niix tänää loppu meillä koulu ainagi hetkex.. nii toj mimmossii todistuksii saitte??? sanokaa luokka ja jotai parhait numeroid.. keskiarvo??? iha mid vaa..
TODISTUKSEST!
99
24257
Vastaukset
- meri
Oon kasilla ja paras numero oli kymppi, huonoin seiska. Keskiarvo oli 7.92.
- vkm89
Juu oon amiksen ekalla ja ka. oli tasan 4. kolme kappaletta löytyi 5:sia
- ^^joonas
ysil oon ja keskiarvo jotai 7 paikkeilla.
liikunta 10, englanti 9..
muut sitte heikompia =)- sdfsdf
oon 6. ja keskiarvo oli 9,3
- poika16v_
sdfsdf kirjoitti:
7.4.
- M4tt1
sdfsdf kirjoitti:
Mulla oli todistus aika hyvä, paras oli 9 ja huonoin oli sitte vastaavasti niinku 6. Keskiarvo 6.18. Oon ysillä, meen amikseen. En tiiä vielä mille linjalle, tod. näk. metalli puoli tai auto-ala. mihi te muut aiotte hakee sit ens syksynä, tai keväällähä jo nii haetaa mut syksyl sit mihi, hei?
- sami.
M4tt1 kirjoitti:
Mulla oli todistus aika hyvä, paras oli 9 ja huonoin oli sitte vastaavasti niinku 6. Keskiarvo 6.18. Oon ysillä, meen amikseen. En tiiä vielä mille linjalle, tod. näk. metalli puoli tai auto-ala. mihi te muut aiotte hakee sit ens syksynä, tai keväällähä jo nii haetaa mut syksyl sit mihi, hei?
Ei millään pahalla, mutta keskiarvo joka on 6,18 ei missään nimessä ole hyvä, ainakaan minun mielestäni. Tärkeintä on että olet itse tyytyväinen keskiarvoosi.
Yhteishaku on joskus helmikuussa jos aikoo jatkaa opiskelua syksyllä. - tihkru
M4tt1 kirjoitti:
oon ysillä ja keski arvo oli 8.5, tokarist löyty 1 kymppi ja 1 seiska loput ysei ja kasei :)ensi vuonna meen amikseen ja suoritan kaksoistutkinnon samassa..
- ja keskiarvo
sami. kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta keskiarvo joka on 6,18 ei missään nimessä ole hyvä, ainakaan minun mielestäni. Tärkeintä on että olet itse tyytyväinen keskiarvoosi.
Yhteishaku on joskus helmikuussa jos aikoo jatkaa opiskelua syksyllä.8.4
- oli jouluna
tihkru kirjoitti:
oon ysillä ja keski arvo oli 8.5, tokarist löyty 1 kymppi ja 1 seiska loput ysei ja kasei :)ensi vuonna meen amikseen ja suoritan kaksoistutkinnon samassa..
8.4. Oon vitosel ja se oli eka numeroarvostelu...
- sleepingsun91
oli jouluna kirjoitti:
8.4. Oon vitosel ja se oli eka numeroarvostelu...
mä oon kasilla ja keskiarvo 8.0 ja lukuaineet 7.8
- smiley(:
ja keskiarvo kirjoitti:
8.4
Menos kutoselle, keskiervo 8,3!
- jeps
oon ammattikoulussa ja keskiarvo siinä 4.2 ku maksimi on 5
- pakka..:(
Minulla oli todistuksessani vain kymmenen kymppiä. Ei ole kiva. Mitä teen, että saan takaisin kaksi kymppiä?
- Karoliina
Sain keskiarvoks 8. Huonoin oli 7, paras oli 9.
- ei mikää hikke
oon ysill ja sain 9.3
- Putteli
Olen hoitoalan aikuiskoulutuksessa ja sain ka. 4,4 kun maximi on 5. Hyvää joulua!
- zarah
mul oliki viä parempi...
- joku vaan
Sain yhen kympin(kuviksesta) ja yheksän ysiä. Keskiarvo oli jotain 8,85 tai jotain sinne päin. Oon kutosella. :D
- Blues-Boy
Oon siis Amiksen ekalla ja sain melko hyvän todistuksen... viisi vitosta!!! oon aika hyvä... Ka. 4,23 eli kelepaahan se
- loll5r7y476y
7,1 tuli...yks kymppi oli matikasta mut hissasta & muista vittumaisista aineista 5 ja 6
- Pääsenköhän lukioon
mä en oo saanu koskaa vitosta, aika huono sulla ku mulla ku on ollu ruotsi esim. 6 nii se on parempi ku su keski arvo yhteensä. Mut meenki lukioo ja sä oot lol-amis.
