.com

Hare Krishna!

• Bhaga

Ja toinen syy miksi en enää ole kirjoitellut tänne on juuri tuo mainitsemasi tälle palstalle kirjoittelijoiden negatiivinen suhtautuminen Srila Prabhupadaan. Harmittavan monet eivät ole lainkaan suvaitsevaisia meitä harvoja kohtaan joille Srila Prabhupadan ohjeiden täyttäminen on elämäntehtävä. Jos tänne kirjoittaa jotakin, joutuu vain käymään hyödytontä väittelyä pitkän aikaa ilman että se johtaa yhtään mihinkään. Suurin osa tämän palstan lukiojoista on jo kantansa päättänyt. Mieluummin käytän aikani sellaisten henkilöiden kanssa keskusteluun, jotka arvostavat niitä asioita jotka ovat itsellenikin tärkeitä tai jotka ovat vilipittömästi kiinnostuneet kuulemaan oman kantani.

• Bhaga kirjoitti:

Ja toinen syy miksi en enää ole kirjoitellut tänne on juuri tuo mainitsemasi tälle palstalle kirjoittelijoiden negatiivinen suhtautuminen Srila Prabhupadaan. Harmittavan monet eivät ole lainkaan suvaitsevaisia meitä harvoja kohtaan joille Srila Prabhupadan ohjeiden täyttäminen on elämäntehtävä. Jos tänne kirjoittaa jotakin, joutuu vain käymään hyödytontä väittelyä pitkän aikaa ilman että se johtaa yhtään mihinkään. Suurin osa tämän palstan lukiojoista on jo kantansa päättänyt. Mieluummin käytän aikani sellaisten henkilöiden kanssa keskusteluun, jotka arvostavat niitä asioita jotka ovat itsellenikin tärkeitä tai jotka ovat vilipittömästi kiinnostuneet kuulemaan oman kantani.

Tervehdys Bhaga! Ikävää kuulla, että sinulle on jäänyt huonot fiilikset tältä keskustelupalstalta! Henkilökohtaisesti toivon, että tällaisia erilaisia näkökulmia yhteen kokoavia palstoja olisi enemmänkin. Ainakin itse olen kokenut keskustelun ja ajoittain väittelynkin kanssasi avartavana. Eihän erimielisyyden tarvitse tarkoittaa sitä, etteikö silti kunnioittaisi toisen mielipiteitä ja näkemyksiä.

Sanoit, että ihmiset tällä palstalla ovat jo lyöneet katsantokantansa lukkoon. Minun mielestä parhaat keskustelut yleensä käydäänkin nimenomaan sellaisten ihmisten välillä, joilla on vakaumusta ja näkemystä asioista. Minusta keskeinen osa uskoa on se, että on löytänyt tavan ymmärtää maailmaa, mutta on silti avoin uudelle. Jos molemmat osapuolet suostuvat tältä pohjalta avoimeen ja rehelliseen keskusteluun, on sillä aina jonkinlainen vaikutus. Vaikka kumpikaan ei välttämättä omasta näkökannastaan luopuisikaan.

Hyvää jatkoa kumminkin! Ilmoittelehan aina välillä, miten maatilaprojekti etenee! :)

• vedic
        Bhaga kirjoitti:

jos kannatat srila prabhupadaa.tai edustat hänen liikettään.sinun kannattaa vähän skarpata.itse luin tämän elämäntarina kirjan,se on täydellinen osoitus siitä kuinka pyörät saadan pyörimään.vrinda oli oikeassa siinä että nämä keskustelut avartavat mieltä,ja ovat oikein hyväksi.olen saanut paljon uskoa työelämään ja arkeen tästä prabhupadan elämäntarina kirjasta.se on hieno osoitus hänen vakaasta luottamuksestaan herra krisnaan joka käänteessä.jollain tavalla hän tiesi aina kuinka tilanteet käännetään voitokkaiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2125
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      335
      1333
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1265
    4. 157
      1168
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      981
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      948
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      899
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      858
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      799
    Aihe