- vkm89
Pääsenköhän lukioon kirjoitti:
mä en oo saanu koskaa vitosta, aika huono sulla ku mulla ku on ollu ruotsi esim. 6 nii se on parempi ku su keski arvo yhteensä. Mut meenki lukioo ja sä oot lol-amis.
ja sä oot kunnon blle joka winee jotai amiksesta vaikka et tiedä siitä yhtään mitään, aivan samoin siellä koulua käydän ku jossain lukiossa ja jos et tienny amiksen arvosanat on 0-5 asteikolla
- ghrtjr
loll5r7y476y kirjoitti:
7,1 tuli...yks kymppi oli matikasta mut hissasta & muista vittumaisista aineista 5 ja 6
Ammattikoulun todistuksella ei paljon oo kehumista...siellä numerot saa aivan liian helpolla, siksi vaihdoin terveysalalta lukioon. Ja viime jaksotodistuksessa oli keskiarvo 8.
- Ei joulua, jos valehtelee!
Joulumieli ei tule huiputtamalla, ja "lahjanumeroita" saaden.
Rehellinen ansaitsee numeronsa. - 9. lk.
Yhdeksännellä olen ja keskiarvo siinä 9,1 paikkeilla, nyt syksyn kursseista kaikista kielistä tuli 10. Huonoin numero 7 jostain seiskaluokan ajoilta. Joo tiedän, kunnon hiku olen.
- LauraGirl
Eihän niitä todistuksia saa kuin joulun jälkeen, hei haloo?!?
- yks 6lk:lta
... 8.91 ja 3 kymppiä 4 kasia ja loput ysejä.
- girl_-
yks 6lk:lta kirjoitti:
... 8.91 ja 3 kymppiä 4 kasia ja loput ysejä.
Mun keskiarvo oli 8.8 paras oli 9 ja sit huonoin 8
- opinto-ohjaaja
girl_- kirjoitti:
Mun keskiarvo oli 8.8 paras oli 9 ja sit huonoin 8
Hei
On ihan sama minkä todistuksen saat nyt. Mieti sitä, mitä haluat elämältäsi. Paljon rahaa, luuletko ,että se tekee sinusta onnellisen. Pistä tärkeät aineet ensisijaiseksi, vaikket arvostaisikaan niitä. Meidän koulujärjestelmä antaa anteeksi virheetkin, kunhan yrität. - vaihtelua on!
Tämä asia vaihtelee kaupungista, kunnasta ja koulusta toiseen. Aika monet koulut antaa todistuksen jouluksi, harvemmat vasta tammikuussa. Siis peruskoulut.
- ...........
vaihtelua on! kirjoitti:
Tämä asia vaihtelee kaupungista, kunnasta ja koulusta toiseen. Aika monet koulut antaa todistuksen jouluksi, harvemmat vasta tammikuussa. Siis peruskoulut.
Ne peruskoulut joissa käydään lukuvuodet jaksoissa saa vasta tammikuussa seuraavan todistuksen, sen saa neljä tai viis kertaa vuodessa. Aina kun jakso loppuu..
- osa ihmisistä
saa todistuksen vasta keväällä. Mä tosin sain jo. ka:8.4
- just mä
oikei tiedän et oon hyvä koulus, mun keskiarvo on 9,7, yks seiska jostain enkun kurssista kasilta, mut muuten on yks ysi ja loput kymppei
- play-boy90
Oli 7,8. Olen siis 9. luokalla. Liikunta ja valinnaisaine Ekonomia oli 10. monta seiskaa ja monta kasia ja pari ysiä.
play-boy90 kirjoitti:
Oli 7,8. Olen siis 9. luokalla. Liikunta ja valinnaisaine Ekonomia oli 10. monta seiskaa ja monta kasia ja pari ysiä.
no mulle ei oikeestaa oo sillee enää mitää todistusta ku oon lukiossa mut. Keväällä saadaan vasta sellaset mistä näkee keskiarvon. mut ysillä mulla oli aika hyvä keskiarvo...(mut en aijo kertoo...)
- Laulaja....
Mun paras numero oli 10 ja se tuli musiikist... (oon kuvis luokalla) ja huonoin oli 7 ja se tuli kuviksest...
- ficaro1
hei!
ymmärrän kyllä että te peruskoululaiset ja vielä suurin osa lukiolaisistakin tuijotatte niitä numeroitanne ja keskiarvojanne kuin ne olisivat suora ennuste tulevaisuudestanne...
valitettavasti näin ei kuitenkaan ole, sillä jos joku koulutodistus merkitsee on se se yo-todistus mutta jos nyt sekään ei mene ns. suunnitelmien mukaan niin vielähän voi tsempata esim. yliopiston pääsykokeessa. itse olin aina ns. keskitason eli 7-8 oppilas ja väyläni yliopistoon on ehdottomasti valintakoe. harvalle ns. kovalle alalle (lääkis, oikis, kauppis) edes pääsee ilman erinomaista onnistumista valintakokeessa.
toki esim. lukiota valitessa keskiarvo on se juttu. valitettavasti nämä korkean keskiarvon vaativat lukiot eivät välttämättä ole esim. oppilasviihtyvyydeltään niitä kärkinimiä. kuka mitäkin arvostaa mutta itse olen luottanut aina ja luotan siihen kuuluisaan kultaiseen keskitiehen. :)- jotain kertoo
Harvat asiat ovat ehdottomia totuuksia. Peruskoulun keskiarvot eivät todellakaan määrää elon kulkua, mutta jotain niistä voi päätellä. Useimmiten heikolla keskiarvolla peruskoulun taaplanneet eivät päädy yliopistoon mainitsemaasi lääketiedettä opiskelemaan jo siitäkään syystä, että perustiedot ja -taidot ovat jääneet niin heikoiksi, että esim pääsykokeisiin tarvittavan tiedon omaksuminen on työläämpää kuin paremmin koulunsa selvittäneelle. Kummalla on silloin paremmat mahdollisuudet jatkoon.
Samoin lukion kurssiarvosanat antavat paljon viitettä siihen miten yo-kirjoitukset menevät. Et varmaan oleta, että jos saat enkun kursseista arvosanoja 5-7, yo-kokeesi olisi e tai l ?
Jos tarkoituksesi on rohkaista nuorempia niin olet oikealla asialla, mutta väärin keinoin. Useimmat tarvitsevat pitkäaikaista työtä tulosten saavuttamiseksi. On siellä ammattikorkeassa tai yliopistossakin sitten mukavampi iopiskella kun ymmärtää mitä englanninkielisessä kurssikirjassa sanotaan.
Tietenkään kaikista ei tule eikä tarvitse tulla lääkäreitä tms. - ficaro1
jotain kertoo kirjoitti:
Harvat asiat ovat ehdottomia totuuksia. Peruskoulun keskiarvot eivät todellakaan määrää elon kulkua, mutta jotain niistä voi päätellä. Useimmiten heikolla keskiarvolla peruskoulun taaplanneet eivät päädy yliopistoon mainitsemaasi lääketiedettä opiskelemaan jo siitäkään syystä, että perustiedot ja -taidot ovat jääneet niin heikoiksi, että esim pääsykokeisiin tarvittavan tiedon omaksuminen on työläämpää kuin paremmin koulunsa selvittäneelle. Kummalla on silloin paremmat mahdollisuudet jatkoon.
Samoin lukion kurssiarvosanat antavat paljon viitettä siihen miten yo-kirjoitukset menevät. Et varmaan oleta, että jos saat enkun kursseista arvosanoja 5-7, yo-kokeesi olisi e tai l ?
Jos tarkoituksesi on rohkaista nuorempia niin olet oikealla asialla, mutta väärin keinoin. Useimmat tarvitsevat pitkäaikaista työtä tulosten saavuttamiseksi. On siellä ammattikorkeassa tai yliopistossakin sitten mukavampi iopiskella kun ymmärtää mitä englanninkielisessä kurssikirjassa sanotaan.
Tietenkään kaikista ei tule eikä tarvitse tulla lääkäreitä tms.Hei!
Puollan osittain edellisen kirjoitusta nim. "jotain kertoo".
Mielestäni lukiossa saadut kurssiarvosanat eivät kerro juurikaan mitään muuta kuin sen tietyn osaamistason sillä hetkellä, esim. jos käyt bilsan ykköskurssin ekalla vuositasolla tuskin muistat siitä tarpeeksi saadaksesi reaalikokeessa ylppäreissä hädin tuskin kolmea pistettä enempää.
Tunnen paljon ihmisiä eri lukioista joiden taso keskipitkässä ruotsissa oli tuo mainitsemasi 5-7, suurin osa kirjoitti c-m, yksi jopa laudaturin, kaikkien parempi tulos yo:ssa kuin lukion kurssinumerot selittyi vain ja ainoastaan omalla kovalla työnteolla abivuonna.
Olet oikeassa "Useimmat tarvitsevat pitkäaikaista työtä tulosten saavuttamiseksi". Niin, kaikillahan ei ole tarpeeksi motivaatiota/ahkeruutta/tahtoa tehdä töitä asioiden eteen niin että kääntäisivät ne kutosensa yhdeksiköiksi.
Olet oikeassa myös "Tietenkään kaikista ei tule eikä tarvitse tulla lääkäreitä tms". Ei tarvitsekaan, itse en vaan haluaisi omalla kohdallani tuhlata elämääni esim. kaupan kassalla, kunnianhimoni tähtää paljon korkeammalle, kaikella kunnioituksella kuitenkin niin lääkäreitä kuin kaupan kassojakin kohtaan, teitä kaikkia tarvitaan.
Terv. -F-
ps. ammattikorkea on lukion jatke, yliopisto akateemisen sivistyksen kehto. :) - minä
mun keskiarvo oli se 9,8.aika hyvä.olen ysil
- merikarvialainen
meidän lukioon vaaditaan 7.keskiarvo,mutta hakioita on niin "vähän" että muutama pääsee huonommallakin keskiarvolla.(kuulemma!)
- Herra K
ficaro1 kirjoitti:
Hei!
Puollan osittain edellisen kirjoitusta nim. "jotain kertoo".
Mielestäni lukiossa saadut kurssiarvosanat eivät kerro juurikaan mitään muuta kuin sen tietyn osaamistason sillä hetkellä, esim. jos käyt bilsan ykköskurssin ekalla vuositasolla tuskin muistat siitä tarpeeksi saadaksesi reaalikokeessa ylppäreissä hädin tuskin kolmea pistettä enempää.
Tunnen paljon ihmisiä eri lukioista joiden taso keskipitkässä ruotsissa oli tuo mainitsemasi 5-7, suurin osa kirjoitti c-m, yksi jopa laudaturin, kaikkien parempi tulos yo:ssa kuin lukion kurssinumerot selittyi vain ja ainoastaan omalla kovalla työnteolla abivuonna.
Olet oikeassa "Useimmat tarvitsevat pitkäaikaista työtä tulosten saavuttamiseksi". Niin, kaikillahan ei ole tarpeeksi motivaatiota/ahkeruutta/tahtoa tehdä töitä asioiden eteen niin että kääntäisivät ne kutosensa yhdeksiköiksi.
Olet oikeassa myös "Tietenkään kaikista ei tule eikä tarvitse tulla lääkäreitä tms". Ei tarvitsekaan, itse en vaan haluaisi omalla kohdallani tuhlata elämääni esim. kaupan kassalla, kunnianhimoni tähtää paljon korkeammalle, kaikella kunnioituksella kuitenkin niin lääkäreitä kuin kaupan kassojakin kohtaan, teitä kaikkia tarvitaan.
Terv. -F-
ps. ammattikorkea on lukion jatke, yliopisto akateemisen sivistyksen kehto. :)Luontainen motivaatio ja terve itsekuri ovat äärimmäisen tärkeitä ominaisuuksia opintoja ajatellen. Tehtävistä kunnialla suoriutuminen on aloitettava riittävän aikaisessa vaiheessa, vaikka olisikin omasta mielestään kuinka fiksu. Helppoheikit taitavat tosissaan uskoa, että pelkkä lahjakkuus riittää menestykseen. Harvemmin riittää.
Tämä voi kuulostaa hurjalta, mutta totuus on, että numerot kertovat hyvinkin paljon henkilöstä ja hänen elämäntavoistaan. Jos oppilaalla on vaikkapa 6.0 keskiarvo, hän tuskin on luonteeltaan huolellinen ja ahkera. Yli 9:n keskiarvon oppilas taas ei liene luonteeltaan kovin huolimaton tai laiska. Tällaiset tavat säilyvät läpi elämän, omien tapojen ja tottumuksiensa muuttaminen on hyvin vaikeaa.
Ei pidä kuitenkaan unohtaa, että numerot ovat tilastollista tietoa, ja niitä pitää tarkastella kuin mitä tahansa muitakin tilastoja. Tilastot sanovat esimerkiksi, että Suomen keskilämpötila on 5°C. Se, joka katsoo vain tätä keskiarvoa, on pulassa kesähelteillä ja talvipakkasilla.
Kun katsotaan tilastoa koulunumeroiden ja työmenestyksen välillä vallitsevasta yhteydestä, on huomattava, että vaikka koulumenestys korreloi melko suoraan työmenestykseen, myös ääripäitä löytyy. Kutosen keskiarvolla menestyviä voisi hyvinkin olla vaikkapa se Gaussin käyrän 4%, ja sehän on jo tilastollisesti merkittävä määrä.
Tilastoja tosin vääristää huomattavasti se, että tässä kultalusikoiden maassa täysin idiootitkin voivat menestyä. Pappa betalar - pääoma puhuu. (Raha on menestyksen mittapuu! Yäk!)
Älkää rääkätkö itseänne. Ja tehkää jotain mistä nautitte, tai muuten teistä voi tulla ns. "luuserimenestyjiä". Ei raha ei tuo onnea...
...vaan sivistys. ;)
- Inssi
Sähkäri-inssi paperit tuli Keskiarvo 3-paikkeill..
Arvosanat 2-5- opiskelemaan
pääsyhän helpottui joitakin vuosia sitten kun näytti että insinöörit loppuu maasta kesken. Sitten huomattiin että tutkintovaatimuksia piti löysätä kans että porukka valmistuis. Eipä taideta kaikkia koulunpenkiltä suoraan työelämään riistää.
Onnea valmistumisesi johdosta.
- Linkittäjänörtti
- Kakka
Mun oli 5,9 :/.
- Moi
6.1 Ei niinkään hyvä ://
- hikipinko
joo, otsikost näkee. huonoin oli 9 ja paras 10.
- macone1
en tiä mut ei paljoo huvita vastata tollaselle teinille joka ei osaa kirjottaa muuta ku jotain unbelievable teinikieltä! Ei vittu, voitko harkita uudestaan kun ensi kerran kirjotat tänne??
- mutta
sinä kyllä vaikutat todella aikuiselta.
- +++++++++
mutta kirjoitti:
sinä kyllä vaikutat todella aikuiselta.
ihan "unbelievable" aikuiselta.
- tepi-7
mul oli kuvis 8 enkku 8 liikka 7 ja muut ysejä
- !"#¤%&/()
lukion eka ja keskiarvo 8,9
- voi kiesus
puhu suomee. älä teini-kieltä. ällöttävää. puhukaa lapsoset normaalisti, ni kaikki on hyvin.
- sisin
olkaa tyytyväisiä kaikki ne jotka sai HYVÄN ja ne jotka sai tyydyttävän todistuksen kaikkia teitä tarvitaan johonkin toisista tulee lääkäreitä toisista siivoojia mutta kaikki olette samanarvoisia kaikkia tarvitaan. näin ensi kertaa elämässäni tosi huonon todistuksen itse olisin aikanaan saanut selkäsaunan sellasesta mutta lapseni nuoreni on minulle tärkeämpi kuin joku todistus hänellä on sydän vaikkei jaksanutkaan koulua ahkeroida mutta vielä on aikaa lukea ja saada numeroita yläasteella on murkkuikä on myös vaikeeta aikaa nuorelle
- monesti vaikeeta
sisin kirjoitti:
olkaa tyytyväisiä kaikki ne jotka sai HYVÄN ja ne jotka sai tyydyttävän todistuksen kaikkia teitä tarvitaan johonkin toisista tulee lääkäreitä toisista siivoojia mutta kaikki olette samanarvoisia kaikkia tarvitaan. näin ensi kertaa elämässäni tosi huonon todistuksen itse olisin aikanaan saanut selkäsaunan sellasesta mutta lapseni nuoreni on minulle tärkeämpi kuin joku todistus hänellä on sydän vaikkei jaksanutkaan koulua ahkeroida mutta vielä on aikaa lukea ja saada numeroita yläasteella on murkkuikä on myös vaikeeta aikaa nuorelle
Ja jos oikein kirjoituksesi ymmärsin niin silloin kun todella vaikeaa voivat kouluasiat olla todellakin sivuseikka. Muu elämä on saatava jonkinlaiseen järjestykseen jos niin on. Näin on silloin kun lääketieteelliset syyt ajavat koulun ohi.
Toisaalta, usein on myös niin, että koulu nimenomaan tarjoaa sen turvallisen pysyvän viitekehyksen, jossa joutuu toimimaan yhteiskunnan normien mukaan vaikka muu elämä menee miten menee. Silloin olisi syytä saada koulunkäynti järjestykseen rauhoittamalla sitä muuta elämää. Sijaiskoti voi olla joskus paikallaan ellei omilla vanhemmilla ole voimaa lapsen elämän järjestämiseen.
- 7.-luokkalainen
Lukuaineiden keskiarvo pyöristettynä: 9,77
Kokonaiskeskiarvo vähän alhaisempi, kaksi kasia ja seiskaa sekaan. :) - 9lk
9.lk:lla oon, huonoin 8 (3 kpl), paras 10 (3 kpl), loput 9.. eli keskiarvo 9.
- Tsih
9lk joulutodistuksen keskiarvo 8.4 yseä kuus,kaks seiskaan ja kaseja viis :D Lukioon näillä näkymin olen menossa...eikö yhteishaut ala jo tammikuun lopulla??
- Elmeri
Oon ysillä, keskiarvo 9,2. Huonoin numero 8 ja paras 10. Aion mennä amikseen puu- tai metallipuolelle.
- amikseen?
Kun pystyisit varmaan enempäänkin!
Oletko ajatellut puusepän tai metallimiehen hommia ihan leipätyöksesi? Minä epäilen, että ne on vähän turhan simppeleitä duuneja sulle. - Elmeri
amikseen? kirjoitti:
Kun pystyisit varmaan enempäänkin!
Oletko ajatellut puusepän tai metallimiehen hommia ihan leipätyöksesi? Minä epäilen, että ne on vähän turhan simppeleitä duuneja sulle.Menen amikseen koska puusepän ammatti on kiehtonut jo pitkään. Pidän teknisistä töistä ja toisekseen lukeminen ei pahemmin kiinnosta, joten kyllä minä mieluummin valitsen sellaisen ammatin, joka itseäni eniten kiinnostaa. Muutkin ovat sanoneet tuota, että kun on noin hyvä keskiarvo niin miksi miksi pläpläplä...
- amikseen?
Elmeri kirjoitti:
Menen amikseen koska puusepän ammatti on kiehtonut jo pitkään. Pidän teknisistä töistä ja toisekseen lukeminen ei pahemmin kiinnosta, joten kyllä minä mieluummin valitsen sellaisen ammatin, joka itseäni eniten kiinnostaa. Muutkin ovat sanoneet tuota, että kun on noin hyvä keskiarvo niin miksi miksi pläpläplä...
Vaikea uskoa että lukeminen ei ole kiinnostanut jos ka. on kuitenkin päälle yhdeksän. Oletkohan peruskoulun päättötunnelmissa nyt turhan jyrkkä?
Jos lukeminen ei sinua ihan oikeasti ole kiinnostanut ja silti olet menestynyt noin hyvin, niin sun kannattais varmaan harkita yhdistelmäopintoja. Ammattiopintojen ohessa voi nimittäin suorittaa myös lukion kursseja sen verran että voi osallistua ylioppilaskirjoituksiin.
Hyöty olisi se, että sä melko varmasti jatkat opiskelua vielä ammatillisen tutkinnon jälkeen. Sun taidoilla se ei edes olisi erityisen työlästä. - kolli86
hui vittu ysit saa turpaan!:)
- Mun
Olen lukion ensimmäisellä luokalla ja viimeisimmässä
todistuksessa keskiarvoni oli 7.2.
Pitäis skarpata.- 27
olen ala-asteen vikal (6).
paras numero 9, huonoin 6.keskiarvo jtn. 7.9?
- iirokkola95
oon vasta 7 ja mua ei vois vittuakaan kiinnostaamitä numeroita jostain saatanan tokarista tulee.:D
- tommybestboy96
oon 7 ja tässä tulee ne numerot:kotitalous:10,liikunta:10,matematiikka:10,historia:10,äidinkieli:10,biologia/maantieto:10,ruotsi:9,englanti:10,musiikki:10,opo:10,terveystieto:10,uskonto:10,kuvis:10,puukässä:10 ja atk:10.en mä ihan tyhmä voi olla kun oon noin hyvät numerot saanu!kanttii petrata ja olla mukana tunnilla ja tehä läksyt eikä olla paska laiskamato jota ei kiinnosta mikään.ottaen huomioon olen yläasteella 7!!!!!koko syksy on ollut ihan vitun hyvä!
- tommybestboy96
tommybestboy96 kirjoitti:
oon 7 ja tässä tulee ne numerot:kotitalous:10,liikunta:10,matematiikka:10,historia:10,äidinkieli:10,biologia/maantieto:10,ruotsi:9,englanti:10,musiikki:10,opo:10,terveystieto:10,uskonto:10,kuvis:10,puukässä:10 ja atk:10.en mä ihan tyhmä voi olla kun oon noin hyvät numerot saanu!kanttii petrata ja olla mukana tunnilla ja tehä läksyt eikä olla paska laiskamato jota ei kiinnosta mikään.ottaen huomioon olen yläasteella 7!!!!!koko syksy on ollut ihan vitun hyvä!
ainiin ja käyttäytyminen ja käsi ala oli myös 10!
- uioji
kasilla ja keskiarvo 8
- ysiluokalta
keskiarvo oli 6.1 : / huonoin matikasta 5, paras kuviksesta 9 :)
- aewi
7lk. ka tasan 8.5
oon seiskal ja sain: enkust 10 ;D, ruottist 9, äikäst 8, hissast 7, kässä, 6, bilsa 8, liikka 9, matikka 9. olikoha muit? no en tiijä:D ja keskiarvo oli jtn 8,2. =)
- higari
mul ei oo koulu koskaa menny kauhee hyvi..oon seiskal ja keskiarvo 6.4 kuvis oli 8(; muu toli jotain paskoi -.-
- hesaöpoiöioöiioöu
Oon ysillä ja keskiarvo 5.4. Hyvin menee vai? Ei ole kuitenkaan yhtään nelosta.. On vitun ärsyttävää kun jotkut kusipäät "leijuu" numeroillaan. En tiedä miksi, siksi että olen itse näin huono? Parantaminen on vaan liian vaikeata. Ei voi jaksaa lukea kokeisiin tai keskittyä tunneilla.
- koulu=elämä
Olen kasilla. Keskiarvoni joulutokarissa oli 9.62 (8
- vittuilija
koulu on niin ahdistava paikka ettei siitä sais nautittavaa elämää vitullakaan
- ernestiina69
vittuilija kirjoitti:
Keskiarvo tippu kymppiin, olen pettynyt :(
- hepskukkuuuuuuuuuuuu
vittuilija kirjoitti:
eiköhän tua asenteesta ol kiinne?
- papillon.69
hepskukkuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
eiköhän tua asenteesta ol kiinne?
Oon seiskalla ja ka. on 8,9 =)
- jotain kirjottelen
Jooh eli ysillä ollaan ja lukuaineiden keskiarvoks on tulossa 10.0 ja kaikista yhteensä n. 9.9 ^_^
- ;-)
Oon seiskalla. Keskiarvo oli jouluna 9.5 (tai oikeestaan 9.6, nimittäin en tiiä pitääks käytösnumerokin laskee keskiarvoon..) Mulla oli 9 kpl numeroa 10, 5 kpl numeroa 9 ja 1 kpl numeroa 8. En oo ikinä saanu huonompaa kuin 8. Mulla on luokkani PARAS KESKIARVO!!!!!!!!!!!!!!
- ;-)
...Jatkoa... mun lukuaineiden keskiarvo oli 10.
- Mie vaan
Seiskaluokan päättötodistuksessa keskiarvo oli 9.4. Lukuaineiden keskiarvo oli 9.7. ja taideaineiden 8.8. Kaiken kaikkiaan kymmennen kymppiä (äikkä, hissa, ussa, kemma, kuvis, musa, bilsa, mantsa, ruotsi, enkku), neljä ysiä (matikka, fyssa, köksä, terveystieto) käytös, yksi kasi (liikka) ja yksi seiska (kässä). Mulla ei ole ikinä, ei siis ikinä ollut näin hyvää todistusta ja kymmenen kymppiä. Kuviskin oli ala-asteella aina kasi, paitsi kutosen päättötodistuksessa se oli ysi. Musa mulla kymppi, wtf?! Mutta joo, onhan se kiva, että peruskoulun päättötodistuksessa mulla on siis kaksi varmaa kymppiä! Ja tää on eka kerta, kun mulla on joku taito- tai taideaineista kymppi. :O Sain joo stipendin, 30 euron lahjashekin luokan parhaasta oppilaasta, joka on saavuttanut menestystä jokaisessa aineessa. Rahaa tässä on kaivattukin... Tuli aika yllätyksenä, vaikka onhan niitä parempiakin, mutta anyway.
- IPANAMURR
Lähdin 6.lk ja keskiarvo oli 9.2.
- jffgddff
keskiarvo 7.5. huonoin numero 6 ja paras 9
- -närkästynytoppilas
Pääsin juuri yhdeksännestä luokasta eroon...
Keski-arvo laski 0,5 , eli keski-arvoksi päättötodistukseen tuli 8,8. Surkeeta. Omatpahan oli lintsaukseni, vaikka opettajakin oli vittumainen.
Sain kaikista aikasemmista kokeista 10, tein tehtävät, sain todistukseen aikaisemmin tästä aineesta aina 10, mutta jostain syystä ilman selvittämättömiä poissaoloja sain 8 päättötodistukseen.
Sain taas syyn olla luottamatta niihin persaivoihin.
Pääsinpähän siitä koulusta ja niistä opettajista nyt eroon.- ;))
Oon kasilla. Sieksaluokan tokari oli surkee ;7 Keskiarvo oli 7.4. Neljä kutosta,neljä seiskaa ja loput kaseja ;/ Mutta nyt saan ainakin 1 ysin (terveystiedosta) ja yhden kutosen (hissasta). Hissa ja bilsa on niin turhauttavii ;/ Mut kemia ja köksä on ihan parhaita!!
- grahh
;)) kirjoitti:
Oon kasilla. Sieksaluokan tokari oli surkee ;7 Keskiarvo oli 7.4. Neljä kutosta,neljä seiskaa ja loput kaseja ;/ Mutta nyt saan ainakin 1 ysin (terveystiedosta) ja yhden kutosen (hissasta). Hissa ja bilsa on niin turhauttavii ;/ Mut kemia ja köksä on ihan parhaita!!
Itellä oli ka 6,7 ja ihan tyytyväinen oon siihen. :)
- Paavo <3 minä
Keskiarvoni viimevuonna oli 8,0. Ja sitten oli vielä erikoismaininta kuviksesta olet taitava kuvaamataidossa. ÄIti antoi mulle tosta todistuksesta 1000e kun oli niin hyvä. Käytin koko rahan Paavon kanssa oleiluun. Käytiin elokuvissa, syömässä, kalleimmassa jätskibaarissa, shoppailemassa, discossa...oli oikei hauskaa ja oli kyllä sen väärti :)
- 8,1 paska numero
seiska luokan joulu tokarin keski-arvo on 8,1, 6.luokan kevät todistus 8,4.
- coco17
8,1 paska numero kirjoitti:
seiska luokan joulu tokarin keski-arvo on 8,1, 6.luokan kevät todistus 8,4.
Oon kasil, k.a. 9,1. (=
- joo morjenst
coco17 kirjoitti:
Oon kasil, k.a. 9,1. (=
keskiarvo 7,7 ;) 5 seiskaa (hissa,enkku,matikka,atk,liikka) 7 kasia (äikkä,ruotsi,kemma,köksä,et,kuvis,bilsa) yks ysi (terveystieto)
- 16v
Pääsin ysiltä keväällä ja nyt olen ammattikouluun menossa. Päättötodistuksen keskiarvo minulla oli 8.4, elikkä ihan hyvä mutta lukio ei vaan kiinnostanut.
Minulla oli neljä kymppiä todistuksessa, kympit olivat aineista biologia, maantieto, kemia ja kotitalous.. Huonoin numeroni oli 5 ja se oli englannista, lisäksi oli kaksi seiskaa ja muut olivat sitten kaseja ja ysejä :) - Lukiolainenn
Lukiossa olen ja tokalle luokalle menen nyt syksyllä :--) Ka. oli 9,5.
- Anonyymi00099UUSI
Mä olen nelosella. Mun keskiarvo oli 9,2
- Anonyymi00100UUSI
Viimein pääsin peruskoulusta pois keskiarvolla 8,9. Parhaat numerot oli englanti, musiikki ja ranska, joista 10. Loput sitten ysejä ja kaseja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394558Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532454Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 107826
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70814- 136761
- 48750
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48696- 52690